جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

دانلود Skype v5.8.0.945 MacOSX - نرم افزار تماس صوتی و تصویری رایگان از طریق اینترنت برای مک

 

دانلود Skype v5.8.0.945 MacOSX - نرم افزار تماس صوتی و تصویری رایگان از طریق اینترنت برای مک

Skype نام نرم افزاری می باشد که به شما امکان برقراری ارتباط صوتی را با دوستان از طریق اینترنت فراهم می کند. این برنامه همانند تلفن عمل کرده و دو طرفی که قصد ارتباط با یکدیگر را دارند باید این برنامه را نصب داشته باشند. همچنین در این برنامه امکان برقراری ارتباط تصویری به وسیله دوربین های اینترنتی و گفتگوی متنی و حتی انتقال فایل نیز وجود دارد. این نرم افزار از کیفیت بالایی در انتقال صدا برخوردار می باشد حتی بیشتر از ارتباط تلفنی که از مناطق دور برقرار می شود. به عنوان مثال شما اگر از داخل ایران به یکی از اقوام خود در کشوری نظیر فرانسه تماس بگیرید در هنگام صحبت باید مکث کرده تا صدا با کمی تاخیر به شما و یا طرف مقابلتان برسد، اما به کمک این نرم افزار شما به راحتی با دورترین مناطق نیز می توانید با وضوح و کیفیت بالا تماس بگیرید. این برنامه مانند دیگر برنامه های مشابه همانند یاهو مسنجر در هنگام برقراری ارتباط صوتی دچار قطعی و نویزهایی که باعث اختلال در صدا می شوند نمی شود.
برای استفاده از این نرم افزار بعد از نصب برنامه کافیست شما از طریق نرم افزار در سایت این برنامه ثبت نام کرده و برای خود یک شناسه کاربری شخصی بسازید.
از دیگر امکانات این برنامه یافتن دیگر افرادی که از این برنامه استفاده می کنند و امکان برقراری تماس با آنها می باشد. شما می توانید آن ها را به لیست دوستان خود در برنامه اضافه کنید. همچنین شما این امکان را خواهید داشت تا دوستان خود را طبقه بندی کنید.
از قابلیت های دیگر این نرم افزار می توان به تماس تلفنی به شماره تلفن های دیگر اشاره کرد. به این صورت که شماره تلفن دوست خود را در برنامه وارد می کنید و با او تماس می گیرید! به این صورت در واقع شما از اینترنت با تلفن شخصی دوستتان تماس گرفته اید (البته این قابلیت رایگان نیست).
 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Skype:
- تماس نامحدود و رایگان در هر نقطه از دنیا با دیگر استفاده کنندگان از Skype
- قابلیت تماس تصویری
- قابلیت چت کردن با بیشتر از 100 در نفر در گروه های چت
- قابلیت Conference call تا چهار نفر به صورت هم زمان
- توانایی تماس با تلفن عادی (با قیمت مناسب) حتی با کیفیت بهتر از تلفن معمولی
- نمایش لیست دوستان شما
- و ... 
 

+ نوشته شده در  یک شنبه 25 تير 1391ساعت 17:11  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود مجموعه عکس های بک گراند های رومانتیک و درخشان - Datacraft Sozaijiten Vol.179 Backgrounds - Sp

 

دانلود مجموعه عکس های بک گراند های رومانتیک و درخشان - Datacraft Sozaijiten Vol.179 Backgrounds - Sparkling & Romantic

مجموعه ای از تصاویر یک گراند زیبا و رومانتیک که اکثراً از عکس های اشیاء براق و درخشان در اشکال هندسی متنوع تهیه شده اند با فرمت jpg در اختیار کاربران خوش ذوف قرار گرفته شده است تا بتوانند از آن ها برای شاداب و رومانتیک نگاه داشتن فضای دسکتاپ خود استفاده کنند و همچنین در طراحی های فوقالعاده خود نیز از آن ها استفاده کنند.

+ نوشته شده در  یک شنبه 25 تير 1391ساعت 17:10  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود بازی STCC The Game 2|2011

 STCC The Game 2

STCC The Game 2 نام یک بازی اتومبیل رانی است که بر اساس مسابقات قهرمانی ۲۰۱۰ سوئد طراحی گردیده است . نسخه شماره ۲ این بازی که هم اکنون در دانلود کده فراهم آورده ایم به دنبال موفقیت چشم گیر ورژن قبلی با نام STCC طراحی گردیده است . گیمر در این بازی ابتدا با انتخاب ملیت خود و سپس یک شخصیت قهرمانی پا به عرصه مسابقات گذاشته و به سوی کسب رتبه اول در تونومنت ها و کاپ های مختلف می رود . نکته جالب توجه در STCC The Game 2 گنجانده شدن اتومبیل های فرمول ۱ می باشد که به شما این امکان را می دهد تا در کنار مسابقات معمولی ، رانندگی با این اتومبیل ها را نیز تجربه کنید . تعداد اتومبیل های موجود در این بازی به عدد ۲۹ رسیده که در ۱۱ کلاس مختلف انتظار شما را می کشند . از جمله قابلیت های جدید در STCC امکان انجام بازی به صورت مولتی پلیر تا ۲۵ نفر می باشد که می تواند تجربه یک رالی واقعی را برایتان به ارمغان آورد .

