جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

دانلود بازی کامپیوتر اکشن و جذاب طلوع Risen PC Game

 

risen.jpg
Risen یا طلوع ، یکی از بازی های زیبای ساخته شده با سبک اکشن و ماجرایی می باشد که این بازی زیبا توسط کمپانی Piranha Bytes ساخته شده و به وسیله کمپانی Deep Silver در عرصه بازی های رایانه ای منتشر و عرضه شد.
بازی Risen یک بازی نقش آفرینی شمشیری با دستمایه ماجرایی است که زمان آن به قرون وسطی در اروپا بر میگردد. .در این بازی شما در نقش رایزن هستید و باید در این بازی شما در نقش رایزن در طبیعت زیبای بازی گشته و گاهی هم با موجودات اهریمنی دست و پنجه نرم کنید. این بازی مبارزاتش در 3 حرکت دفاع، ضربه، حمله خلاصه میشود اما به دلیل نبود هدف گیری
در مواقعی که دشمنان چندین عدد باشند مبارزات شما دشوار می شود. در بازی نقشه ای نیست مگر اینکه بتوانید آن را پیدا کنید اما اگر بتونید نقشه را پیدا کنید کمک چندانی به شما نکرده و باز هم برای یافتن مکان ها باید زمانی را به گشت در محیط بازی برای یافت مکان مورد نظر اختصاص دهید. سیستم مبارزه‌ای بازی به شما اجازه‌ی حمله، دفاع و جا خالی دادن را می‌دهد. به هم‌راه این سیستم مبارزه‌ای شما می‌توانید از انواع سلاح‌ها مانند شمشیر، تیر و کمان و سلاح‌هایی از این قبیل استفاده کنید. با این حال شما مجبور نیستید در نقش یک مبارز وارد ماجرا شوید چراکه بازی برای شما نقش‌های دیگری هم در نظر گرفته؛ به‌طور مثال می‌توانید بعداز یادگیری مقداری از علوم پایه، دانش‌مند شده و از قدرت گلوله‌های انفجاری برای کشتن دشمنانتان استفاده کنید. در ضمن تمام توانمندی‌های بازی از همان ابتدا در دسترس نیستند و شما مجبورید با جمع‌کردن امتیازاتی آن را فعال کنید. نکته‌ی جالب اینجاست که بعداز گرفتن این امتیازات و ارتقاء دادن شخصیتتان نحوه‌ی ایستادن و حتی در دست گرفتن شمشیر هم تغییر می‌کند و به شما این حس را منتقل می‌کند که شخصیت‌تان واقعا از قبل بهتر شده است.
هم اکنون این بازی بسیار زیبا را از میهن دانلود به رایگان برای شما کاربران محترم ، آماده کرده ایم که با مراجعه به ادامه مطلب می توانید از جزئیات بازی نیز اطلاع یابید.
عکس هایی از محیط این بازی زیبا و همچنین اطلاعات جامع تر را در ادامه مطلب ببینید.
 
http://server2.mihandownload.com/user2/m0ri/risen1.jpg

http://server2.mihandownload.com/user2/m0ri/risen1.jpg

http://server2.mihandownload.com/user2/m0ri/risen1.jpg

http://server2.mihandownload.com/user2/m0ri/risen1.jpg



برخی از ویژگی های این بازی :
- گرافیک بسیار خوب
- هیجان بالا
- مناسب برای گروههای مختلف سنی
ـ سبک اکشن و هیجان انگیز
ـ محيط بازي بسيار جذاب و دوست داشتني
ـ جلوه هاي ويژه عالي و تاثيرگذار
- استفاده از انواع سلاح ها در بازی
- محیط داستانی به همراه سبک اکشن بازی
- پیشرفت در بازی با توجه به جمع آوری امتیازات
- پیشرفت فیزیکی نقش اول داستان

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی :
سیستم عامل : XP -  Vista - Seven
رم : 1024
پردازنده : 3.00
کارت گرافیک : 128

راهنمای نصب بازی : برای نصب این بازی زیبا شما باید ابتدا تمامی قسمت های این بازی را دریافت کنید ، برای خارج کردن فایل ها نیاز به برنامه WinRar دارید که با راست کلیک کردن بر روی قسمت اول دریافت شده و انتخاب گزینه Extract File فایل را از قسمت فشرده خارج کنید ، سپس فایل .ISO که در پوشه مجود است را به وسیله یک برنامه رایت بر روی یک DVD رایت کنید یا توسط برنامه های درایو مجازی فایل را اجرا کنید و از قسمت AutoRun بازی را نصب و اجرا نمایید. 

 

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم: 200 MB 

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم: 200 MB 

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم: 200 MB 

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم: 200 MB 

دانلود پارت 5 با لینک مستقیم: 200 MB 

دانلود پارت 6 با لینک مستقیم: 200 MB 

دانلود پارت 7 با لینک مستقیم: 200 MB+ نوشته شده در  دو شنبه 8 خرداد 1391

ساعت 21:56  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود بازی شبیه سازی کشاورزی Farming Simulator 2011

بازی Farming Simulator 2011

دانلود بازی شبیه سازی کشاورزی Farming Simulator 2011

در این بازی می توانید به احشام غذا داده و کارهای مختلفی مانند غذا دادن به گاوها یا پخش کود جامد یا مایع روی زمین ها را انجام دهید. با فروش محصول شیر به فروشنده های محلی می توانید پول اضافی برای زمین زراعی خود بدست آورید.

یک امکان جدید دیگر بازی دو نفره می باشد که می توانید زمین زراعی خود را همراه با دوستان در اینترنت یا شبکه ی محلی مدیریت کنید.

روش بازی Career در این نسخه بسیار پیشرفت کرده و شما در آن نقش یک کشاورز جوان را دارید و در روزهای کاری در این کار تجربه کسب خواهید کرد. در طی چندین فعالیت مختلف مانند شخم زدن زمین، بذرافشانی و برداشت شما منابع مالی خود را تهیه می کنید که به شما امکان خریدن وسایل جدیدتر و بهتر را می دهد.به فورشگاه لوازم کشاورزی محله سر بزنید و وسایل نقلیه و تجهیزات جدید را بخرید و ابزار قدیمی خود را بفروشید.

از بین تعداد زیادی تراکتور، ماشین های دروگر و کمباین و ماشین های دیگر مانند گاوآهن، بذرپاش ، شخم زن و ... انتخاب کنید.این ماشین ها از شرکت های معتبری مانند DEUTZ-FAHR, KRONE, HORSCH,POTTINGER و VOGEL & NOOT می باشند.

اگر انواع این ماشین ها نیاز شما را برآورده نکردند شما باز هم می توانید ماشین ها ، ابزار وتجهیزات بسیاری را از اینترنت دانلود کنید.بدلیل سیستم ساده ی این بازی می توانید به راحتی ان ها را نصب کرده و از بازی لذت ببرید.

امکانات :
-    روش Career همراه با قسمت تحارت و پرورش دام
-    حیوانات متنوع
-    روش بازی چند نفره از طریق شبکه و اینترنت
-    ماشین آلات کشاورزی جدید از شرکت های معروف
-    امکانات پیشرفته ی بسیار زیاد
-    کمک کننده ی کنترل توسط کامچیوتر
-    دانلود ابزار، ماشین آلات و نقشه های حدید همراه با نصب خودکار
-    پشتیبانی از گیم پد و چرخ فرمان

 


تصاویری از بازی:

بازی Farming Simulator 2011

بازی Farming Simulator 2011

بازی Farming Simulator 2011

بازی Farming Simulator 2011

 

 


بازی Farming Simulator 2011 دانلود بخش اول: لینک مستقیم سرور اول - لینک مستقیم سرور دوم - غیر مستقیم از Fileserve

بازی Farming Simulator 2011 دانلود بخش دوم: لینک مستقیم سرور اول - لینک مستقیم سرور دوم - غیر مستقیم از Fileserve

بازی Farming Simulator 2011 900 MB


بازی Farming Simulator 2011 آموزش نصب: بازی را پس از خارج سازی از حالت RAR به کمک Winrar را با نرم افزار های DaemonTools,PoweIso و ... باز کنید و آنرا نصب نمایید.
سپس فایل آپدیت موجود در فولدر Update را نیز نصب نمایید و کرک را اعمال کنید.

