جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

خاموش کردن کامپیوتر توسط کیبورد

 بدون هیچ صحبت اضافه و مقدمه یه سری کلیدهای میانبری رو معرفی میکنم که بسیار میتونن مفید باشن بخصوص برای زمانی که ماوسی وجود نداره یا دسترسی به اون سخته.                       منبع:http://c4data.blogfa.com/

 

Shotdown : Winkey+U+U

Restart : Winkey+U+R

Stan By : Winkey+U+S

Hibernate : Winkey+U+H

Log Off : Winkey+L+L

Switch User : Winkey+L+S

+ نوشته شده در  چهار شنبه 24 اسفند 1390ساعت 10:48  توسط بهمن قرائی مقدم 

فلش مموری دم گربه ای

 

 

www.delbar72.blogfa.com 

 
 

تا کنون  با طرح های متنوعی از انواع فلش مموری های بامزه آشنا شده اید.به هر حال هر کس سلیقه ای دارد. یک طراح خوش ذوق حیوان دوست هم ترجیح داد که فلش مموری خود را با احترام به گربه در ظاهری شبیه دم این حیوان ارائه دهد. 

 
 

تصورش را بکنید. یک فلش 2 گیگا بایتی با پوششی شبیه دم گربه از پورت USB لپ تاپ یا کامپیوتر رومیزیتان آویزان شود.به نظر من که چیزی شبیه کابوس است.... 

 
 

اگر با دیدن آن مثل من احساس بدی به شما دست نمی دهد می توانید با قیمت 54 دلار این فلش دم گربه ای را از اینجا خریداری کنید. 

 

منبع


+ نوشته شده در  دو شنبه 22 اسفند 1390ساعت 21:36  توسط بهمن قرائی مقدم 

عرضه اولین ماژول رم 16GB DDR3 از سوی سامسونگ

 سامسونگ اعلام کرد که این شرکت اولین سری از ماژول‌های حافظه‌ 16GB خود از نوع DDR3 را روانه بازار ساخت.

به گزارش بخش خبر تراشه از ایتنا، ماژول‌های جدید از فناوری 50 نانومتری بهره برده و ولتاژ کاری آنان 1.35v می‌باشد.
به گفته سامسونگ چگالی این رم‌ها از نمونه‌های 2GB که این شرکت در اواخر سپتامبر سال گذشته معرفی نموده بود بالاتر می‌باشد.

به روز ترین وبلاگ ایرانی**** www.Delbar72.blogfa.com


ماژول‌های جدید 16 گیگابایتی مخصوص استفاده در سرورها طراحی شده‌اند و مشخصات آنان بگونه‌ای است که می‌توان بر روی یک مادربرد با دو سوکت رم تا میزان 192GB از این حافظه‌ها را در کنار یکدیگر بکار برد.
سامسونگ می‌گوید در نظر دارد از 18 پیکربندی متفاوت در رده حافظه‌های ویژه سرور خود استفاده کند.

از آنجا که قیمت ماژول‌های رم DDR3 کماکان بالا می‌باشد، پیش‌بینی می‌شود در سال‌های آتی و با کاهش قیمت این قطعات شاهد افزایش فروش و بکارگیری این حافظه‌ها که دارای نرخ جابجائی بسیار بالا برای دیتا و مصرف انرژی پائین هستند، باشیم.

سامسونگ با استناد به نتایج تحقیقات انجام شده از سوی موسسه پژوهشی IDC پیش‌بینی می‌نماید که در عرض دو سال آینده حافظه‌های DDR3 هفتاد و پنج درصد از بازار رم‌های SDRAM را تصاحب نموده که از این بین یک سوم از این میزان متعلق به ماژول‌های 2 گیگابایتی این حافظه‌ها خواهد بود.

منبع:http://delbar72.blogfa.com

 

+ نوشته شده در  دو شنبه 22 اسفند 1390ساعت 21:36  توسط بهمن قرائی مقدم 

ال جی نوت بوك های جدید خود را معرفی كرد

 كمپانی ال جی دو مدل نوت بوك بر پایه اینتل به نام های R510 و R410 را برای كاربران خانگی و اداری معرفی كرد. این دو نوت بوك كه در سایزهای 15.4" و 14.1" ارایه شده از نظر فنی مشابه یكدیگر هستند.

www.delbar72.blogfa.com

 

به گزارش بخش خبر تراشه، ال جی در طراحی سری R از نوت بوك های خود تلاش كرده است با اریه طرحی نو ، جذاب و استثنایی در رنگ های سیاه- قرمز كه طلوع خورشید نامیده شده و سیاه – نقره ای كه به طلوع ماه معروف است طرفداران خاص خود را به دست بیاورد. از جمله نكات ظاهری دیگری كه این سری از نوت بوك های LG دارند خطوط و زوایای آرام و گرد و عدم استفاده از یك رنگ خاص در طراحی می باشد كه به سرعت توسط طرفداران شیك پذیرفته شده است.

