جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

مجموعه ۱۵ آهنگ بی کلام گلچین شده از زیباترین کارهای جهان

 Music-bi-kalam

در این پست ۱۵ تراک از بهترین کارهایی که به تازگی دستچین شده است تا لذت واقعی موسیقی و طعم و مزه ان را احساس کنید . مطمئن هستیم که هرکسی با هر سلیقه ای که باشد از این پست دست خالی بیرون نخواهد رفت چون سعی کردم با فکر باز انتخاب کنم تا با همه نوع سلیقه هماهنگی داشته باشد.برای دیدن جزیباان و دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید .


برچسب‌ها: مزیک بی کلام, موسیقی بی کلام, اهنگ بی کلام, دانلود موزیک بی کلام, دانلود آهنگ بی کلام, دانلود فول آلبوم یانی, فول البوم یانی, دانلود آکوستیک پراجکت, دانلود از کرخه تا راین, دانلود انجلبرت, دانلود جدیدترین موزیک های بی کلام, سایت دانلود آهنگ, موزیک جدید,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه 7 خرداد 1392ساعت 12:56  توسط بهمن قرائی مقدم 

کتاب ریشه یابی نام و پرچم کشورها

 risheyabi-nam-va-parcham

کتاب ریشه یابی نام و پرچم کشورها کتابی جامع در زمینه تاریخچه نام ها و رنگ پرچم کشورهای جهان می باشد. بسیاری از ما نمی دانیم که نام و پرجم برخی کشورها جهان ، داری معانی عمیقی می باشد که بر گرفته از فرهنگ و تمدن مردم آن سرزمین است . برای مثال پرچم ۳ رنگ کشور عزیزمان ایران را در نظر بگیرید که در هر رنگ آن معانی مقاوت ، آزادی ، و آرامش وجود دارد . شاید به دلیل کثرت کاربرد نام و پرچم کشورهاست که کمتر کسی را میتوان یافت که به معنا و مفهوم نهفته در آنها توجه نماید . از این رو برای این ساعت تصمیم داریم دانلود کتاب ریشه یابی نام و پرچم کشورها با فرمت PDF را تقدیم شما عزیزان کنیم .


برچسب‌ها: آشنایی با پرچم کشور ها , دانلود رایگان کتاب آشنایی با پرچم ها , دانلود مستقیم کتاب آشنایی با پرچم , دانلود کتاب آشنای با کشور ها , دانلود کتاب آشنایی با پرچم ها , دانلود کتاب الکترونیکی, دانلود کتاب الکترونیکی با فرمت پی دی اف, دانلود کتاب جدید برای کامیپوتر, دانلود کتاب راهنمای پرچم , دانلود کتاب ریشه یابی نام و پرچم , , کشور دانلود کتاب ریشه یابی نام و پرچم کشورها با فرمت PDF ریشه یابی نام و پرچم کشورها ریشه یابی نام , پرچم کشورها با فرمت pdf پرچم کشور ایران, پرچم کشور های جهان, پرچم کشورها پرچم کشورها با اسم پرچم کشورها با نام, پرچم کشورها همراه با نام پرچم کشورهای دنیا , کتاب ریشه یابی نام و پرچم کشورها,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 6 خرداد 1392ساعت 13:8  توسط بهمن قرائی مقدم 

نرم افزار بالا بردن کیفیت عکس PhotoAcute Studio v3.012

 PhotoAcute Studio

PhotoAcute Studio نرم افزار فوق العاده ای برای علاقمندان به عکاسی و یا حتی عکاسان حرفه ای است تا قادر باشند به راحتی کیفیت عکاس هایی را که توسط دوربین های دیجیتال و یا دوربین های تلفن همراه می گیرند، بالا ببرند. از دیگر امکانات مفیدی که این نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد می توان به افزایش وضوح تصویر، کاهش نویز، حذف خطاهای رنگی، تصحیح روشنایی و هندسه تصویر و گسترش محدوده دینامیکی را بدون از دست رفتن جزئیات تصویر را نام برد. یکی دیگر از ویژگی های قابل ذکر PhotoAcute Studio پشتیبانی از پردازش دسته ای عکاس هایی است که با حالت عکسبرداری پیوسته (continuous mode) گرفته شده اند.