 

بازی Farming Simulator 2011 رمز: www.p30day.com

lمنبع:www.p30day.com

بازی Farming Simulator 2011توجه: این نسخه فشرده شده دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

+ نوشته شده در  دو شنبه 8 خرداد 1391ساعت 21:33  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود رایگان بازی Assassins Creed Revelations نسخه PC

 دانلود رایگان بازی Assassins Creed Revelations نسخه PC


دانلود نسخه های RETAIL , Black BOx




نام بازی: Assassins Creed Revelations
پلتفورم :PC / Windows 
ژانر:action /
تاریخ انتشار جهانی : 02 December 2011
تاریخ انتشار در آمریکا : 02 December 2011
تاریخ انتشار در اروپا :06 December 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
ناشر: Ubisoft
حمایت توسط : Ubisoft Studios
مد بازی : single / multiplayer
درجه بندی سنی : +18

کیش یک آدم‌کش: افشاگری‌ها (به انگلیسی: Assassin's Creed: Revelations) یک بازی ویدیویی است که  توسط یوبی‌سافت مونترآل ساخته و منتشر  شد، در این بازی شخصیت‌های مشهور بازی‌های قبلی سری کیش یک آدم‌کش همچون الطایر، اتزیو آئودیتوره و دزموند مایلز به‌کار گرفته شده‌اند. این بازی  در ۱۵ نوامبر ۲۰۱۱ برای نسخه‌های پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس ۳۶۰ و مایکروسافت ویندوز منتشر َد . کنون سال ۱۵۱۱ میلادی است و اتزیو حدودا پنجاه سال دارد (پنجاه و دو).قسطنطنیه (استانبول امروزی)که متشکل از چهار منطقه ی beyazid,imperial,galata,constantin است و در راس آن حکومت کاپادوکیه در اوج قدرت حکومت عثمانی قرار دارد.هنگاهی که اتزیو به قسطنطنیه میرود آنجا را در تصرف تمپلار ها میبیند و برای جنگی بزرگ آماده میشود. گیم پلی بازی تغییرات محسوسی داشته است ،آیتم جدیدی به نام hookblade به بازی اضافهه شده است،در شهر قسطنطنیه ساختمان ها به وسیله ی تناب هایی با یکدیگر ارتباط یافته اند و شما به وسیله ی این آیتم جدید که hookblade نام دارد برای انتقال های سریع استفاده کنید.در دو نسخه ی قبل شما فقط دارای یک نوع بمب(بمب دود) بودید که از آن برای فرار از صحنه و یا از بین بردن دید دشمنان و به قتل رساندن آن ها استفاده میکردید این در حالی است که در revelation شما قابلیت استفاده از ۳۰۰ نوع بمب مختلف را خواهی داشت.دید ویژه که eagle vision نام دارد و شما در نسخه های قبلی برای شناسایی افراد مختلف و دیدن آیتم هایی روی دیوار که با دید معمولی مشاهده نمیشوند از آن استفاده میکردید نیز دچار تغییراتی شده و نام آن به eagle sense تغییر کرده است و شما به وسیله ی این قابلیت میتوانید مسیر دشمنان خود را تخمین زده و آن ها را غافلگیر کنید. assassins creed revelation داستان ezio auditore را دنبال میکند که او در جای پای پدرش یعنی altair گام برمیدارد در یک سفر برای دوباره بدست آوردن پنج مهر که کلید آینده ی assassins creed brotherhood خواهد بود.
ویژگی های دیگر :
-هنرهای کشنده ی اساسینس ها را تیز کنید:خوب بکار ببرید مهارتهای یک کشنده ی خردمند را.این نسخه دارای سلاح های بیشتری است که ezio با آن ها مجهز شده و میتوانید به خوبی از آن ها استفاده کنید.همچنین تاکتیک های حمله بیشتری هم دارد که شامل hookbladeوbomb crafting است همچنین eagle vision در این نسخه به eagle sense تغییر نام داده است.
2-راهنمایی کنید بازگشت به یک افسانه را:acr صفات altair را آشکار خواهد کرد که شخصیت اصلی assassins creed بوده است
3-مهارتتان را در مقابل دوستانتان تجربه کنید:بخش آنلاین نیز در این نسخه برگشته است.با مود های جدید و نقشه های جدید و کاراکتر های جدید.
4-player های جدید در این نسخه موجود است که در قوم و نژاد assassins creed است.
5-شخصیت های جدیدی را در acr ملاقات کنید:به شما گفتیم که او به قسطنطنیه میرود او در آن جا با یوسف تازیم ملاقات میکند که رییس اساسینس ها است،شاهزاده سلیمان:او میخواهد که مشهورترین پادشاه شود،سوفیا سورتو:زن ساده ای است که با ادزیو رقابت میکند و ادزیو به او علاقه مند میشود.
6-به قسطنطنیه سفر کنید:کنترل آن جا را در دست بگیرید. masyaf :قلعه نظامی اساسینس ها هم در آن جا وجود دارد،داستان این بازی در قرن شانزدهم هزمان با امپراطوری عثمانی اتفاق میفتد.

دانلود رایگان بازی Assassins Creed Revelations به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه ...



راهنمای عمومی نصب بازی ها•  :

اینجا کلیک کنید
 


• راهنمای نصب بازی Assassins Creed Revelations :

بعد از اکسترکت کردن فایل های دانلودی ، و کپی کردن محتویات کرک ، فایل اجرایی بازی را اجرا کنید . 



• دانلود کرک بازی Assassins Creed Revelations  به صورت جداگانه : 

دانلود

  

• بحث بین کاربران در خصوص بازی Assassins Creed Revelations : اینجا



http://mihandownload.com/assets_c/2009/10/ICO-download-thumb-240x240-1262.gif
دانلود قسمت 1 از لینک کمکی:  FileServeRapidShare
دانلود قسمت 2 از لینک کمکی:  FileServeRapidShare
دانلود قسمت 3 از لینک کمکی:  FileServe| RapidShare
دانلود قسمت 4 از لینک کمکی:  FileServeRapidShare
دانلود قسمت 5 از لینک کمکی:  FileServeRapidShare
دانلود قسمت 6 از لینک کمکی:  FileServeRapidShare
دانلود قسمت 7 از لینک کمکی:  FileServeRapidShare
دانلود قسمت 8 از لینک کمکی:  FileServeRapidShare
دانلود قسمت 9 از لینک کمکی:  FileServeRapidShare
 

لینک های دانلود

+ نوشته شده در  یک شنبه 7 خرداد 1391ساعت 21:59  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود بازی مهیج و زیبای بهشت سرعت Burnout Paradise The Ultimate Box