 

 


hajm حجم : ۳٫۶۳ گیگابایت

password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود پارت اول | پارت دوم | پارت سوم | پارت چهارم | پارت پنجم | پارت ششم | پارت هفتم | پارت هشتم

crack پس از خارج کردن فایل از حالت فشردگی یک فایل با فرمت BIN در اختیار شما خواهد بود که می توانید با استفاده از نرم افزارهایی نظیر ImgBurn یا gBurner بر روی DVD رایت کنید .

note اگر نحوه ی باز کردن فایلهای چند قسمتی را نمی دانید ، آموزش تصویری آن را  در اینجا مطالعه کنید .

 

تصاویر محیط بازی (برای بزرگ تر شدن روی تصاویر کلیک کنید )

 

 

 

منبع:http://downloadkade.com

+ نوشته شده در  جمعه 2 تير 1391ساعت 16:3  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود رایگان بازی Deus Ex: Human Revolution ( نسخه فشرده )

 

Deus Ex: Human Revolution یک بازی اکشن اول شخص بوده که به صورت داستانی و با گرافیکی فوق العاده طراحی شده است که در آن می بایست نقش آدام جنسن ، شخصیت اصلی بازی را بر عهده بگیرید . در این بازی که تلفیقی است از راز ، جنایت و تیراندازی بدون این که بدانید در قدم بعدی قرار است چه انجام بدهید ، پیشروی غیر ممکن خواهد بود . این بازی همچنان ارزش های Deus Ex اول را مد نظر دارد و به آن پایپند است . در مرحله نخست  آدام جنسن (Adam Jensen) شخصیت اول بازی را می بینیم که در ایستگاه پلیس شهر دیترویت روی مغز اجساد کار می کند . جنسن یک کاراگاه خصوصی می باشد که در کار خود خیلی خبره است. در ابتدای بازی ، همان هنگام که شما در مرکز پژوهشی و صنعتی در حال بازدید و گفت و گو با رییس خود هستید ، تروریست ها به کارخانه  حمله می کنند و رئیس شما بر این عقیده است که یکی از اجساد داخل سردخانه یک جاسوس بوده و وظیفه ی شما کمک به او برای یافتن فرد نفوذی است . به ایستگاه پلیس وارد می شویم و …  .

نسخه ی پیش رو که به صورت فشرده می باشد بدون حذف بخش یا بخش هایی از بازی صورت گرفته که می توانید با خیال آسوده آن را از دانلود کده ، دانلود نموده و لذت ببرید .

 

حداقل سیستم مورد نیاز :
ویندوز اکس پی ( سرویس پک ۳ ) / ویستا ( سرویس پک ۱ ) / سون
پردازشگر AMD Phenom II X4 or Intel Core 2 Quad
حافظه رم : ۲ گیگابایت
دایرکت ایکس ۹

 

hajm حجم کل : ۲٫۹۲ گیگابایت

password پسورد : www.downloadkade.com                                            منبع:http://downloadkade.com

download دانلود پارت اول | پارت دوم | پارت سوم | پارت چهارمپارت پنجمپارت ششم

crack بعد از خارج کردن فایل از حالت فشردگی یک فایل با فرمت ISO در اختیار شما خواهد بود که می توانید با نرم افزار Winrar برای بار دوم آن را از حالت فشرده خارج نمایید و یا با استفاده از نرم افزارهایی نظیرImgBurn یا gBurner بر روی DVD رایت کنید .

note اگر نحوه ی باز کردن فایلهای چند قسمتی را نمی دانید ، آموزش تصویری آن را  در اینجا مطالعه کنید .
note با تشکر از پردیس گیم بابت نوشتن توضیحات بازی

 

 

 

+ نوشته شده در  جمعه 2 تير 1391ساعت 16:3  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود بازی GTA 4 : Vice city ( کاملا فشرده )

 Gta Vice City

بازی Grand Theft Auto که به اختصار آن را GTA نیز می نامند یکی از پرطرفدار ترین بازی هایی است که کاربران کامپیوتر و کنسول هایی نظیر Play Station و Xbox خاطرات زیادی از آن را به خاطر دارند . در این بازی شما در نقش یک مجرم هستید که می بایست به انجام ماموریت هایی که توسط افراد مختلف به عهده ی شما گذاشته می شود بروید تا در ازای انجام آن دستمزدی دریافت نمایید . از ویژگی های منحصر به فرد این بازی به نوعی ادغام آن از دو گونه بازی های جنگی و ماشین سواری می باشد که از آن نمونه ای بی بدیل ساخته است . به تازگی نسخه IV این بازی منتشر یافته دارای که حجمی بالا و نیازمند کارت گرافیکی قوی می باشد . از این رو سایت دانلود کده با توجه به قابل اجرا نبودن نسخه جدید این بازی بر روی تمامی سیستم ها و همچنین تجدید خاطرات گذشته نسخه فشرده ی این بازی را به طور مجدد و البته به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهد .


حجم : ۲۳۹٫۷۳ مگابایت
 پسورد : www.downloadkade.com
 دانلود با لینک مستقیم

       منبع:http://downloadkade.com

پس از دانلود و خارج کردن از حالت فشرده ی ZIP ، بر روی فایل _Unpak.bat کلیک کنید تا مرحله دوم خارج کردن از حالت فشرده آغاز شود .

+ نوشته شده در  جمعه 2 تير 1391ساعت 15:57  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود گزارشگر فارسی بازی PES 2012 با صدای مزدک میرزایی

 با سلام به تمامی بازدیدکنندگان عزیز سایت فوردانلودز ! مخصوصا شما پلیرهای بازی PES 2012 ! در این مطلب تصمیم گرفته ایم گزارشگر فارسی مربوط به این بازی را با صدای مزدک میرزایی برای شما عزیزان آماده کنیم. با دانلود این فایل ، گزارشگر بازی PES 2012 ، مزدک میرزایی خواهد بود و جذابیت بازی را برای شما دو چندان خواهد کرد ! امیدواریم لذت ببرید.

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir

 

 

توضیحات :

به محل نصب بازی رفته و در پوشه img از فایل dt00_e.img بک آپ تهیه کنید.

فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج کرده و سپس فایل dt00_e.img را در پوشه img کپی کنید.

وقتی وارد بازی شدید از قسمت System Setting>Language Setting>Commentary Language زبان انگلیسی رو انتخاب کنید .

 



بازی رایگان، آنلاین و استراتژیک جنگ خان ها

پهلوانی از دیار کهن، سرزمین پارس، که کمانداری زبده و باوقار بود. از او در کتب قدیمی به نیکی یاد شده و از رشادت و از جان گذشتگی اش در شاهنامه با افتخار یاد شده است.

ما شما را با بازی بزرگ جنگ خان ها به  آن زمان ها خواهیم برد. به زمان هایی که پهلوانانی از دیار کهن در آن حضور داشتند.


12 قوم و نژاد قدرتمند تاریخی در این بازی حضور دارند تا شما آنها را انتخاب کنید. از اعراب و آلمان ها گرفته تا قوم مغول و نژاد قدرتمند پارس به سرکردگی یکی از اسطوره های ایران زمین، آرش کمانگیر .

همه و همه در این بازی با یگان های خاص و منحصر به فرد که قادرند به روش های خود دشمن را از پای در بیاورند و قلمرو آنان را فتح کرده و فروانروایی آنان را به ویرانه تبدیل کند.

اگر شما نیز می خواهید سهمی در این تاریخ داشته باشید و  بار دیگر نژاد پارسیان را بر گیتی پهناور حکمفرما کنید، زمان آن است امپراطوری خود را آغاز و نام خود را در تاریخ ثبت کنید

همراه با جوایزی ارزنده

PlayStation 3 , Xbox 360 , PSP  و سکه های طلا

حجم فایل: 362 مگابایت
رمز عبور: www.4downloads.ir
مرجع: http://4downloads.ir
+ نوشته شده در  جمعه 2 تير 1391ساعت 15:56  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود بازی شبیه سازی رانندگی با کامیون و تریلر برای کامپیوتر – Trucks & Trailers 1.00

 در بازی Trucks & Trailers شما می توانید مهارت خود را در رانندگی با کامیون و تریلی امتحان کنید! در این بازی شبیه سازی شده بازیکن می تواند از یک راننده مبتدی به یک راننده حرفه ای ماشین های سنگین تبدیل شود و پس از کسب مهارت های لازم به راحتی کنترل ماشین را در سخت ترین شرایط به دست گیرد. Trucks & Trailers بسیار زیبا و واقع گرایانه شبیه سازی شده است تا بازیکن خود را در فضای واقعی احساس کند.

 

وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir

ویژگی های بازی Trucks & Trailers:
- شبیه سازی فوق العاده کامیون ها در کیفیت بالا
- گرافیک باور نکردنی سه بعدی
- انتخاب کامیون یا تریلی دلخواه
- امکان خرید ماشین جدید، تریلر و خرید قطعات
- مدیریت کامیون های دیگر
- پیروی از قوانین رانندگی
- و …

 

سیستم مورد نیاز
- Windows XP/Vista/Windows 7
- 2.2 GHz CPU
- 1 GB RAM (2+ recommended on Vista or Windows 7)
- 900 MB HD Space
- 256 MB graphics accelerator (NVIDIA GeForce 7800 or better class, ATI Radeon 1800 class or better)
- DirectX 9 compatible sound card
- DirectX 9.0
راهنمای نصب
۱- بازی را نصب کنید.
۲- محتویات پوشه Cracked file را در محل نصب بازی کپی و جایگزین فایل (های) قبلی کنید.
۳- بازی را اجرا کنید.