 

R410 مدل بهینه شده R405 است و دارای پردازنده Core2Due 5800 2.0Ghz بوده و 2GB رم دارد كه تا 4GB قابل افزایش است . هارد 160GB ، Webcam نیز از دیگر مشخصات این نوت بوك است . در مقابل مدل R510 به جای مدل پرطرفدار E500 معرفی شده كه در مقایسه با R410 از صفحه كلید حرفه ای تری برخوردار بوده و با كارت ویدیویی NVIDIAGeForce 9600M GS در حالت حرفه ای تصاویر تماشایی را در اختیار كاربر قرار می دهد.

 

ال جی همزمان با بازراهای جهانی این دو مدل را به بازار ایران نیز روانه كرده است كه توسط مادیران توزیع و پشتیبانی می‌شود.

منبع:http://delbar72.blogfa.com

 

+ نوشته شده در  دو شنبه 22 اسفند 1390ساعت 21:35  توسط بهمن قرائی مقدم 

پل نسل سوم iPod Suffle را ارائه کرد

 

shuffle-big_narenji_ir.jpg
 

باز هم یکی دیگر از شایعاتی که درمورد اپل شنیده می شد، به حقیقت پیوست و اپل بالاخره خیلی بی سرو صدا نسل سوم iPod Shuffle را معرفی کرد. این آی پاد با قیمت 80 دلار و حجم 4 گیگابایت توانایی نگه داری بیش از 1000 آهنگ را دارد و در رنگ های مشکی و نقره ای عرضه می شود.

 

 

 

ویژگی بارز این آی پاد برنامه ویژه VoiceOver آن است که به 14 زبان مختلف، نام آهنگ ها، لیست آهنگ و نام آلبوم را برایتان می خواند. زبانهای پشتیبانی شده عبارتند از: انگلیسی، چکی، هلندی، آلمانی، فرانسوی، یونانی، ایتالیایی، ژاپنی، پینی، لهستانی، پورتوریگویی، اسپانیایی، سوئدی و ترکی.

 

 

 

در ادامه مطلب توضیحات بیشتری در خصوص آی پاد شافل، به همراه 2 ویدئوی معرفی و 2 گالری عکس را می توانید ببینید.

 

 

 

منبع

 

 

 

قابلیت VoiceOver آی پاد جدید در حقیقت یک کلک نرم افزاری ساده است. هنگامی که آهنگ هایتان را از روی کامپیوتر به آی پاد منتقل می کنید، برنامه iTunes 8.1 از برنامه Text to Speech کامپیوترتان استفاده کرده و هر چیزی را که آی پاد نیاز به گفتن دارد، تبدیل به صدا می کند و به آی پاد منتقل می کند و آی پاد فقط صداهای آماده را برایتان پخش می کند. فلوچارت چگونگی این کار را در زیر می توانید ببینید:

 
www.delbar72.blogfa.com 
 

آی پاد شافل با هر بار شارژ بیش از 10 ساعت برایتان آواز می خواند. این گجت تنها 45.2 میلیمتر ارتفاع، 17.5 میلیمتر عرض و 7.8 میلیمتر ضخامت دارد و وزن آن فقط 10.7 گرم است. برای اینکه بهتر متوجه ابعاد کوچک این آی پاد شوید،توجه شما را به عکس زیر جلب می کنم. در این عکس شما یک جعبه ورق بازی و یک بسته کبریت و همچنین شمایی از نسل دوم آی پاد شافل را به رنگ زرد می بینید و البته آی پاد شافل نسل سوم را با رنگ قرمز در جلوی همه مشاهده می کنید:

 
www.delbar72.blogfa.com 
 

تمامی کلید های تنظیم این آی پاد از روی بدنه آن حذف شده اند و بر روی قسمتی از سیم هدفون آن قرار گرفته اند. بنابر این شما قادر به استفاده از هیچ نوع هدفون دیگری نیستید و باید فقط از هدفون خود اپل که مخصوص این آی پاد تولید می شود استفاده کنید. یکی دیگر از ایرادهای این دستگاه آن است که برای اتصال آن به اسپیکر و یا پخش اتومبیل باید کابل رابط جداگانه ای خریداری کرد. همچنین شکل هدفون ها همانند نسخه قبلی اصلاح نشده است و به راحتی داخل بسیاری از گوشها قرار نمی گیرد.