 دانلود بازی مهیج و زیبای بهشت سرعت Burnout Paradise The Ultimate Box

به شهر پاراتیس خوش آمدید. محیط بازی واقعا زیبا درست شده است یک شهر بسیار بزرگ دارای دور نماهای عالی و مناظر خیره کننده، به همراه یک دریاچه پرنور که نماهای عالی آن شما را حیرت زده خواهد کرد. این بار مسابقه در محیط باز نیست بلکه در مسیر ثابت و بسته و داخل پیست های ویژه برگزار می شود. شما وقتی خودتان را در دنیای بازی میبینید گیج می شوید زمانی که با سرعت 200 مایل در ساعت حرکت می کنید و با حالت های جدید باور نکردنی در امر رانندگی با نو آوری های جدیدی که روبرو می شوید از بازی لذت می برید. این بازی تاکنون  بیش از 55 جایزه در سراسر جهان بدست آورده است و نسخه PC آن در محیطی آزادانه است که با سرعت زیاد در تمام جهان مسابقه می دهد و هیجاناتی که یک بازیکن آفلاین یک نفره دارد به بازی آنلاین اجتماعی تبدیل شده است وقتی در یک مسیر حرکت میکنید هیچ مانعی جلوی شما را نمیگیرد تا برای شما تعیین مسیر کند بلکه فقط با علائمی ساده در مسیر مسابقه نزدیکترین راه به شما نشان داده خواهد شد. شهروندان شهر بهشت عاشق اتومبیل و دوچرخه هستند بنابراین بسیاری از وسایل نقلیه جالب در خیابانها وجود دارد که شما می توانید با 78 خودرو و 4 نوع موتور رانندگی کنید. ماشین ها میتوانند بر روی دو چرخ جلو یا چرخ عقب یا با تمام چرخهای خود رانندگی کنند. و سه نوع تقویت در خودرو وجوددارد: سبز: برای حرکات نمایشی است که  در هر زمان می تواند مورد استفاده قرار گیرد، قرمز: تخریب ماشینهای حریف است که در هر  زمان میتواند مورد استفاده قرار گیرد و حالت رانندگی تهاجمی را دارد، زرد: سرعت است که تنها هنگامی مورد استفاده قرار میگیرد که کاملا شارژ شده باشد و سعی در تخریب ماشین شما می کنند در ابتدای بازی شما دسترسی محدودی به وسایل نقلیه دارید اما هیچ محدودیت در زمان ندارید برای اینکار شما نیاز به پیروزی در حوادث دارید مانند: انجام پرشهای فوق العاده، نابود کردن بیلی بوردها، رعایت قوانین جاده ها. بازی زیبای Burnout Paradise The Ultimate Box ارائه ای از کمپانی Electronic Arts را طبق درخواست کاربران عزیز آماده شده است. این بازی زیبا را که در سایت Gamespy نمره 8.3 از 10 را به خود اختصاص داده است را می توانید از سایت ایرانیان دانلود دریافت کنید.

 

تصاویری از محیط بازی :

Burnout Paradise The Ultimate Box ScreenShot 1

Burnout Paradise The Ultimate Box ScreenShot 2

Burnout Paradise The Ultimate Box ScreenShot 3

Burnout Paradise The Ultimate Box ScreenShot 4

Burnout Paradise The Ultimate Box ScreenShot 5

Burnout Paradise The Ultimate Box ScreenShot 6

حداقل سیستم موردنیاز:

OS: Microsoft Windows 7, XP (SP2), Vista
Cpu: 2.8 GHz Pentium 4 or faster
Ram: 1 GB For Windows XP / 1.5 GB For Windows 7,Vista – 2GB Recommended
Video Cards: 128MB NVIDIA 6600 or greater; Radeon X1300 or greater.
DirectX: Microsoft DirectX 9.b
Hard Drive: 4 GB

روش تعمیر فایل فشرده:

اگر در هنگام Extract بازی از فایل فشرده rar با اخطار خراب بودن فایل فشرده مواجه شدید, بدانید که این اخطار مربوط به خراب بودن فایل فشرده ای که ما برایتان قرار داده ایم نیست زیرا این فایل چندین بار تست میگردد و سپس بر روی سرور سایت برای دانلود قرار میگیرد و دلیل آن توقف های موقتی است که شما در هنگام دانلود انجام داده اید می باشد. البته نیازی نیست که از این بابت نگران شوید زیرا تیمایرانیان دانلود بازی را به گونه ای فشرده سازی کرده که امکان بازیابی آن وجود داشته باشد. کافیست که در نرم افزار Winrar در تب Tools گزینه ی Repair archive را انتخاب کنید و سپس منتظر بمانید تا عملیات تعمیر فایل فشرده به اتمام برسد پس از آن یک فایل فشرده جدید در کنار فایل فشرده خراب ساخته می شود که می توانید بدون مشکل بازی را از آن خارج نمایید.

لینک منبع: ir-dl.com

.: روش نصب و کرک :.

هنگام نصب چنانچه که با درخواست رمز یا همان CD Key روبرو شدید، در داخل پوشه Crack از فایل اجرایی rld-bupk.exe استفاده کنید.

پس از نصب فایل اجرایی burnoutparadise1001.exe را که در پوشه Crack موجود است را اجرا نمائید.

و در آخر BurnoutParadise.exe موجود در پوشه  Crack را در محل  نصب بازی کپی کنید تا بازی کرک شود.

+ نوشته شده در  یک شنبه 7 خرداد 1391ساعت 21:52  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود بازی Sniper Elite V2 برای کامپیوتر

  

|نسخه معتبر SKIDROW|

Sniper Elite V2 SKIDROW دانلود بازی Sniper Elite V2 برای کامپیوتر

 |لینک خرید پستی|

Sniper Elite V2 یک بازی زیبا در سبک تک تیر اندازی می باشد . در این بازی شما نقش یک تک تیر انداز حرفه ای را بر عهده خواهید داشت که باید هدف های خاصی را در بازی به قتل برسانید . از دیگر خصوصیات این بازی می توان به گرافیک بالا ، دشنمان متنوع و زیاد ، اسلحه های کار آمد و متنوع و … اشاره کرد. این بازی توسط استدیو Rebellion ساخته و توسط کمپانی معتبر ۵۰۵ games منتشر شده استحال و هوای بازی به جنگ جهانی دوم بر میگردد .تقریبا میتوان این بازی شبیه بازی sniper که توسط کمپانی city منتشر شده دانست چرا که در این بازی همانند بازی اسنایپر شما میتوانید پس از شلیک گلوله به سر حریف آن را به صورت آهسته و slow مشاهده کنید . بازی کرک شده توسط گروه معتبر اسکیدرو می باشد و قابل نصب بر روی ویندوز ۷ و ویستا می باشد و قابل نصب بر روزی ویندوز xp نیست .

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® Vista (Service Pack 2) or Windows® ۷ [Windows® XP is NOT supported]x
CPU: Dual-core CPU with SSE3 (Intel® Pentium® D 3GHz / AMD Athlon™ ۶۴ X2 4200) or better
RAM: 2 GB
HDD: 10 GB free disk space
Graphics: 256 MB Graphics Memory
Sound Card: DirectX 10.0 Compatible
DirectX: Version 10.0

 

تصاویر بازی :

Sniper Elite V2 screen shot 300x168 دانلود بازی Sniper Elite V2 برای کامپیوتر

sniperelitev2screen shot 2 300x187 دانلود بازی Sniper Elite V2 برای کامپیوتر

 

Download دانلود بازی Sniper Elite V2 برای کامپیوتر دانلود با لینک مستقیم :

پارت ۱

پارت ۲

پارت ۳

پارت ۴

پارت ۵

پارت ۶

Size دانلود بازی Sniper Elite V2 برای کامپیوترحجم فایل : ۵ گیگابایت

Password دانلود بازی Sniper Elite V2 برای کامپیوتر پسورد فایل زیپ : www.sibdownload.com

Home دانلود بازی Sniper Elite V2 برای کامپیوتر به اشتراک گذاشته شده توسط : سیب دانلود

+ نوشته شده در  یک شنبه 7 خرداد 1391ساعت 21:52  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود رایگان Bulletstorm 2011 – نسخه فشرده

Bulletstorm

لینک های یک گیگابایتی
بدون نیاز به کرک

Bulletstorm نام یک بازی اکشن بسیار زیبا که توسط شرکت های People Can Fly و Epic Gamesطراحی گردیده و توسط کمپانی قدرتمند Electronic Arts در سال ۲۰۱۱ منتشر یافته است . این بازی که انجام آن به صورت اول شخص می باشد از گرافیک فوق العاده زیبا و حیرت انگیزی برخوردار است و داستان آن در زمان آینده و در مدینه فاضله ، جایی که نیروهای حافظ صلح به دنبال متوقف کردن جنگ های داخلی هستند ، اتفاق می افتد . شخص اصلی بازی که شما هستید می بایست به دنبال دو خیانتکاری برود که با خیانت خود باعث به وجود آمدن مشکلات شده اند . در مراحل مختلف دوستانتان شما را همراهی می کنند تا در از بین بردن افراد شرور یاری تان نمایند . یکی از ویژگی های رفتاری منحصر به فرد در Bulletstormامکان لگد زدن توسط شما می باشد و همانگونه که در تصویر جعبه بازی که در ابتدا درج شده است در طول بازی برای کنار زدن اجسام مزاحم از مسیر راه و یا ضربه زدن به دشمنان ، می بایست از این قابلیت استفاده نمایید . وجود چنین امکانی حس حضور واقعی در بازی را بیش از پیش القا می کند . سلاح های متفاوت و مدرن نیز یکی دیگر از ویژگی های این بازی بوده که هر یک در جایی خاص مورد استفاده قرار می گیرند و گاه هم می بایست بر فراز سفینه های فضایی و در جنگ های هوایی اقدام به تیراندازی به دشمنان خود نمایید . پنج سطح دشواری برای بازیکن قرار داده شده است که می توانید با انتخاب سطوح بالاتر بر هیجان بی وصف بازی بیافزایید .