 

 وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir

وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir



بازی رایگان، آنلاین و استراتژیک جنگ خان ها

پهلوانی از دیار کهن، سرزمین پارس، که کمانداری زبده و باوقار بود. از او در کتب قدیمی به نیکی یاد شده و از رشادت و از جان گذشتگی اش در شاهنامه با افتخار یاد شده است.

ما شما را با بازی بزرگ جنگ خان ها به  آن زمان ها خواهیم برد. به زمان هایی که پهلوانانی از دیار کهن در آن حضور داشتند.


12 قوم و نژاد قدرتمند تاریخی در این بازی حضور دارند تا شما آنها را انتخاب کنید. از اعراب و آلمان ها گرفته تا قوم مغول و نژاد قدرتمند پارس به سرکردگی یکی از اسطوره های ایران زمین، آرش کمانگیر .

همه و همه در این بازی با یگان های خاص و منحصر به فرد که قادرند به روش های خود دشمن را از پای در بیاورند و قلمرو آنان را فتح کرده و فروانروایی آنان را به ویرانه تبدیل کند.

اگر شما نیز می خواهید سهمی در این تاریخ داشته باشید و  بار دیگر نژاد پارسیان را بر گیتی پهناور حکمفرما کنید، زمان آن است امپراطوری خود را آغاز و نام خود را در تاریخ ثبت کنید

همراه با جوایزی ارزنده

PlayStation 3 , Xbox 360 , PSP  و سکه های طلا

حجم فایل: 406 مگابایت
رمز عبور: www.4downloads.ir
منبع:www.4downloads.ir
+ نوشته شده در  جمعه 2 تير 1391ساعت 15:54  توسط بهمن قرائی مقدم 

بازی آنلاین - online game

  هم اکنون شرکت بزرگ بازی سازی XS-Software که دارای بازی های زیبایی همچونSpacewars,Ladypopular,Khanwarsو StreetMobster می باشد، اقدام به ساخت بازی زیبای دیگری کرده که Managore نام دارد و هم اکنون نگارش فارسی آن آماده برای استفاده می باشد .


در بازی ماناگور 3 نژاد وجود دارد: ارک ها، الف ها وارواح. که این 3 نژاد همه بر روی یک نقشه زندگی می کنند، هرچند که با هم در جنگ هستند. ولی همه آن ها یک هدف دارند. برای قرن ها در این سرزمین اژدهایی وجود دارد که در آن زندگی می کند و از آنجا امور را مدیریت می کند و به خاطر ترسی که مردم از او دارند تمامی خواسته های خود را عملی می کند.
3 نژاد موجود یاد گرفته اند که برای این که بتوانند بر اژدها پیروز شوند باید اختلافات را کنار گذاشته و متحد شود و به این گونه اژدها را نابود کرده و صلح را به جهان باز گردانند.

 

+ نوشته شده در  جمعه 2 تير 1391ساعت 15:49  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود بازی جذاب Operation Flashpoint Red River

 

بازی استراتژیک Operation Flashpoint Red River

این بازی مستندی از جنگ افغانستان و چین است. گرافیک فوق العاده، صداگذاری طبیعی، کنترل بازی سریع و راحت و همچنین عمل در قالب یک تیم عملیاتی از جذابیت های این بازی است. این بازی تصویری از جبهه جنگ را تداعی و شما را بر روی صندلی میخ کوب می کند.

 

 

 

 

  دانلود :


  حجم  : 4.61 گیگابایت

 

 

 

Operation-Red-River(www.vatandownload.com).part01.rar

Operation-Red-River(www.vatandownload.com).part02.rar
 
Operation-Red-River(www.vatandownload.com).part03.rar

Operation-Red-River(www.vatandownload.com).part04.rar

Operation-Red-River(www.vatandownload.com).part05.rar

Operation-Red-River(www.vatandownload.com).part06.rar

Operation-Red-River(www.vatandownload.com).part07.rar

Operation-Red-River(www.vatandownload.com).part08.rar

Operation-Red-River(www.vatandownload.com).part09.rar

Operation-Red-River(www.vatandownload.com).part10.rar

Operation-Red-River(www.vatandownload.com).part11.rar

Operation-Red-River(www.vatandownload.com).part12.rar

Operation-Red-River(www.vatandownload.com).part13.rar

Operation-Red-River(www.vatandownload.com).part14.rar

Operation-Red-River(www.vatandownload.com).part15.rar

Operation-Red-River(www.vatandownload.com).part16.rar

Operation-Red-River(www.vatandownload.com).part17.rar

Operation-Red-River(www.vatandownload.com).part18.rar

Operation-Red-River(www.vatandownload.com).part19.rar

Operation-Red-River(www.vatandownload.com).part20.rar

Operation-Red-River(www.vatandownload.com).part21.rar

Operation-Red-River(www.vatandownload.com).part22.rar

Operation-Red-River(www.vatandownload.com).part23.rar

Operation-Red-River(www.vatandownload.com).part24.rar

 

 

  پسورد فایل فشرده : www.vatandownload.com

 