برچسب‌ها: نرم افزار, نرم افزار افزایش کیفیت عکس, نرم افزار تصویر HDR, نرم افزار جديد, افزایش کیفیت عکس, دانلود, دانلود PhotoAcute Studio, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار 2011, دانلود نرم افزار جديد, دانلود اخرين ورژن نرم افزار, دانلود جديد ترين نرم افزار, دانلود رايگان, دانلود رايگان نرم افزار, سايت دانلود نرم افزار,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 6 خرداد 1392ساعت 13:6  توسط بهمن قرائی مقدم 

مجموعه ۲۸۴ عکس والپیپر با کیفیت HD

 Mix.HD.Wallpapers

در این مطلب، مجموعه ای شامل ۲۸۴ عدد عکس والپیپر را برای شما آماده کرده ایم. این عکس ها در موضوعات مختلف بوده و دارای کیفیت HD میباشد.

شما می توانید این عکس ها را در بک گراند دسکتاپ قرار داده و چهره زیباتری به ویندوز خود بدهید. همچنین اگر در زمینه طراحی فعالیت میکنید، با توجه به کیفیت بالای این عکس ها میتوانید از آنها در طراحی های گرافیکی خود نیز کمک بگیرید.

این عکس ها در موضوعات مختلف از جمله عکس ماشین، عکس حیوانات، عکس ورزشی، تصاویر فانتزی و تخیلی، عکس طبیعت، عکس های عاشقانه، عکس غذا و خوراکی ها، و… می باشد.


برچسب‌ها: دانلود عکس, دانلود عکس HD, دانلود عکس با کیفیت, دانلود عکس با کیفیت HD, دانلود عکس بک گراند, دانلود عکس بک گراند کامپیوتر, عکس بک گراند ویندوز, دانلود عکس زمینه, دانلود عکس پس زمینه, دانلود عکس پشت زمینه کامپیوتر, دانلود عکس Back Ground, دانلود Wallpaper, دانلود Background, دانلود تصاویر زیبا, دانلود عکس بک گراند موبایل, دانلود گالری عکس, دانلود والپیپر, دانلود والپیپر HD, دانلود مجموعه عکس, دانلود مجموعه تصاویر بک گراند, دانلود عکس گرافیکی, دانلود بهترین عکسهای دنیا, دانلود عکس طبیعت, دانلود عکس ماشین, دانلود عکس حیوانات, دانلود عکس فانتزی, دانلود عکس ورزشی, دانلود تصاویر تخیلی, دانلود عکس عاشقانه, دانلود عکس غذا, دانلود عکس واید اسکرین, دانلود HD Wallpapers, ,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 6 خرداد 1392ساعت 13:4  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود بازی سربازان کوچک Great Little War Game برای کامپیوتر

 Great-Little-War-Game

 