حجم واقعی این بازی در نوع اولیه خود بیش از ۷ گیگابایت می باشد اما نسخه ای که برای کاربرن دانلود کده فراهم نموده ایم تنها با حجم ۳ گیگابایت و بدون هیچ گونه حذف از محتویات نظیر صدا ها یا فیلم ها می باشد و تنها دلیل این کاهش محسوس استفاده از تکنولوژی های پیشرفته است . همچنین همانگونه که در ابتدا گفته شد این ورژن هیچ گونه نیازی به کرک کردن نداشته و کافیست تا پس از نصب روی آیکون بازی کلیک کرده و آن را اجرا نمایید .

 

حداقل سیستم مورد نیاز : 
– 
ویندوز اکس پی ، ویستا یا سون
– ۲ گیگابایت رم
– کارت گرافیک ۲۵۶ ، DirectX 10
– فضای خالی ۹ گیگابایت برای نصب

 

 

 

hajm حجم : ۳٫۴۵ گیگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود قسمت اول | قسمت دوم | قسمت سوم | قسمت چهارم

crack بعد از خارج کردن فایل از حالت فشردگی یک فایل با فرمت ISO در اختیار شما خواهد بود که می توانید با نرم افزار Winrar برای بار دوم آن را از حالت فشرده خارج نمایید و یا با استفاده از نرم افزارهایی نظیرImgBurn یا gBurner بر روی DVD رایت کنید .

note اگر نحوه ی باز کردن فایلهای چند قسمتی را نمی دانید ، آموزش تصویری آن را  در اینجا مطالعه کنید .

 

تصاویر محیط بازی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

+ نوشته شده در  یک شنبه 7 خرداد 1391ساعت 14:2  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود پکیج بازی پدر خوانده The Godfather I II

  دانلود پکیج بازی پدر خوانده The Godfather I II


 
 
دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور های 
RapidShare



نام بازی: The Godfather: Dilogy
پلتفورم : pc
ژانر: Action (Shooter) / Strategy (Real-time) / 3D / 3rd Person
تاریخ انتشار جهانی : 2009
تاریخ انتشار در آمریکا : 2009
تاریخ انتشار در اروپا : 2009
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
مد بازی : Single Player - Multi Player
حمایت توسط : EA Redwood Shores
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

هم اکنون هر دو نسخه ی بازی معروف و بسیار زیبای پدر خوانده را برای شما عزیزان آماده کرده ام . در این مجموعه The Godfather I و The Godfather II گنجانده شده است . هر دو نسخه به صورت جداگانه و هم به صورت با هم برای شما آماده شده است . ساختن بازی فیلمهای سینمایی چند سالی است که به دلیل پیشرفت درانیمیشن وبازی های کامپیوتری رواج زیادی یافته است.بازی سازان این باربه سراغ فیلم پدرخوانده رفته اند و این فیلم پرحادثه را به بازی تبدیل کرده اندکه نوعی تقلید هم ازبازی های دیگر به شمارمی آید واین موضوع باعث شده است که بازی کاملا کلیشه ای شود و فقط بازی کننده برای به پایان رساندن بازی وقت خود را روی آن بگذارد. روند بازی دقیقا قدم به قدم فیلم آن می باشد وعلاوه بر پیش بردن داستان اصلی بازی ماموریتها فرعی دیگری هم دربازی وجود دارند که با انجام آنها می توانید پول ویا لوازم مورد نیازبرای انجام بهتر بازی را فراهم کنید بازیGTAمیباشد .زورگیری ویا ماشین سواری درشهروفرارازدست پلیسها که هوش زیاد خوبی ندارند وغیره....از جمله این مولفه ها میباشند .یکی از موضوعاتی که دربازی بازی کننده را خسته می کند محیط بسیار شلوغ وهمیشه تاریک بازی است که انگار دراین بازی هیچ وقت روزنمیشود .گرافیک بازی گرافیک چندان قوی نیست ودرآن هم کندی گرافیک دیده نمیشود زیرا موتور-پایه بازی بسیارقوی میباشد به هرحال این بازی را با سیستمهای متوسط هم میتوانید بازی کنید .یکی از نقاط قوت بازی هم موسیقی متن بسیار عالی آن است که به موقع شروع به نواختن میکند وحس وحال بازی را به کلی عوض میکند یکی از کارهایی که دراین بازی بسیار نو به نظرمیرسد این است که شما می توانید چهره ی کاراکتر خود را طراحی کنیدکه این کاردرنوع خودش برای من جالب است. دموها ودیالوگهای میان هر ماموریت تا حدودی خسته کننده می باشد و نمیتوان به خوبی فهمید که درمورد چه موضوعی باهم صحبت می کنند اما توجه به آنها هم بی ثمرنیست .کنترل بازی با موس و کیبورد سخت می باشد زیرا برای شلیک کردن ویا ضربه زدن باید مانند بازی کینگ کونگ یک دکمه را نگه داشته و با دکمه ی دیگر ضربه بزنید .پس برای این که موس و کیبودرتان سالم بماند حتما از یک گیم پد استفاده کنید .دشمنان دربازی هم از هوش مصنوع زیاد بالایی برخوردار نیستند زیرا به محض زدن آنها پشت سرهم ویا پنهان شدن در-پشت دیوار به راحتی میتوانید از شرآنهاراحت شوید .از نظر سلاح هم دراین بازی مشکل ندارید ولی بهتر است در تیراندازی تاحدودی صرفه جویی کنید بازی نسبتا طولانی می باشد و بازی کننده برای به پایان رساندن آن باید وقت زیادی را صرف کند . اما به هر حال انجام این بازی تا حدودی خالی از لطف نیست ومی توانید با آن وقت خود را پر کنید. بازی پدرخوانده قبل از آمدنش سر وصداهای زیادی داشت امابه محض آمدنش نتوانست تمام خواسته های بازی کننده هایش را اجرا کند وشاید دلیل اصلی آن هم تقلید و تکراری بودن بازی بوده است. و اما The Godfather II ، هنوز هم که هنوزه اینبازی با یک زاویه دید متفاوت از یک فیلم زیبا شما را در تجربه یه بازی لذت بخش با خود سهیم میکند ,  از لحاظ مهمات جنگی و تجهیزات زد و خورد هم که بی نظیر استاین بازی  که بر اساس سه گانه فیلم کلاسیک  وبه یاد ماندنی Godfather می‌باشد یک بازی open world است که در ان ازادانه به هر جا که دوست داشته باشید قدم میگذاریدشهر بازی هم نیویورک ,  کوبا و فلوریدا است . درا ین قسمت از بازی برای کاراکتر های ان از شخصیت های خود فیلم استفاده شده است . دیگر ان که دوربینی به نام birds eye strategy وجود دارد که بیشتر برای اگاهی از محل مخفی شدن دشمنان کاربرد دارد...
دانلود رایگان پکیج بازی های پدر خوانده در ادامه مطلب...



 

 قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن:
  
فايل هايي که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملآ سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران در هنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورت که پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينه Repair اقدام به تعمير فايل فشرده نماييد.