  منبع :   وطن دانلود - www.vatandownload.com

+ نوشته شده در  دو شنبه 29 خرداد 1391ساعت 22:30  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود بازی فوق العاده زیبای Rainbow Six Vegas 2

 http://up.vatandownload.com/images/4sdsmcrui2xrxtylwk3m.jpg

دانلود بازی فوق العاده زیبای Rainbow Six Vegas 2

با لینک مستقیم به همراه کرک و کد ها و ترفند های این بازی

نسخه ی 2  بازی بسیار پرطرفدار اکشن Rainbow Six و عرضه ی دیگری از سری بازی های تام کلنسی رمان نویس مطرح امریکایی داستان های بازی کمپانی یوبی سافت پس از یک سال انتظار علاقمندانش با ویژگی های برتر و زیباتر نسبت به نسخه ی پیشین عرضه شد. این بار گارفیک بسیار بالا و طراحی زیبای محیط، داستان جالببازی و همچنین تاکتیک منحصر به فرد مبارزاتی و شلیک کردن در جریان بازی از ویژگی های برتر آن است. این بار تروریست ها به لاس وگاس می روند، شهری که بیش از ۳۶ میلیونت جمعیت دارد و مجمع بسیاری از توریست ها و مشاهری و خوانندگان و بازیگران و افراد مطرح دنیاست که این امر وجود آنها در این شهر را بسیار خطرناک تر و مخوف تر می سازد. Rainbow Six Vegas 2 توانست به خاطر گرافیک بالا و فیلم نامه قدرتمندش نمره عالی و فوق عالی را از بسیاری از وب سایتهای برتر نقد بازی دنیا از آن خود کند ! این بار حتی بالاتر از دیگر داستان مطرح کمپانی UbiSoft یعنی سری Double Agent سری بازی های فرار از سلول ! در این نسخه از بازی گروهی جدیدی از Rainbow را به رهبری شخصیتی جدید تحت نام لوگان کلر، متخصص امور سلاح های قدرتمند مایکل والتر و متخصص امور الکترونیک و کنترل از راه دور محیط با نام یونگ پارک تشکیل شده است. این بازی در ادامه نسخه بسیار پرفروش و زیبای Vegas عرضه شد و باز هم توانست با استقبال بسیار منتقدان بازی در جهان روبرو شود .
سازنده : کمپانی Ubisoft
ناشر : کمپانی Ubisoft
رده بندی ژانر : اکشن اول شخص شلیک کننده مدرن
میزان دشوار بودن : متوسط
زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط بازی : حدود نیم ساعت
درجه بندی ESRB در مورد محتوای بازی : Mature - مناسب برای تمامی افراد ۱۷ سال و بالاتر .
ویژگی های بازی Rainbow Six Vegas 2:
بازی در محیط هایی جدید از شهر لاس وگاس با گرافیک بسیار بالا .
محیط جدید و زیبای بازی که به خوبی طراحی شده است.
تاکتیک خوب بازی برای مبارزات.
اکشن آنی که هر لحظه منتظر وقوع اتفاقی جدید و ماموریتی نو می بایست باشید.
سودبری از انیمیشن زیبا و پیشرفته ای در جریان بازی.
سود بری از نسل جدید هوش مصنوعی در هرچه فکور تر ساختن شخصیت ها و دشمنان.
بازی خوب و قابل تغییر چند نفره .
فیلم نامه جدید و بسیار زیبای بازی با سلاح ها و اشیا متعدد .
خلق اشخاص و ویرایش چهره شخصیت ها .
و .....

 

 


سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Rainbow Six Vegas 2

* CPU: 3 GHz Pentium 4 Hyper Treading or AMD Athlon 3000
* Operating System: Windows Vista/Windows XP SP2 (only)
* Memory: 1024MB for Windows XP / 2048MB for Windows Vista
* Drive Space: 7 GB
* Graphics Card: 256 MB DirectX -compliant, Shader 3.0-enabled video card
* Sound Card: DirectX-compliant sound card
* DirectX version: DirectX 9.0c (included on disc
 

کد تقلب :

برای اعمال کد کلید  [`] فشار دهید.

 عمل کد
 

 کد تقلب
 

 بازکردن اسلحه ی  TAR21
 

cheatcode 3311xbxby11y

 بازکردن اسلحه ی M468
 

 cheatcode 1y3a4x2b442x

 
 
 

  دانلود رایگان :

 

Tom Clancys Rainbow Six Vegas 2(www.vatandownload.com).part01.rar

Tom Clancys Rainbow Six Vegas 2(www.vatandownload.com).part02.rar

Tom Clancys Rainbow Six Vegas 2(www.vatandownload.com).part03.rar

Tom Clancys Rainbow Six Vegas 2(www.vatandownload.com).part04.rar

Tom Clancys Rainbow Six Vegas 2(www.vatandownload.com).part05.rar

Tom Clancys Rainbow Six Vegas 2(www.vatandownload.com).part06.rar

Tom Clancys Rainbow Six Vegas 2(www.vatandownload.com).part07.rar

Tom Clancys Rainbow Six Vegas 2(www.vatandownload.com).part08.rar

Tom Clancys Rainbow Six Vegas 2(www.vatandownload.com).part09.rar

Tom Clancys Rainbow Six Vegas 2(www.vatandownload.com).part10.rar

Tom Clancys Rainbow Six Vegas 2(www.vatandownload.com).part11.rar

Tom Clancys Rainbow Six Vegas 2(www.vatandownload.com).part12.rar

Tom Clancys Rainbow Six Vegas 2(www.vatandownload.com).part13.rar


  پسورد فایل فشرده : www.vatandownload.com

 