یکی از بازی های جدید و فوق العاده مهیجی که در طی چند ماه اخیر برای سیستم عامل های i-OS و Android عرضه شد بازی جذاب و سرگرم کننده ی Great Little War Game یا همان سربازان کوچک بوده که با استقبال کم نظیری از سمت کاربران بازی های مجازی روبرو شد. این شاهکار سبکی استراتژیک و نسبتا اکشن داشته ولی تفاوتی با با آثار هم سبک خود داشته و این تفاوت , طنر آمیز بودن آن می باشد. گیم پلی این بازی در نوع خود بی نظیر بوده و به حالتی خاص توسط کمپانی Rubicon طراحی شده است. وظیفه اصلی گیمر در بازی سربازان کوچک ساخت و هدایت لشگری عظیم از سربازان کوچک و با مزه برای دفاع از سرزمینتان و هم چنین حمله به مناطق نزدیک و تصاحب این مناطق می باشد.از جمله ویژگی های منحصر بفرد بازی Great Little War Game می توان به سه بعدی بودن آن , گرافیک فوق العاده زیبا , حجم کم و صداگذاری های بسیار خوبی که در طی مراحل بازی حس می شود , اشاره نمود. هم چنین حرکات , نحوه ی راه رفتن و نوع حمله ی سربازان نیز با حالتی طنر مانند ساخته شده و از بازی های کسل کننده استراتژیکی محسوب نمی شود ! مراحل این بازی علاوه بر اینکه پر تعداد هستند , در محیط های بسیار متنوعی قرار داشته و از جمله ی این محیط ها سرزمین های یخی  کوهستانی , دشت ها و… می باشند. آیتم ها و سلاح های پیشرفته بسیار با جلو روی در مراحل به اختیار خواهید گرفت که با استفاده از آن ها می توانید دشمنان زیادی را از میان بردارید و قلمرو حکومتی خود را گسترش دهید.


برچسب‌ها: دانود بازی اکشن, دانلودجدید ترین بازی های اکشن, داناود فیلم اکشن, گیم های بن تن اولتمیت الین, دانلود بازی اینترنتی سربازان کوچک برای کامپیوتر, دانلود بازی جدید سربازان کوچک, دانلود بازی کم حجم great little war game برای کامپیوتر-zip, دانلود بازیwar game, دانلود رایگان بازی سربازان کوچک برای کامپیوتر, رمز بازی Great Little Wargame, دانلود بازی استراتژیکی Great Little War Game, دانلود بازس kartoon war2, بازی انلاین و استراتژیک game war, بازی سرباز کامپیوتر, بازی ها ی اکشن انلاین, بازی های استرا تژیک جنگی 2013 آنلاین رایگان, بازیانلاین فوتبال سگا, داتلود بازی هواپیما جنگی f29, دانلد بازی تانک انلاین, دانلود بازثی, ,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 6 خرداد 1392ساعت 13:1  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود رایگان مجموعه بی نظیر افکار دیگران را بخوانید

PBS.The.Elegant.Universe.2004

هشدار:
این مجموعه در تمام فروشگاه های اینترنتی با نام افکار دیگران را بخوانید عرضه می شود اما نام اصلی آن The Elegant Universe یا جهان زیبا می باشد.
در تبلیغات فروشگاه های اینترنتی شاهد هستیم که در وصف این مجموعه از جملاتی هایلایت شده نظیر:
فکرو ذهن طرف مقابلتان را بخوانید …!!؟؟
از درونیات ذهنی یک قاتل زنجیره ای با خبر شوید !!
از رازهای ذهن کودکان وحشی چیزی می دانید ؟؟
و …

استفاده شده است اما تا چه حد این مسائل می تواند درست باشد بر عهده ی کسانی است که چنین ادعاهایی را در قبال این مجموعه می کنند.

وظیفه ی سایت جزیره کامپیوتر در وحله ی اول ارائه اطلاعات کاملآ دقیق و درست از منابع رسمی و معتبر خارجی است که این مجموعه را منتشر کرده اند و در وحله ی دوم به عنوان یک سایت دانلود رایگان، ارائه این مجموعه به صورت کاملآ رایگان برای دانلود کاربران محترم می باشد.