 راهنمای عمومی نصب بازی ها  :

اینجا کلیک کنید
 


 راهنمای نصب بازی The Godfather II   :

بعد از دانلود و اکسترکت کردن فایل ها ، فایل خروجی  که دارای پسوند iso  هست از طریق راهنمای نصب عمومی بازی ها اجرا شود .



http://mihandownload.com/assets_c/2009/10/ICO-download-thumb-240x240-1262.gif دانلود مستقیم The Godfather I :  

دانلود



http://mihandownload.com/assets_c/2009/10/ICO-download-thumb-240x240-1262.gif لینک های کمکی (لینک مستقیم در پایین )
به زودی . . .

System requirements
• Operating System> Microsoft ® Windows ® XP / Vista / 7
• Processor> Intel Core 2 Duo 2.8 GHz or AMD Athlon X2 Dual-Core 5200 +
• RAM> 1 GB
• Hard disk> 6 GB
• Audio device> compatible with DirectX
• Video-> compatible with Direct X 9.0c, 512 MB
The Godfather - Dilogy / The Godfather: Dilogy (2009/RUS/ENG/RePack)




 دانلود پکیج بازی پدر خوانده The Godfather I II دانلود پکیج بازی پدر خوانده The Godfather I II دانلود پکیج بازی پدر خوانده The Godfather I II دانلود پکیج بازی پدر خوانده The Godfather I II




××××××××××××××××××××××




 دانلود پکیج بازی پدر خوانده The Godfather I II





 

 قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن:
  
فايل هايي که براي دانلو
+ نوشته شده در  دو شنبه 1 خرداد 1391ساعت 23:6  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود بازی ترس سرد Cold Fear

 http://www.img.vatandownload.com/software/zz/tir%2089/24.4.89/zzz/cold%20fear.jpg

اولین بازی اکشن ترسناک که توسط کمپانی بزرگ Ubisoft منتشر شد که به خوبی توانست تلفیقی عالی از دو ژانر اکشن و ماجراجویی را به سرانجام برساند ! شما در نقش Tom Hansen نگهبان دریایی ارتش امریکا ایفای نقش می کنید که بنا به ماموریتی به روسیه می روید و اتفاقات هولناک و عجیبی برایتان رخ می دهد ! در اینبازی باید آمادگی کامل برای غافلگیر شدن و ترس و وحشت را داشته باشید .محیطی سرد، مخوف و سراسر هیجان این بازی را فرا گرفته که شما در نبردهای متعدد و سختی با انواع دشمنان روبرو می شوید . وحشت سرد می تواند بازی اکشن مخوف بسیار مهیجی باشد .
برای دانلود ومشاهده عکس های بازی به ادامه مطلب بروید.

 

 

سیستم مورد نیاز:

سیستم عامل : ویندوز 2000/XP تنها 
پردازنده : حداقل 1 گیگاهرتز پردازنده ، (2 گیگاهرتز توصیه می شود) 
حافظه : حداقل رم 256MB (512MB توصیه می شود) 
گرافیک : DirectX 9 سازگار 64MB (128MB توصیه می شود). * پشتیبانی از لیست ببینید 
نسخه DirectX : 9.0 
صدا : مستقیم اکس 9.0 سازگار 
هارد دیسک : 2.2 گیگا بایت

 

http://www.img.vatandownload.com/software/zz/tir%2089/24.4.89/zzz/game%20(2).jpg

http://www.img.vatandownload.com/software/zz/tir%2089/24.4.89/zzz/game.jpg

http://www.img.vatandownload.com/software/zz/tir%2089/24.4.89/zzz/game%20(3).jpg

 

  حجم :255مگا بایت

 

  دانلود نرم افزار:

 

 

دانلود با لینک مستقیم

 




  پسورد فایل فشرده : www.vatandownload.com

 

 

 

  منبع :   وطن دانلود - www.vatandownload.com

+ نوشته شده در  دو شنبه 1 خرداد 1391ساعت 22:56  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود بازی True Crime: Streets of LA

 http://www.img.vatandownload.com/software/zz/tir%2089/22.4.89/zzz/True-Crime-PC.jpg

تا به اکنون بازی به آن صورت به بازار نیامده که  هم open world  که با بازی های نظیر    GTAشناخته می شوند و هم از تاکتیک های مبارزه مثل کنگفو در ان استفاده شود.در سال 2004 یکی از بهترین بازی های جهان باز که می توانید در تمام محیط بازی به چرخ زدن و خوش گذراندن بپردازید به بازار آمد که توانست نظر گیمرها را در آن زمان به خود جلب کند. بازی در Hong Kong هست و شما نقش کاراگاه Wei Shen را در اختیار میگیرید. یکی از هدف های United Front Games این هست که هانگ کانگ را بسیار زنده و زیبا درست کند. مردم تو خیابون با یک دیگر حرف میزنند، تو مارکت ها مردم سعی میکنند به شما ماهی بفروشند بازی قرار است بیشتر از 70 تا ماشین و موتور و قایق داشته باشد، این بازی یک Fighting Mechanic خیلی سریع و جذابی داره، که در مواقع میتوانید از محیط درو برتون استفاده کنید. بازی از Cover system استفاده میکند و به شما اجازه میده که به دست حریف های خود شوت کنید و زمانی که تیر ندارید به جای تیر اندازی، حریف خود را با Kung Fu از صد راه ور دارید.! توریست ها از مناتق زیبا شهر عکس میگیرند و بسیاری نکات جالب دیگر که خود شما باد به تنهایی ان را تجربه کنید.
برای دانلود و دیدن عکس های بازی به ادامه مطلب بروید.

لینک ها اصلاح شد.

 

 

http://www.img.vatandownload.com/software/zz/tir%2089/22.4.89/zzz/game%20(2).jpg

http://www.img.vatandownload.com/software/zz/tir%2089/22.4.89/zzz/game%20(3).jpg

http://www.img.vatandownload.com/software/zz/tir%2089/22.4.89/zzz/game.jpg

 

  حجم :580مگا بایت

 

  دانلود نرم افزار:

 

 

دانلود با لینک مستقیم :بخش اول- بخش دوم

 




  پسورد فایل فشرده : www.vatandownload.com

 

 

 

  منبع :   وطن دانلود - www.vatandownload.com

+ نوشته شده در  دو شنبه 1 خرداد 1391ساعت 22:50  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود بازی جدید و بسیار زیبای Splinter Cell : Conviction

 http://www.img.vatandownload.com/software/zz/ordibehesht89/16.2.89/zzz/8917_tom_clancys_splinter_cell_conviction-v2.jpg

بابهره گیری ترکیبی از جدیدترین بهبودهای گیم پلی انقلابی با خط داستانی پرهیجان و بدون محدودیت، Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction شما رابا جدیدترین سلاح های فناوری Hi-tech و مهارتهای مرگبار یک مامور زبده تا دندان مسلح می نماید و شما را برای ورود به دنیایی سراسر خطر، جایی که عدالت به معنی ایجاد قانونهای خود می باشد دعوت می نماید.

گیم پلی این نسخه از بازی چندین قابلیت جدید را به شما معرفی می نماید، یکی از آنها قابلیت "Mark and Execute" می باشد که به شما اجازه می دهد تا اهداف مشخصی مانند دشمنان یا اشیاء را نشانه گرفته و به آنها شلیک کنید و آنها را از میان در یا پنجره به بیرون پرتاب نمایید. شخص بازی کننده می تواند این عمل را با الویت بندی انجام دهد، بگونه ای که به عنوان مثال می تواند یکی از نگهبانان را با انداختن نوری گمراه نموده و دیگری را از پای در آورد. ویژگی جدید دیگر "Last Known Position" نام دارد که هنگامی که شما وارد خط دید یک نگهبان به حالت آماده می شوید اتفاق می افتد، این قابلیت یک سایه شبه مانند ویژوال در مکانی که نگهبان خیال می کند سم درآنجا حضور دارد ایجاد می نماید که به بازی کننده اجازه می دهد تا بصورت استرانژیک دشمنان خود را دور بزند. قابلیت جدید دیگر امکان بازجویی کاراکترها بصورت Real Time و استفاده از اشیا محیط اطراف برای حرف کشیدن از آنها می باشد ونیز ویژگی دیگر به سام اجازه می دهد تا درصوتی که تحت تعقیب قرار گیرد در شلوغی جمعیت ناپدید گردد.همچنین حالت Co-op جدیدی نیز برای بازی درنظر گرفته شده که اتمام آن ۶ ساعت بطول می انجامد، در این قسمت بایستی نقش یک مامور امریکایی Third Echelon یا یک مامور روسی Voron که همان شریک روسی Third Echelon می باشد را ایفا می نمایید.