 

 

  منبع :   وطن دانلود - www.vatandownload.com

+ نوشته شده در  دو شنبه 29 خرداد 1391ساعت 22:27  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود بازی Counter - Strike v.Xtreme

http://up.vatandownload.com/images/do2oe6rpg313wk8ok9bx.jpg

 

Counter - Strike Xtreme v5 ENG (2011) - | 818 MB
Genre: FPS, Action | Developer: Sierra | Platform: PC | Lang: English

لینک ها اصلاح شد.

کمتر کسی پیدا میشود که نام بازی Counter Strike  به گوشش نخورده باشد . این بازی یکی از محبوب ترینبازی های شرکت  Sierra  است که بر پایه موتور گرافیکی به نام Valve است . در این بازی بازیکنان به دو تیم تروریست و تیم امنیت ملی تقسیم میشوند . تروریست ها ماموریت دارند که در محل های تعیین شده بمب گذاری کنند و تیم پلیس یا امنیت ملی هم وظیفه از بین بردن تروریست ها و خنثی کردن بمب را دارد . این بازیFPS به معنی اول شخص است . 
این نسخه 
 نسخه Xtreme 
 محسوب میشود و چندین امکانات به ان اضافه شده است.

 

امکانات اضافه شده در این بازی :

اضافه شدن بیش از 20 نوع از اسلحه ها  و شکل بازیکنان  
افکت های کشته شدن بازیکنان 
بهتر شدن صدای اسلحه ها 
اضافه شدن چندین 
Mode به بازی 
اصلاح شدن مشکل اتصال به سرور
و ...

  

لینک های دانلود

+ نوشته شده در  دو شنبه 29 خرداد 1391ساعت 22:23  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود بازی مهیج رانندگی برون شهری Off-road Drive 2011

 

بازی رانندگی خارج شهر (رالی کویر)

Off-Road Drive 2011


یک بازی جدید و بسیار هیجان انگیز در سبک بازی های ماشین سواری در بیابان می باشد. این بازی زیبا که به تازگی عرضه شده است تجربه ای دیگر از رانندگی در بیابان و خارج از جاده اصلی را برای شما به ارمغان می آورد. در این بازی بر خلاف بازیهای دیگر ماشین سواری که بر روی آسفالت انجام می شد. این بازی شما را به عمق بیابان و جاده های خاکی می برد.
جاده هایی که فقط دقت و سرعت عمل شما را به چالش می کشد و سطح رانندگی شما را محک می کند. شما در طول بازی با مسیرهایی روبرو خواهید شد که بسیار خطرناک هستند و هر لحظه ممکن است که لاستیک شما منفجر شود و یا در اثر رانندگی  با سرعت بالا ماشین شما واژگون شود. شما در این تورنمنت و مسابقه که به جایزه بزرگ روسیه معروف است شرکت خواهید کرد و در بدترین شرایط جاده ای و آب و هوایی به مسابقه با دیگر رقبا خواهید پرداخت. در این مسیرهای پر پیچ و خم شما با موانع طبیعی متعددی مانند شن زار , باتلاق و مرداب , جاده های پر از سنگ و صخره و بسیاری از موانع دیگر روبرو خواهید شد. 
در این بازی شما می توانید از لیست ماشین های موجود ماشینی را به سلیقه خود و متناسب با مسیر مسابقه انتخاب کنید. زیرا برخی از ماشین های موجود در بازی صرفا برای جاده های ناهموار و بدترین جاده هایی که در طول مسابقه ممکن است با آنها روبرو شوید ساخته شده است و همین امر سبب می شود که با انتخاب درست بتوانید در مسیر مسابقه رکورد بزنید و با هیچ مشکل فنی روبرو نشوید. از نکات جالب این بازی می توان به سطوح مختلف آن اشاره کرد که شما بر اساس موقعیت جاده ای و مسیری که پیش رو دارید باید ماشینتان را انتخاب کنید. 
شما باید سعی کنید ماشینی را برای هر مسیر انتخاب کنید که مناسب با آن مسیر باشد زیرا وزن ماشین , سرعت , وضعیت لاستیک و... همگی باید با مسیر و جاده مطابقت داشته باشد و اگر در مسیرهای شن زار از ماشین های سنگین استفاده کنید ممکن است ماشین در شن ها گیر بیفتد و شما مسابقه را از دست بدهید.