 

ای پاد شاتل نسل سوم همانند نسل دومش دارای کلیپ فلزی ای است که آن را به هر بخش لباس که بخواهید می توانید متصل کنید. یکی از کاربران سایت دیوین آرت راه حل جالبی را برای پوشش بدنه ساده این آی پاد معرفی کرده است. این راه حل استفاده از حکاکی لیزر برای طراحی بدنه به شکل دلخواه مشتری است و البته نمونه هایی هم از آن را آماده کرده است که در اینجا می توانید آن را ببینید:

 
www.delbar72.blogfa.com 
 

این PMP چنان کوچک است که اپل اعلام کرده که این گجت کوجکترین پخش کننده موسیقی دنیا است. من که بی صبرانه منتظر دیدن آن در بازار ایران هستم.

صفحه مشخصات فنی در سایت اپل

 
+ نوشته شده در  دو شنبه 22 اسفند 1390ساعت 21:35  توسط بهمن قرائی مقدم 

نت بوک صفحه لمسی اپل و بازار داغ شایعات

 www.delbar72.blogfa.com

 

مدتی است که شایعاتی در خصوص ارائه نت بوک توسط شرکت اپل شنیده می شود و هر روز جزئیات بیشتری از این محصول فاش می گردد. البته ممکن است این نت بوک هم به سرنوشت بسیاری از محصولات دیگر که فقط در حد شایعه و در مرحله امکان سنجی باقی ماندند دچار شود، اما شاید این شایعات اینقدر جذاب و دوست داشتنی باشند که ارزش پیگیری و رویا پردازی را داشته باشند.

 

 

 

طبق جدیدترین شنیده ها قرار است که نت بوک چند لمسی اپل در سه ماهه سوم سال به شکل رسمی معرفی و ارائه شود. این اطلاعات از شرکت تایوانی وینتک که قرار است تعدادی پنل لمسی را برای یکی از ابزارهای! اپل تولید کند به بیرون درز کرده است. همچنین شنیده می شود قرار است که شرکت کوانتا کامپیوتر تولید این نت بوک را بر عهده داشته باشد.

 

 

 

با توجه به اخباری هم که توسط پایگاه خبری داو جونز منتشر شده است، به نظر می رسد تولید این نت بوک قطعی باشد. خب همه داستان ها به یک جا ختم می شوند: اپل تصمیم دارد یک نت بوک با صفحه چند لمسی در نیمه دوم سال ارائه کند که قرار است صفحه نمایشی با ابعاد 9.7 تا 10 اینچ داشته باشد. علی رغم همه این حرف ها هنوز جوابی برای سوالات اصلی در مورد این محصول در دست نیست؛ مشخصات فنی آن چه هستند؟ با چه قیمتی قرار است ارائه شود؟ و ...

 

 

 

فکر نکنم کسی از اپل توقع یک نت بوک با استانداردهای مورد قبول صنایع آی تی را داشته باشد. مطمئنا قرار نیست که یک آسوس یا ام اس آی دیگر با قابلیت صفحه لمسی ببینیم. پس منتظر شگفتی بعدی اپل می مانیم.

 

 

 

منبع

+ نوشته شده در  دو شنبه 22 اسفند 1390ساعت 21:34  توسط بهمن قرائی مقدم 

لپ تاپ ضد ضربه Dell Latitude E6400 XFR 'مقاوم ترین در جهان'

 www.delbar72.blogfa.com

 

شرکت دل لپ تاپ ضد ضربه جدید خود برای استفاده در شرایط سخت را E6400 XFR نامیده است. این لپ تاپ برای کار کردن در شرایط نظامی، کارهای اورژانسی، در خطوط مقدم و کلا هر کسی که دوست دارد لپ تاپش 13 خصوصیت ساخته های نظامی را داشته باشد، ساخته است.

 

کامپیوتر جدید دل قادر است سقوط از ارتفاع 1.2 متری را به صورت خاموش از هر زاویه ای به خوبی تحمل کند. در دماهای بالا و یا شدیدا سرد کار کند، در زیر آب و رطوبت و بخار دوش بگیرد و حتی در برابر انفجار مقاومت کند.