 

 

 

برخی از ویژگی های این بازی:

معرفی مرحله ای کاملا جدید از اکشن برای سری بازی های Splinter Cell
ابداعاتی کاملا جدید و پیشرفته که به شما امکان حمله جناحی به دشمنان شما را با استفاده از سیستم گمراه کننده Last Known Position می دهد
برچسب گذاری و نابود کردن دشمنان خود به صورت ترتیبی با قابلیت جدید Mark and Execute
سبک بازگویی داستان منحصربفرد که شما را برروی جای خود میخکوب می نماید
قابلیت جدید بازجویی بصورت Real Time و با استفاده از اشیاء محیط اطراف برای حرف کشیدن
افزوده شدن حالت بازی گروهی Co-op برای انجام ماموریتهای کاملا مجزا و جداگانه
و...

حداقل سیستم مورد نیاز :

Supported OS: Windows XP, Windows Vista, Windows 7
Processor: Intel Pentium D 3.2 GHz / AMD Athlon 64 3800+
RAM: 1 GB
Video Card: 256 MB DirectX 9.0c-compliant video card
Sound Card: DirectX 9.0c-compliant sound card
DirectX Version: DirectX 9.0c
DVD-ROM: DVD-ROM drive
Hard Drive Space: 10 GB
Peripherals Supported: Mouse, Keyboard, Mic Headset, 12-button Gamepad with Analog Sticks

 

 

http://www.img.vatandownload.com/software/zz/ordibehesht89/16.2.89/zzz/download-tom-clancy-s-splinter-cell-conviction-screenshot.jpg

 

http://www.img.vatandownload.com/software/zz/ordibehesht89/16.2.89/zzz/tom-clancy-s-splinter-cell-conviction-game.jpg

 

http://www.img.vatandownload.com/software/zz/ordibehesht89/16.2.89/zzz/tomclancy-ssplintercellconviction.jpg

توضیحات:پس از دانلود کردن فایل ها و نصب بازی ، فایل کرک را که در زیر لینک های دانلود همین صفحه موجود می باشد را دانلود نموده و تمامی فایل های موجود را به داخل فولدر بازی رفته ، و فایل های موجود را در پوشه:

src\system

کپی نمایید و دقت داشته باشید که باید فایل ها را Replace نمایید.

.کاربرانی که در اجرای بازی به مشکل برخورد کردند ، به داخل پوشه Redist رفته و تمامی فایل های اجرایی در این پوشه را نصب کنند تا سیستم آن ها به جدیدترین نسخه نرم افزار های پیش نیاز آپدیت بشود . فایل های فشرده و روش کرک تست شده و سالم هستند.

  حجم:5 گیگابایت

 

  دانلود نرم افزار:

 

 

دانلود با لینک مستقیم:بخش اول- بخش دوم- بخش سوم-بخش چهارم- بخش پنجم- بخش ششم-بخش هفتم -بخش هشتم-  بخش نهم -  بخش دهم-  بخش یازدهم-بخش دوازدهم

 

 
دانلود کرک

  پسورد فایل فشرده : www.vatandownload.com

 

 

 

  منبع :   وطن دانلود - www.vatandownload.com

+ نوشته شده در  دو شنبه 1 خرداد 1391ساعت 22:49  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود بازي كامپيوتري S.T.A.L.K.E.R call of pripia

 http://www.img.vatandownload.com/software/zz/ordibehesht89/20.2.89/zzz/stalker-call-of-pripyat-cover.jpg

 

دانلود رايگان بازي كامپيوتري S.T.A.L.K.E.R call of pripyat سومين نسخه از سري بازي هاي فوق العاده محبوب استالکر است که طرفداران زيادي در سبک اول شخص دارد.نسخه اول در سال 2007 با تاخير هاي فراوان با نام Oblivision Lost S.T.A.L.K.E.R منتشر شد.دو سال بعد نسخه ديگري از سري stalker با نام Clear sky منتشر شد که نسبت به نسخه اول کمي ضعيف تر بود.اين ضعف نسبي باعث شد که منتقدين انتقاد هاي زيادي از آن بکنند، به همين منظور سازندگان بازي تصميم گرفتند که نسخه جديدي را روانه بازار کنند که نواقص گذشته را جبران کند و از تمام تلاش خود هم استفاده کنند تا اينکه call of pripiat منتشر شد. cop يک دنباله است و داستان آن پس از حوادث پاياني Clear sky S.T.A.L.K.E.R آغاز مي شود.بازيباز اين بار در نقش يک مامور امنيتي(و همچنين يک; stalker بازنشسته)به نام الکساندر دگتايرف بهzone فرستاده مي شود تا در مورد سقوط چند هلي کوپتر که براي نفوذ به اعماق zoneفرستاده شده بودند تحقيق کرده و هم چنين بازماند احتمالي سانحه را نجات دهد.داستان بازي در ابتدا اينطور به نظر مي رسد که ربطي به سري داستان استاکرها ندارد و متفاوت با قبل است.اما الکساندر که خود يک استاکر کارکشته و حرفه اي است پس از ورود به zone و در تلاش براي نفوذ به اعماق آن مجبور است که درست مانند يک استاکر زندگي کرده و براي زنده ماندن در منطقه بايد تلاش کند.البته داستان بازي تنها محدود به بررسي سقوط هلي کوپتر ها نمي شود ،اتفاقاتي که در طول بازي رخ مي دهند الکساندر را راهي شهر گمشده پريپيات pripiat مي کند.

 

 

شريط و امکانات بازي:

1.در سرتاسر بازي مکان هايي وجود دارند که خدمات مختلفي را به استاکرها ارئه مي کند.فروشنده ها و تکنسين ها در اين مکان حضور دارند و علاوه بر خريد و فروش و ارتقا لوازم خود مي توانيد ماموريت ها را از آن ها در يافت کنيد.همچنين مي توانيد در اين مکان ها مي توانيد به استراحت بپردازيد يا وسائل با توجه به محدوديت وزني در يک کمد شخصي قرار دهيد.در هر کجاي zone که باشيد يک مکان امن در نزديکي شما قرار دارد ،پس نگران نباشيد مي توانيد در اين  مکان ها احساس امنيت کنيد.
2.چند موجود جديد به بازي اضافه شده اندکه در نوع خود بسيار جالب هستند.جالب ترين و ترسناک ترين اين موجودات کايمرا نام دارد که معمولا در تاريکي شب به استاکر ها حمله ور مي شود.
3.چرخش شب و روز در بازي وجود دارد و بازيباز مي تواند در هر ساعت از شبانه روز که مايل باشد در  zone به جستجو و انجام ماموريت ها بپردازد.همچنين خوابيدن باعث گذر زمان مي شود اين امر براي کساني که از شب مي ترسند!يا از جنگ با کايمرها وحشت دارند مي توانند شب ها استراحت کرده و روز ها به انجام کارهاي خود برسند.
Emission .4هاکه براي اولين بار در نسخه قبلي معرفي شدند شباهت زيادي به بمب اتم دارند ،در اين بازي نقش بسيار پر رنگ تري را ايفا مي کنندبه طوري که هر از گاهي يک Emission  مهيب در بازي رخ مي دهد البته اين طور نيست که تعدادشان باعث آزار در بازي شود بلکه قبل از وقوع توسط راديو به استاکر ها پيغام داده مي شود که مي گويد :اي استاکر،هواي خودتو داشته باش!!!
5..پس از وقوع Emission ها تغييراتي در محيط اعمال مي شود که مهمترنين آن ها Artificate هاست که موادي مصنوعي و با ارزش هستند که باري فروش در بازي طراحي شده اند.براي زنده ماندن در zone کماکان به پول نياز داريد و براي بدست آوردن آن ها دو راه داريد:پيدا کردن Artificate  ها ارزشمند  و يا انجان دادن ماموريت هاي فرعي براي NPC ها.
6.سيستم ااقتصادي بازي نسبت به دو نسخه قبلي دستخوش تغييراتي شده و در مجموع کمي بيشتر نياز به تفکر و تصميم گيري دارد.در نسخه هاي قبلي نياز چنداني بهArtificate  نبود و بازباز مي توانست با فروش اسلحه ها و لوازم به جا مانده از اجساد پول مورد نياز خودش را تامين کند.اما در اين بازي اسلحه هاي دست دوم خريداري ندارند مگر اينکه اسلحه در شرايط خوبي باشد.
7.براي منتقل شدن از مکاني به مکان ديگر بايد  از افرادي که مسئول اي کار هستند کمک بگيريدو در قبال آن پول پرداخت کنيد.
8.براي ارتقا اسلحه خود نياز به پول داريد و براي اين کار بايد از تکنيسين ها کمک بگيريد.در مجموع سيستم اقتصادي بازي تعادل خوبي دارد به اين منظور که به همان قسمت که مي توانيد پول بدست آوريد مجبوريد براي زنده ماندن پول خرج کنيد.
9.يکي از ويژگي هاي جديد که بنا به در خواست طرفداران اين سري به بازي اضافه شده است اين است که شما بعد از تمام کردن بخش داستاني بازي قادر خواهيد بود تا بي نهايت در محيط باز براي گشت بزنيد و به مبارزه با محيط و موجوداتش بپردازيد درست مثل GTA.