 

+ نوشته شده در  دو شنبه 29 خرداد 1391ساعت 22:22  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود بازی جدید و فوق العاده جذاب و هیجان انگیز مکس پین 3 ! - MAX PAYNE 3

 

دانلود بازی جدید و فوق العاده جذاب و هیجان انگیز مکس پین 
(دانلود رایگان  به همراه لینک خرید پستی )

سرانجام انتظار ها به پایان رسید و بعد از 12 سال شاهد انتشار رسمی بازی خاطره انگیز مکس پین هستیم. باید دید تا کمپانی راک استار می تواند همچون گذشته یعنی سری های اول و دوم بازی مکس پین مخاطبان خاصی را جمع آوری کند یا خیر ! بعد از این همه سال ، قعطا با تغیر های بسیاری رو به رو خواهید بود .

زمان بازی ۱۲ سال بعد از داستان Max Payne 2 اتفاق می افتد و این بار در نیویورک نیست بلکه در سائوپائولو برزیل شما باید با دشمنان رو در رو شوید.
این نسخه در ادامه داستان نسخه های قبل پیش میرود و حالا او ۵ سال به سنش اضافه شده , مادی تر شده و تبدیل به بدترین موجود شده است !
از مهمترین قابلیت های بازی Max Payne 3 می توان به استفاده آن از موتور گرافیکی GTA 4 اشاره نمود. در بازیMax Payne 3 شخصیت اول بازی می تواند در حالت دفاع و پناه گرفتن وارد شود. همچنین از نظر ظاهری موهای سر خود را تراشیده است و چهره ای کاملاً متفاوت و جذاب تر پیدا کرده است.

در کنفرانس خبری رسمی راک استار خلاصه داستان این نسخه اینطور تعریف شده است :
" مکس پس از ترک پلیس نیویورک و شهر نیویورک احوالش از بد به بدتر تبدیل شده و اکنون در شهری پر از خشونت و خونریزی گیر افتاده است و راهش را با غریزه و اسلحه به سوی حقیقت و راه فرار میجوید ... "

 

 

 

 Max Payne 3 بازی مکس پین پس از سالها دوری بازگشته است و روایتگری داستانی نو و جذاب می باشد . داستان درباره کارآگاهی بازنشته‌است که در دنیایی آشفته و مملو از فساد و خشونت شدید زندگی می‌کند. زمانبازی ۱۲ سال بعد از داستان مکس پین ۲ در سائوپائولو برزیل اتفاق می‌افتد. در این بازی توسط یکی از دوستانتان به شما پیشنهاد کار میدهد و به عنوان یک محافظ برای یک برزیلی کار می کنید ... و از آن پس اتفاقات جالبی برایتان در بازی پیش می آید در این بازی مکس روی به مسکن و مشروب خوری آورده و طی اتفاقاتی که برایش بوجود می آید باعث میشود موهای سرش را از ته بزند. درست است که Max Payne یک شوتر سوم شخص به حساب میامد اما از نظر تمامی منتقدان,Max Payne یک فیلم نوآور در صنعت گیم بود تا یک بازی معمولی و سرگرم کننده.سازندگان در خلق این اثر تمامی المان های یک فیلم نوآور را رعایت کرده بودند.غم,غصه,خشونت,گناه,سیاهی,پوچی,تباهی,تاریکی و از همه مهم تر یک مرد سقوط کرده همه و همه فاکتورهای نوآوری بودند که به Max Payne 1 & 2 تزریق شده بود.خود فضای نیویورک,کوچه های تنگ و باریک,فضاهای تیره با نورپردازی سیاه و کدر و و برف سنگینی که سردی و بی روحی و را بر فضای کل شهر حاکم ساخته بود قویترین عامل در تحقق این هدف سازندگان به شمار میرفت.از آنجایی که در Max Payne 3 لوکیشنبازی از نیویورک به سائوپائلو برزیل تغییر کرده و حالا برف و سکوت شب جای خود را به آفتاب سوزان و گرمای روز داده لذا این واهمه وجود دارد که سازندگان نتوانند آن حس و حال خاص نوآور Max Payneهای ۱& 2 را در Max Payne 3 نیز پیاده کنند .

 

 

 


 دانلود :