برچسب‌ها: دانلود The Elegant Universe, دانلود اموزش خواندن افکار دیگران, دانلود اموزش خواندن ذهن دیگران, دانلود اموزش خواندن ذهن طرف مقابله تان, دانلود مجموعه افکار دیگران را بخوانید, دانلود مجموعه بعد یازدهم,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 5 خرداد 1392ساعت 12:37  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود بازی سلاح تنیس Tennis in the Face برای کامپیوتر

 Tennis-in-the-Face_header

 

Tennis in the Face نام بازی جدید و دو بعدی بوده که در آن از توپ و تنیس خود به عنوان سلاح برای دفاع از شهر در مقابل بیگانگان استفاده می کنید. شخصیت اصلی بازی فردی خشن و چیره دست با نام Pete Pagassi بوده که مهارت بسیاری در توپ زنی با استفاده از راکت تنیس دارد. این بازی به ظاهر سبکی ورزشی و متعادل داشته ولی در اصل به این سبک ساخته نشده و تفاوت بسیاری با ورزش تنیس دارد. همان طور که از عنوان آن پیداست حالتی اکشن و پر هیجان داشته و به دلیل اینکه تمامی افراد امنیتی شهر از جمله پلیس ها از ماده ی خطرناکی استفاده کرده اند که موجب شده کنترل خود را از دست بدهمند و وظیفه شما از بین بردن این افراد با هدف گیری به سمت آن ها از طریق راکت تنیس می باشد.برای این هدف گیری می توانید از دیواره ها و اشیاء ثابتی که بر روی این دیواره ها قرار دارند بهره گرفته و نشانه گیری دقیق تری داشته باشید. هر چقدر که نیرو های بیشتری را از پای در آورید امتیاز بیشتری کسب می کنید به طوری که با کسب رکورد های بهتر با افتخار مراحل بعدی را دنبال خواهید کرد. البته دشمنان شما تنها پلیس ها نیستند بلکه ربات ها نیز در این میان از نابودگران محسوب می شوند. ضربه زدن و از بین بردن چند کاراکتر با استفاده از تنها یک توپ نیز از راه های کسب امتیاز بیشتر در ۱۰۰ مرحله ای که در این بازی کم حجم جای گرفته شده , می باشد. بازی Tennis in the Face توسط شرکت MythPeople طراحی و منتشر شده که نسخه های ابتدایی آن برای سیستم عامل های نو ظهوری از جمله اندروید و i-OS ساخته شده است.


برچسب‌ها: دانلود بازی سلاح تنیس Tennis in the Face برای کامپیوتر, دانلود بازی سلاح تنیس, بازی تنیس, دانلود بازی اکشن, ,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 5 خرداد 1392ساعت 12:34  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود نرم افزار مدیریت شبکه NetInfo 8.2

 NetInfo

NetInfo مجموعه از ۱۵ ابزار مدیریت شبکه در یک نرم افزار به همراه یک رابط گرافیکی کاربر پسند می باشد. این نرم افزار توسط بهترین متخصصان طراحی شده است. کاربران تجاری توسط آن می توانند زمان از کار افتادگی شبکه را بررسی کنند. اینکار بوسیله اجازه دادن به مدیران شبکه، وبمسترها و ISP ها برای از بین بردن دقیق خطاها ، ساده کردن روند تشخیص اطلاعات و افزایش امنیت شبکه داخلی انجام می شود.


برچسب‌ها: NetInfo, NetInfo Build, آخرین نسخه NetInfo, آخرین ورژن NetInfo, برنامه NetInfo, جدیدترین نسخه NetInfo, جدیدترین ورژن NetInfo, دانلود برنامه NetInfo, دانلود نرم افزار NetInfo, سریال NetInfo, نرم افزار NetInfo, کرک NetInfo,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 5 خرداد 1392ساعت 12:31  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود نرم افزار طراحی انواع فایل های فلش Adobe Flash Builder Premium v4.6

 Adobe-Flash-Builder-Premium

Flash Builder Premium – سال هاست که شرکت ادوبی توانسته خود را به عنوان یکی از قدرتمندترین ها در زمینه چند رسانه ای مطرح کند. اگر نگوئیم نرم افزارهای تولیدی این شرکت در زمینه های مختلف بی نظیر بوده اند کم نظیر هستند و حتی در مواردی هم آنقدر قدرتمند عمل کرده اند که هیچ ابزاری تا به حال به آن نرسیده است. یکی از زمینه های که Adobe در آن فعالیت داشته تولید نرم افزارهای طراحی فلش بوده است. Adobe Flash چندسالی است که توانسته خود را به عنوان اولین انتخاب مطرح سازد و به عنوان نرم افزاری که می توان با استفاده از آن انواع فایل های فلش را تولید کرد نامش برسرزبان ها است.