 

شرکت دل گفته که در بدنه این لپ تاپ از ماده ویژه ای استفاده کرده که آن را «سیستم محافظ بالستیک» نامیده است. از این ماده در صنایع نظامی برای ساختن هواپیما و ... استفاده می شود. و این خصوصیت باعث شده که دل ادعا کند این کامپیوتر نسبت به تمام لپ تاپ های ضد ضربه موجود 25 درصد مقاوم تر باشد.

 

نمایشگر 14.1 اینچی این لپ تاپ در مقابل نور مستقیم خورشید کاملا قابل استفاده است و با پردازشگر Core 2 Duo و وزن 3.8 کیلوگرم با قیمت اولیه 4299 دلار فروخته می شود.

 

در ویدیوی کوتاه پایین می توانید شرایط زندگی سخت این لپ تاپ را ببینید. توصیه می کنم آن را از دست ندهید.

 

منبع و اطلاعات بیشتر 

 

+ نوشته شده در  دو شنبه 22 اسفند 1390ساعت 21:33  توسط بهمن قرائی مقدم 

کیبوردی با طعم شکلات شیری

 

www.delbar72.blogfa.com

 

  شاید هر روز همه چیز مثل همیشه خوب پیش نرود. طبق عادت پشت میز کار خود می نشینید و کامپیوتر رومیزی خود را روشن کرده تا مثل هر روز زندگی مجازی خود را با یک کلیک آغاز کنید. ناگهان موس در دستتان قطره قطره آب می شود! تصورش را بکنید...

 

این هم یک کیبورد خوشکل برای علاقمندان به شکلاتهای شیری. خوردن گجتها و وسایل الکترونیکی هم خالی از لطف نیست. شیرینی پزی و آشپزی هم فرصت خوبی است برای ارائه ایده در ساخت گجتها. بی شک با این ایده های خوشمزه زندگی مجازیمان شیرینتر و لذت بخش تر خواهد شد.

 

اگر شما باشید اول کدام کلید را می خورید؟

 

منبع

 
+ نوشته شده در  دو شنبه 22 اسفند 1390ساعت 21:32  توسط بهمن قرائی مقدم 

کوچکترین آکواریوم جهان (6 عکس)

 کوچک ترین آکواریوم دنیا ساخته شده توسط منیاتوریست روسی  Anatoly Konenko . حتی ماهی های کوچک داخل آن نیز طبیعی هستند.

 منبع:http://topnop.ir

 

کوچکترین آکواریوم جهان (6 عکس)

 

 

کوچکترین آکواریوم جهان (6 عکس)

 

 

کوچکترین آکواریوم جهان (6 عکس)

 

 

کوچکترین آکواریوم جهان (6 عکس)

 

 

کوچکترین آکواریوم جهان (6 عکس)

 

 

کوچکترین آکواریوم جهان (6 عکس)
 

 

+ نوشته شده در  دو شنبه 22 اسفند 1390ساعت 21:31  توسط بهمن قرائی مقدم 

کفش های عجیب و غریب (17 عکس)

 

کفش های عجیب و غریب (17 عکس)
 

 

 

کفش های عجیب و غریب (17 عکس)

 

 

کفش های عجیب و غریب (17 عکس)

 

 

کفش های عجیب و غریب (17 عکس)

 

 

کفش های عجیب و غریب (17 عکس)

 

 

کفش های عجیب و غریب (17 عکس)

 

 

کفش های عجیب و غریب (17 عکس)

 

 

کفش های عجیب و غریب (17 عکس)

 

 

کفش های عجیب و غریب (17 عکس)

 

 

کفش های عجیب و غریب (17 عکس)

 

 

کفش های عجیب و غریب (17 عکس)

 

 

کفش های عجیب و غریب (17 عکس)

 

 

کفش های عجیب و غریب (17 عکس)

 

 

کفش های عجیب و غریب (17 عکس)

 

 

کفش های عجیب و غریب (17 عکس)

 

 

کفش های عجیب و غریب (17 عکس)
 

 

+ نوشته شده در  دو شنبه 22 اسفند 1390ساعت 21:30  توسط بهمن قرائی مقدم 

گرانترین شات گان دنیا (10 عکس)

 این شات گان گرانقیمت توسط شرکت سوئدی  VO Vapen تولید شده است. این کارخانه که در سال 1977 تاسیس شده امروزه بیشترین سهم را در بازار تفنگ های شکاری تجملی و لوکس و دست ساز دارد.