ويژگي هاي بازي:
-موسيقي مناسب در طول بازي
-گرافيک قابل قبول
-نور پردازي قدرتمند
-فضاسازي و اتمسفر فوق العاده
-ترکيب جالب گيم پلي اول شخص و نقش آفريني
-سخت بودن نسبي بازي که هيجان دو چنداني را به بازکن اقا مي کند.
-سلاح هاي متنوع
-دشمن هاي فوق العاده باهوش و قوي
 سيستم  مورد نياز بازي:
 OS: Windows XP / Vista / 7
Processor: Intel Pentium 4 2.2 Ghz / AMD XP 2200+
RAM: 512 MB
Video card: 128 MB DirectX 8.0 compatible card (nVIDIA GeForce 5700 / ATI Radeon 9600)
HDD: 5 GB
 

 

http://www.img.vatandownload.com/software/zz/ordibehesht89/20.2.89/zzz/stalker2.jpg

 

http://www.img.vatandownload.com/software/zz/ordibehesht89/20.2.89/zzz/stalker3.jpg

 

http://www.img.vatandownload.com/software/zz/ordibehesht89/20.2.89/zzz/stalker4.jpg

 

  حجم:3.7گیگابایت

 

  دانلود نرم افزار:

 

 

دانلود با لینک مستقیم:بخش اول- بخش دوم- بخش سوم- بخش چهارم- بخش پنجم- بخش ششم-بخش هفتم- بخش هشتم- بخش نهم- بخش دهم- بخش یازدهم

 

 


  پسورد فایل فشرده : www.vatandownload.com

 

 

 

  منبع :   وطن دانلود - www.vatandownload.com

+ نوشته شده در  دو شنبه 1 خرداد 1391ساعت 22:48  توسط بهمن قرائی مقدم 

نسخه بدون نیاز به نصب ، بازی Crazy Taxi برای کامپیوتر

 http://www.img.vatandownload.com/software/zz/ordibehesht89/21.2.89/zzz/taxi1.jpg

یک بازی پرهیجان و با گرافیک فوق العاده که شما در نقش یک راننده تاکسی می بایست مسافران را طی زمان مشخص شده به مقصد می رساندید که موانع زیادی برای نرسیدن به موقع شما به مقصد وجود داشت .

امروز نسخه Portable (بدون نیاز به نصب ) این بازی هیجان انگیز را برایتان در نظر گرفته ایم که قادرید تا باقراردادن آن در یکی از درایوهای هارددیسک و یا حتی انواع مختلف کول دیسک ها ، مموری ها و MP3 Player ها در هر کجا که به سیستم عامل ویندوز دسترسی داشته باشید ، بدون نیاز به نصب بازی ، آن را اجرا کنید و با دوستانتان لحظات خوشی را سپری کنید .

 

 

 

http://www.img.vatandownload.com/software/zz/ordibehesht89/21.2.89/zzz/taxi2.jpg

 

  حجم:19مگابایت

 

  دانلود نرم افزار:

 

 

دانلود با لینک مستقیم

 

 


  پسورد فایل فشرده : www.vatandownload.com

 

 

 

  منبع :   وطن دانلود - www.vatandownload.com

+ نوشته شده در  دو شنبه 1 خرداد 1391ساعت 22:47  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود بازی بی نظیر Call of Duty Modern Warfare 3 با لینک مستقیم

 


دانلود بازی بی نظیر Call of Duty Modern Warfare 3 با لینک مستقیم
 

بازی Call of Duty Modern Warfare 3 هشتمین نسخه از سری بازی های فوق العاده زیبا، مهیج ندای وظیفه و بدون شک پرطرفدارترین عنوان سبک شلیک کننده اول شخص می باشد که توسط استودیوی بازی سازی Infinity Ward ساخته شده است و تاریخ رسمی انتشار آن برروی تمامی پلتفرمها ۹ نوامبر 2011 توسط کمپانی مطرح و پر آوازه Activision تعیین شده است.
داستان بازی ادامه داستان زیبای جنگهای مدرن در نسخه های پیشین است که شما در نقش نیروی ویژه ارتش آمریکا در جهت خنثی کردن نقشه های شوم یک تیم شرور روسی که به دستور دولت روسیه ماموریت های خرابکارانه خود را انجام می دهند، تلاش می کنید .
داستان این بازی دقیقا از ادامه پایان نسخه Modern Warfare 2 رقم می خورد. Vladimir Makarov بازگشته و کاپیتان John "Soap" MacTavish  و  کاپیتان John Price
بازی عالی و بسیار روان  در حالت مالتی پلیر یا چند نفره از ویژگی های خاص این بازی است.
روی هم رفته Call of Duty 8 Modern Warfare 3 را می توان به جرات زیباترین بازی اکشن اول شخص سال 2011 نامید !

ویژگی های بازی Call of Duty Modern Warfare 3:
- مراحل و داستان بسیار زیبا و جدید و جذاب بازی
- گرافیک فوق العاده گیرا و طبیعی بازی
بازی بسیار پرهیجان چند نفره Multiplayer
  

اطلاعاتی در مورد بازی Call of Duty Modern Warfare 3:
  شرکت سازنده : کمپانی Infinity Ward
  شرکت منتشر کننده : Activision
  تاریخ انتشار : 9 نوامبر 2011
  ژانر بازی : اکشن اول شخص 
  درجه بندی ESRB برای محدوده بندی سنی بازی : M - مناسب برای تمام افراد و گروه های سنی 17 سال و بالاتر

 

 


  حداقل سیستم مورد نیاز بازی Call of Duty Modern Warfare 3:
 OS: Windows ® XP / Windows ® Vista / Windows ® 7
 Processor: Intel ® Core ™ 2 Duo E6600 or AMD Phenom ™ X3 8750 or better
 Memory: 2 GB
 Video: 256 MB of graphics memory and shader 3.0 or better (NVIDIA ® GeForce ™ 8600GT / ATI ® Radeon ™ X1950 or better)
 DirectX ®: DirectX ® 9.0c or later
 Hard drive: 16 GB of free space
  Sound card: compatible with DirectX ® 9.0c or later

 

 


لینک های دانلود :
( حجم هر قسمت 500 مگابایت )
(حجم کل :  14.5 گیگا بایت )