فلش ها امروزه در جذب بازدید کننده بیشتر نقش مهمی را برای سایت ها ایفا می کنند و به همین دلیل اکثر مدیران همیشه با استفاده از فلش ها توانسته اند به موفقیت های خوبی دست پیدا کنند ؛ یکی از نرم افزارهایی که از سوی ادوبی از گذشته ارائه میشد و حالا با کمی تغییرات و با نامی دیگر دوباره عرضه شده است Flex Builder نام داشته که اخیرا نام جدید Flash Builder Premium را به خود نهاده است. جالب است که این دو هرچند از نظر ماهیت یکی هستند اما از نظر جزئیات Flash Builder Premium امکانات جدیدتر و مفیدتری را در خود جای داده که برای طراحان فلش به منظور استفاده در سایت ها فوق العاده جذاب تر خواهد بود.


برچسب‌ها: Adobe Flash Builder Premium, نرم افزار ساخت فایل های فلش, نرم افزار طراحی ساده فلش, دانلود نرم افزار Adobe Flash Builder Premium, طراحی فلش به سادگی, طراحی بنرهای فلش,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 5 خرداد 1392ساعت 12:24  توسط بهمن قرائی مقدم 

آپدیت نود 32 - NOD 32 ofline update

 2013.05.25( شنبه 4 خرداد 1392) 

(virus signature database version : NOD32 – v.8371(24 May

 
Username: TRIAL-0088584377 
Password: ep5cfxjb84
 
Username: TRIAL-0088584386 
Password: 7snxs4v4ru
 
Username: TRIAL-0088584390 
Password: 85pnb58822
 
Username: TRIAL-0088584395 
Password: 3duf9t8cv9
 
Username: TRIAL-0088584404 
Password: 3dentjbrus
 
Username: TRIAL-0088584412 
Password: pjhxj4j7m2
 
Username: TRIAL-0088584450 
Password: 8jup6tvub9
 
Username: TRIAL-0088584455 
Password: 8t5d99v4v6

برچسب‌ها: آپديت , آنتي ويروس , نود32, جديدترين, رمز براي آپديت نود32 , رمزهاي , بروزرساني نود32, آنتي ويروس nod32 , eset nod32 , nod 32 daily , SER32 , password , آخرين آپديت آنتي ويروس نود32 , آنلاين , آپديت آنلاين nod32 , آپديت مهرماه نود32 , آپديت آبان ماه نود32 , آپديت آذر نود32 , دانلود آپديت آنتي ويروس نود32 , آبديت نود32 , ند32, ويروس کش نود32 , Update nod32 , آپديت ناد32 , eset nod32 , آپديت ويروس کش , ند , چگونگي آپديت , جديدترين آپديت نود32 , ويروس , آپ ديت نود , ناد 32, نود32 , ناد32 , ند32 , آ÷ديت نود32 , آخرين رمزهاي آنتي ويروس نود32 , آخرين بروز رساني آنتي ويروس , آنتي ويروس ناد32 , UPDATE , اپديت ناد32 , آژديت, آپديت شنبه , آپديت يکشنبه , آپديت دوشنبه , آپديت سه شنبه , آپديت چهارشنبه , آپديت پنجشنبه , آپديت جمعه , آپديت روزانه نود32, فروردين , ارديبهشت , خرداد , تير , مرداد , شهريور , مهر , آبان, آذر , دي , بهمن , اسفنند , آپديت نود سي و دو , nod32 ?? ??? ???? ?? , ???? ?? ?? ????,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 4 خرداد 1392ساعت 14:6  توسط بهمن قرائی مقدم 