Max.Payne.3-Black.Box(www.vatandownload.com).part01.rar
 
Max.Payne.3-Black.Box(www.vatandownload.com).part02.rar
 
Max.Payne.3-Black.Box(www.vatandownload.com).part03.rar
 
Max.Payne.3-Black.Box(www.vatandownload.com).part04.rar
 
Max.Payne.3-Black.Box(www.vatandownload.com).part05.rar
 
Max.Payne.3-Black.Box(www.vatandownload.com).part06.rar
 
Max.Payne.3-Black.Box(www.vatandownload.com).part07.rar
 
Max.Payne.3-Black.Box(www.vatandownload.com).part08.rar
 
Max.Payne.3-Black.Box(www.vatandownload.com).part09.rar
 
Max.Payne.3-Black.Box(www.vatandownload.com).part10.rar
 
Max.Payne.3-Black.Box(www.vatandownload.com).part11.rar
 
Max.Payne.3-Black.Box(www.vatandownload.com).part12.rar
 
Max.Payne.3-Black.Box(www.vatandownload.com).part13.rar
 
Max.Payne.3-Black.Box(www.vatandownload.com).part14.rar
 
Max.Payne.3-Black.Box(www.vatandownload.com).part15.rar
 
Max.Payne.3-Black.Box(www.vatandownload.com).part16.rar
 
Max.Payne.3-Black.Box(www.vatandownload.com).part17.rar
 
Max.Payne.3-Black.Box(www.vatandownload.com).part18.rar
 
Max.Payne.3-Black.Box(www.vatandownload.com).part19.rar
 
Max.Payne.3-Black.Box(www.vatandownload.com).part20.rar
 
Max.Payne.3-Black.Box(www.vatandownload.com).part21.rar
 
Max.Payne.3-Black.Box(www.vatandownload.com).part22.rar

 

+ نوشته شده در  دو شنبه 29 خرداد 1391ساعت 22:17  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود بازی جمجمه سیزدهم 13 th Skull

 

منبع:http://vatandownload.com 

بازی فکری و پازل 13th Skull

Mystery Case Files: 13th Skull

 

با توجه به علاقه کاربران به دانلود بازی های کم حجم و جذاب، امروز قصد داریم تا بازی جدید از دستهبازی های معمایی را از شرکت قدرتمند Big Fish Games منتشر کنیم. این بازی معمایی و قدرتمند، دارای سبک و ژانر مشابهی است و اگر در ادامه مطلب به تصاویر این بازی دقت نمائید متوجه می شوید که می بایست حتما آن را دانلود کنید.

از قابلیت های جالب این بازی پازل، بازی های Bonus در صورت تمام کردن اصل بازی است. موسیقی بازیبسیار هیجان انگیز است. استفاده از راهنمای بازی در هنگامی که مراحل بازی خیلی پیچیده می شود امکان پذیر است. همچنین مجموعه ای از کارهای هنری با عنوان Behind-the-Scenes Concept Art وجود دارد، که می توانید مشاهده کنید. درجه این بازی T است و همانطور که گفته شد توسط کمپانی Big Fishتولید شده است. بنابراین به دوستداران بازی های فکری، توصیه می کنیم این بازی 15 ساعته را در ادامه مطلب به صورت رایگان دانلود نمایند. امیدواریم که این بازی مورد علاقه دوستداران و کاربران عزیز سایت وطن دانلود قرار بگیرد.

 

+ نوشته شده در  دو شنبه 29 خرداد 1391ساعت 22:14  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود بازی پر طرفدار Shadowgrounds

 

 

بازی اکشن و جنگی Shadow Grounds Survivor - برگرفته از بازی Doom3

Shadow Grounds Surviver


وحشت سراپای وجودتان را خواهد گرفت. باید به همراه دوستانتان موجودات فرا زمینی را از سیاره تان ریشه کن کنید. خون و خونریزی در اوج خود است! کسانی که تا به حال بازی آلین شوتر کمپانی رفلکسیو را بازی کرده اند اگر این بازی را نیز تجربه کنند خواهند دید که سبکی مشابه هم دارند، با این تفاوت که در این بازی جزییات و سلاح ها و بسیاری ویژگی های دیگر به مراتب بسیار بهتر و جذاب تر از بازی آلین شوتر است. موضوع بازی در مورد سه فرد بازمانده از حمله وحشتناک موجودات فرازمینی و بیگانه هستش که این سه نفر تلاش می کنند تا این موجودات را نابود کرده و سیاره را نجات دهند. یکی از ویژگی های بارز بازی موسیقی آن می باشد که هیجان بازیرا مضاعف می کند. در این بازی باید با استفاده از سلاح های بسیار پیشرفته به جنگ با این بیگانگان رفته و آنها را نابود کنید. شما می توانید به جای هر کدام از سه شخصیت بازی که ویژگی های مخصوص خود را دارند ایفای نقش کنید. این بازی دارای گرافیک متوسط به بالا می باشد. اما هیجان و دلهره ای که در حین بازی به انسان دست می دهد کمتر می توان در بازی های دیگر یافت. در ادامه مطلب می توانید تصاویری را از این بازیزیبا ملاحظه نمائید.


ویژگی های بازی:
ـ وجود سه کاراکتر (نقش) بازی
ـ موسیقی زیبا و هیجانی بازی
ـ سازنده به جزییات بازی دقت بیشتری کرده، از خون و خونریزی گرفته تا اثرات اصابت امواج و گلوله ها 
ـ وجود انواع سلاح های لیزری خوش دست که کار کردن با هر کدام بسیار لذت بخش است

این بازی تضمینی است برای شما تا بیش از چندین ساعت را در جلوی کامپیوتر بگذرانید تا این بازیرا به انتها برسانید.
  

 

+ نوشته شده در  دو شنبه 29 خرداد 1391ساعت 22:12  توسط بهمن قرائی مقدم 

صفحه قبل 1 ... 80 81 82 83 84 ... 93 صفحه بعد