 

call-of-duty-modern-war-3-2011-english-crack-rip-by-rgigromany-vatandownload.com.part01.rar

call-of-duty-modern-war-3-2011-english-crack-rip-by-rgigromany-vatandownload.com.part02.rar

call-of-duty-modern-war-3-2011-english-crack-rip-by-rgigromany-vatandownload.com.part03.rar

call-of-duty-modern-war-3-2011-english-crack-rip-by-rgigromany-vatandownload.com.part04.rar

call-of-duty-modern-war-3-2011-english-crack-rip-by-rgigromany-vatandownload.com.part05.rar

call-of-duty-modern-war-3-2011-english-crack-rip-by-rgigromany-vatandownload.com.part06.rar

call-of-duty-modern-war-3-2011-english-crack-rip-by-rgigromany-vatandownload.com.part07.rar

call-of-duty-modern-war-3-2011-english-crack-rip-by-rgigromany-vatandownload.com.part08.rar

call-of-duty-modern-war-3-2011-english-crack-rip-by-rgigromany-vatandownload.com.part09.rar

call-of-duty-modern-war-3-2011-english-crack-rip-by-rgigromany-vatandownload.com.part10.rar

 call-of-duty-modern-war-3-2011-english-crack-rip-by-rgigromany-vatandownload.com.part11.rar

 call-of-duty-modern-war-3-2011-english-crack-rip-by-rgigromany-vatandownload.com.part12.rar

call-of-duty-modern-war-3-2011-english-crack-rip-by-rgigromany-vatandownload.com.part13.rar

call-of-duty-modern-war-3-2011-english-crack-rip-by-rgigromany-vatandownload.com.part14.rar

call-of-duty-modern-war-3-2011-english-crack-rip-by-rgigromany-vatandownload.com.part15.rar

call-of-duty-modern-war-3-2011-english-crack-rip-by-rgigromany-vatandownload.com.part16.rar

call-of-duty-modern-war-3-2011-english-crack-rip-by-rgigromany-vatandownload.com.part17.rar

call-of-duty-modern-war-3-2011-english-crack-rip-by-rgigromany-vatandownload.com.part18.rar

call-of-duty-modern-war-3-2011-english-crack-rip-by-rgigromany-vatandownload.com.part19.rar

call-of-duty-modern-war-3-2011-english-crack-rip-by-rgigromany-vatandownload.com.part20.rar

call-of-duty-modern-war-3-2011-english-crack-rip-by-rgigromany-vatandownload.com.part21.rar

call-of-duty-modern-war-3-2011-english-crack-rip-by-rgigromany-vatandownload.com.part22.rar

call-of-duty-modern-war-3-2011-english-crack-rip-by-rgigromany-vatandownload.com.part23.rar

call-of-duty-modern-war-3-2011-english-crack-rip-by-rgigromany-vatandownload.com.part24.rar

call-of-duty-modern-war-3-2011-english-crack-rip-by-rgigromany-vatandownload.com.part25.rar

call-of-duty-modern-war-3-2011-english-crack-rip-by-rgigromany-vatandownload.com.part26.rar

call-of-duty-modern-war-3-2011-english-crack-rip-by-rgigromany-vatandownload.com.part27.rar

call-of-duty-modern-war-3-2011-english-crack-rip-by-rgigromany-vatandownload.com.part28.rar

call-of-duty-modern-war-3-2011-english-crack-rip-by-rgigromany-vatandownload.com.part29.rar

 

منبع:http://vatandownload.com

+ نوشته شده در  دو شنبه 1 خرداد 1391ساعت 22:44  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود بازی اکشن Splinter Cell - Chaos Theory

 

 

بازی اکشن Splinter Cell

TOM CLANCY's Splinter Cell - Chaos Theory


قسمت سوم از بازی زیبای Splinter Cell با عنوان تئوری هرج و مرج، در سال 2008 میلادی به بازار آمد و توانست رتبه نسبتا خوبی را در بین رقبای خود کسب کند و همچنین نسبت به نسخه های قبلی خود توانست موفق جلوه کند. بنابراین انجام این بازی و تجربیات جالب و مهیجی که کاراکتر بازی با آنها روبرو می شود را به چشم ببینید.

در این بازی شما موظفید تا به یکی از خطرناک ترین و تبهکارترین صنایع تولید سلاح نظامی وارد شوید و فعالیت آنها را مختل سازید. شما طبق معمول در نقش sam fisher به عنوان یک مامور مخفی با مهارت های بسیار زیاد به این ماموریت فرستاده می شوید. صداگذاری شخصیت ها به قدری جالب است که شما را در داخل صحنه بازیقرار میدهد. این بازی قابلیت دو نفره شدن را نیز دارد.

یکی دیگر از قابلیت های سری سه گانه این بازی، کنترل خاص بازیکن نقش اول یعنی sam fisher است. همانطور که میدانید اکثر مراحل این بازی به صورت stealth یا مخفیانه است و در حین بازی با استفاده از قوه ذهن خود و قابلیت های بازیکنتان باید از دید دشمنان مخفی شوید. این مخفی شدن می تواند بر روی سقف یک راهرو و یا مخفی شدن پشت اجسام باشد. استفاده از ابزارهای بدون صدا برای کشتن دشمنان نیز همانند نسخه های قبلی بسیار جالب است. امیدواریم که از این بازی زیبا لذت ببرید.

 

+ نوشته شده در  دو شنبه 1 خرداد 1391ساعت 22:43  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود بازی Serious Sam 3

 

 

بازی اکشن و هیجانی Serious Sam 3 - BFE

پس از استقبال بی نظیر از نسخه های اول و دوم، پس از 9 سال با نسخه ای متفاوت از Serious Sam

 

Serious Sam 3 ، عنوان یکی از جدیدترین بازی های منتشر شده در نوامبر سال 2011 میلادی میباشد.قطعا با نسخه های قبلی سری بازی های سریو سام آشنا هستید.هم اکنون ویرایش سوم این بازی توسط کمپانی Devolver Digital منتشر و توسط استودیوی بازی سازی Croteam ساخته شد.دو سری قبلی این بازی در سال های 2001 و 2002 منتشر شد . این در حالی است که استقبال از دو سری قبلی آن بسیار زیاد بود . شاید به دور از ذهن نباشد که بگوییم دو سری قبل بازی Serious Sam به یکی از زیباترین عناوین بازیهای رایانه ای دنیا مبدل شد . جالب تر آن است که بدانید درست بعد از 9 سال ، نسخه سوم آن منتشر شده است . داستان این نسخه ازبازی برگرفته شده از داستان سری اول میباشد که آیتم های فراوانی به آن افزوده شده است و این در حالی است که گرافیک بازی ، پیشرفت به سزایی داشته است.دشمنان شما ، به سان نسخه های قبلی موجودات ناشناخته هستند.نسخه های قبلی تحت عناوین Serious Sam 1 , Serious Sam 2 , Serious Sam HD The First Encounter and Second Encounter روانه بازار شد.سری بازی های سام ماجراجو از روزی که عرضه شد علاقه مندان بسیاری را در سطح جهان نصیب خود کرد.شما از همان اول که وارد بازی می شوید متوجه اصل داستان نمی شوید.شما باید راه درازی را پشت سر بگذارید تا دشمنان را نابود کرده و به سر دسته ی آنها برسید.در این راه طولانی شما از مقبره ها , دشت ها و کوهستان های زیادی باید عبور کرده و آیتم های جادویی زیادی را باید به دست بیاورید تا در این راه و رسیدن به غول آخر موفق شوید.

ژانر این بازی اول شخص است و شما با سلاح های متنوعی که در اختیار دارید، به جنگ دشمنان ناشناخته خود می روید. کنترل بازیکن در این بازی همانند نسخه های قبلی بسیار جالب و به سبک قدیم آن است. موتور گرافیکی بازی با توجه به افزایش توانایی رایانه ها در تحمل پردازش های سنگین، افزایش به سزایی داشته است. اگرچه شما می توانید گرافیک آن را برای انواع دستگاه ها طراحی کنید . یکی دیگر از جذابیت های اینبازی، تخیلی بودن محیط آن و بزرگی مکان هایی است که سام در آنها پا می گذارد. در ادامه مطلب تصاویری از این بازی، به همراه لینک های دانلود را مشاهده خواهید نمود.
  

 

+ نوشته شده در  دو شنبه 1 خرداد 1391ساعت 22:42  توسط بهمن قرائی مقدم 

صفحه قبل 1 ... 83 84 85 86 87 ... 93 صفحه بعد