بازی کم حجم سرگرمی با گلوله ها Fun and Bullets برای کامپیوتر

fun-and-bullets

 

بدون شک و تردید یک کابوی واقعی به هیچ وجه نمی تواند زندگی خود را با مزرعه داری و پرورش سبزیجات تباه کند و گلوله از محبوب ترین وسایل او در تمامی زندگی او محسوب می شود. اما سرخپوست ها به راحتی این قانون را زیر پا می گذارند و به این کار ها مشغول می شوند ! چنان چه این عمل را در هدف گیری به سبکی جدید و جالب در بازی Fun and Bullets مشاهده خواهید کرد. در این بازی به یک کابوی سرخپوست کمک می کنید تا با استفاده از ابزاری که در صدر آن ها اسلحه وی قرار داشته , صاحب مزرعه ای به عیب و نقص و پر درآمد شود. البته این کار آسان نخواهد بود و نیازمند دقت و سرعت عمل بسیاری خواهد بود به طوری که تمامی افراد قادر به انجام این کار نخواهند بود !در این بازی با توپی همانند توپ تنیس به هدف گیری با گلوله های متداولی در قالب ۱۲۰ مرحله ی بسیار سرگرم کننده و زیبا خواهید پرداخت که در ابتدای بازی ممکن است مراحل بسیار آسان باشند ولی به مرور زمان سطوح بالاتری را تجربه خواهید کرد. این بازی در ۸ زمین پر تنوع دنبال می شوند و در تمامی آن ها روز و شب تفاوت بسیاری باهم دارند. هم چنین باید توجه داشته باشید که با انجام هر حرکت اشتباهی کلانتر شهر را به خود مشکوک می کنید و ممکن است در مراحل بالا تر بهای سنگینی به خاطر آن پرداخت کنید. این بازی سبکی شبیه به استراتژیک و وسترن نیز دارد و تمامی آیتم ها و جعبه های داخل بازی با زاویه ای مناسب قابل مشاهده می باشند. یکی از ویژگی های بسیار مهم Fun and Bullets حجم کم و گرافیک مناسب آن بوده که با لینک مستقیم در اختیارتان قرار گرفته شده است.


برچسب‌ها: دانلود بازی کابویی برای کامپیوتر, دانلود بازی های متفرقه اندروید, دانلود بازی کامپیوتر پرطرفدار, دانلود بازی کابیی, دانلود بازی کابوی برای PC, مجموعه بازی های استراتژیک, بازی های پرنسس ا ریل, دانلود بهترین وجدیدترین بازیهای کابوی اندروید کم حجم, دانلود بازی کاویی, دانلود بازی کامپیوتر کابوی, بازی fun, بازی فضایی و استراتیک, بازی های متوفرقه, دانلود بازی دهکده ی فلش مزرعه, دانلود بازی کابوی استراتژِک, دانلود بازی های کم حجم کامپیوتری خانه سازی, بازی کابویی, دانلود بازی های سرخپوستی, دانلود بازی سرگرمی با گلوله ها, دانلود بازی سرخپوستان,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 4 خرداد 1392ساعت 14:4  توسط بهمن قرائی مقدم 

نرم افزار قفل فلش مموری – USB Stick Encryption 4.0.0

 

USB Stick Encryption نرم افزار بسیار خوبی برای قفل گذاری انواع حافظه های قابل حمل است. این نرم افزار محصول شرکت معروف GiliSoft می باشد که به تازگی نرم افزارهای این شرکت در بازارهای جهانی از علاقه مندان بسیار خوبی برخوردار است. مراحل نصب این نرم افزار درون فلش مموری صورت میگیرد که پس از نصب شما با وارد کردن پسورد دلخواه میتوانید فلش خود را برای همیشه قفل کنید و با خود به همراه داشته باشید. اگر کسی فلش را به کامپیوتر خود متصل کند به محض کلیک بر روی درایو مورد نظر از وی درخواست وارد کردن پسورد می کند و تا او پسورد مورد نظر را وارد نکند نمی تواند فلش را باز کند و به اطلاعات درون ان دست یابی داشته باشد.


برچسب‌ها: USB Stick Encryption, قفل کردن فلش, رمز گذاری روی رم, رمز گذاری روی فلش مموری, رمزگذاری روی مموری, اس ام اس جدید, ,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 4 خرداد 1392ساعت 14:0  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود کتاب بانکداری الکترونیکی

 bankdari-electronic

فناوری اطلاعات در بانکها طی دوره های چهارگانه به تکامل رسیده است، هر یک از دوره ها بر جنبه متفاوت از کار دلالت دارند، در هر دوره توسعه فناوری اطلاعات باعث شده است که کامپیوتر و نرم افزار تا حدی جایگزین انسان و کاغذ شده است. هر دوره از تکامل ، به مدیران سیستم بانکی این امکان را داده است که اوقات تلف شده را در شرایط کار رقابتی به حداقل برسانند و در گسترده بالاتری به ارائه خدمات بپردازند.


برچسب‌ها: دانلود کتاب بانکداری الکترونیکی, بانکداری الکترونیکی, آشنایی با بانک, بانک, کتاب الکترونیکی بانکداری, کتاب بانکداری الکترونیکی, پی دی اف, پی دی اف بانکداری الکترونیکی, بانکداری الکترونیکی, ,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 4 خرداد 1392ساعت 13:55  توسط بهمن قرائی مقدم 

نرم افزار نمایش کاراکترهای پسورد ستاره ای Password Viewer 1.4

 Password.Viewer

استفاده از رمز عبور یکی از روش های معمول محافظت از اطلاعات در سیستم های کامپیوتری می باشد. همانطور که می دانید زمانیکه شما رمز عبورتان را در برنامه ای وارد می کنید، کاراکترهای پسورد به صورت ستاره ای ذخیره می شوند. نرم افزار Password Viewer برنامه ای بسیار کوچک و البته بسیار کاربردی است که شما می توانید با استفاده از آن پسورد هایی را که به صورت ستاره ای در سیستم ذخیره می شوند را مشاهده کنید. به طور مثال رمز عبور ایمیلتان به صورت ستاره ای در مرورگر سیستم ذخیره شده است اما شما آنرا از یاد برده اید، در اینجا به راحتی با کمک این برنامه می توانید از پسورد ستاره ای عبور کرده و کاراکترهای پسورد واقعی را مشاهده کنید. همچنین برای استفاده از این نرم افزار نیازی به نصب ان نخواهید داشت زیرا برنامه به صورت پرتابل بوده و شما می توانید آنرا در یو اس بی فلش یا سی دی ذخیره کنید و در هر کجا که به ان نیاز داشتید، با یک کلیک آنرا اجرا نمایید.


برچسب‌ها: دانلود نرم افزار Password Viewer, دانلود نرم افزار مشاهده پسورد ستاره دار, دانلود نرم افزار نمایش پسورد ستاره ای, نرم افزار مشاهده کاراکترهای ستاره ای, نرم افزار نمایش کاراکترهای پسورد,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 4 خرداد 1392ساعت 13:53  توسط بهمن قرائی مقدم 

دیکشنری انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی دیانا – Diana v2.0.5.2

 

دیانا یک دیکشنری قدرتمند جهت ترجمه کلمات و همچنین تلفظ آن ها می باشد این دیکشنری فارسی بوده و بیش از ۵۲۰۰۰ لغت در آن ثبت شده است. شما می توانید جدیدترین نسخه آن را از سایت جزیره کامپیوتر دریافت نمایید.


برچسب‌ها: دیکشنری انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی دیانا, Diana, دیکشنری انگلیسی به فارسی, دیکشنری, دیکشنری فارسی, دیکشنری دیانا,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنج شنبه 2 خرداد 1392ساعت 15:9  توسط بهمن قرائی مقدم 

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 93 صفحه بعد