 منبع:http://topnop.ir

 

گرانترین شات گان دنیا (10 عکس)

 

 

گرانترین شات گان دنیا (10 عکس)

 

 

گرانترین شات گان دنیا (10 عکس)

 

 

گرانترین شات گان دنیا (10 عکس)

 

 

گرانترین شات گان دنیا (10 عکس)

 

 

گرانترین شات گان دنیا (10 عکس)

 

 

گرانترین شات گان دنیا (10 عکس)

 

 

گرانترین شات گان دنیا (10 عکس)

 

 

گرانترین شات گان دنیا (10 عکس)

 

 

گرانترین شات گان دنیا (10 عکس)
 

 


+ نوشته شده در  دو شنبه 22 اسفند 1390ساعت 21:29  توسط بهمن قرائی مقدم 

عجیب ترین و زیبا ترین کیس های دنیا

+ نوشته شده در  دو شنبه 22 اسفند 1390ساعت 21:28  توسط بهمن قرائی مقدم 

جدیدترین مانیتور همه منظوره

 

هر روز محبوبیت ابزارهای تلفیقی بیشتر می‌شود. کاربران به دنبال ابزاری هستند که بتواند چندین کار را به نحو احسنت انجام دهد. روزگاری برای خرید موبایل فقط کیفیت آنتن‌دهی مهم بود ولی امروز آنتن‌دهی کوچک‌ترین و پیش‌ پا افتاده‌ترین وظیفه موبایل است. خود شما هنگام خرید موبایل به چه نکاتی دقت می‌کنید؟

آنتن‌دهی، دوربین با کیفیت، فلش، پخش موسیقی، ارتباط قوی با سیستم GPS، دارا بودن مودم داخلی و هزار و یک ویژگی دیگر.

جدیدترین مانیتور همه منظوره

آقای Byeong Min Choe از همین نیاز استفاده کرده و مانیتوری طراحی کرده که فقط مانیتور نیست.

جدیدترین مانیتور همه منظوره
جدیدترین مانیتور همه منظوره

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این ابزار به ظاهر مانیتور است ولی در خود اسکنر و چاپ‌گر را نیز جا داده است. کاغذ‌ها پشت مانیتور قرار می‌گیرند و عمل چاپ و اسکن هر دو از محفظه روبه‌رویی انجام می‌شود.

 

فقط تصور کنید مانیتور تاچ اسکرین دارید که می‌توانید با دو انگشت محیط دلخواه را Crop کنید و به سرعت چاپ کنید. کارکرد اسکنر هم بسیار جذاب است، اسناد در زمان اسکن شدن هم زمان روی صفحه مانیتور ظاهر می‌شوند.

جدیدترین مانیتور همه منظوره

شاید از خود بپرسید چرا در تبیان به معرفی ایده‌ها و طرح‌هایی می‌پردازیم که هنوز ساخته نشده‌اند. در پاسخ باید بگوییم همین ایده‌ها روزی ساخته می‌شوند و طبق قوانین کپی‌رایت مبلغ زیادی از تولی محصول به ایده پردازان تعلق می‌گیرد.

شما هم ایده‌هایی دارید؟ محصول خاصی مد نظرتان است؟

به خودتان جرئت بدهید و آن را طراحی کنید و به نام خودتان ثبت کنید.

 

منبع: YankoDesign

ترجمه و تنظیم برای تبیان: فاطمه مجدآبادی


+ نوشته شده در  دو شنبه 22 اسفند 1390ساعت 21:27  توسط بهمن قرائی مقدم 

با قابلیت های جدیدترین کیبورد انعطاف پذیر آشنا شوید

 

یک کیبورد بی‌سیم جدید و جالب به بازار معرفی شده است. این کیبورد را شرکت Verbatim به بازار معرفی کرده و مبتنی بر تکنولوژی ارتباطی بلوتوث است.

 

 

 این کیبورد با انواع موبایل‌های هوشمند آندرویدی، iPhone، iPad و iPod سازگاری دارد و از طراحی کوچک و قابل حملی هم بهره می‌برد.

این کیبورد امکان ارتباط با شش دستگاه دیجیتال مختلف را به صورت همزمان دارد و مجهز به کلیدهای نرم با عکس‌العمل سریع هم هست.

این محصول همچنین دارای کلیدهای هوشمند برای دستگاه‌های مبتنی بر سیستم‌عامل iOS هم هست.

 

این دستگاه امکان اتصال به کنسول‌های بازی کامپیوتری را هم دارد. برای انعطاف‌پذیری بیشتر، این کیبورد دارای یک لولا در وسط بدنه خودش است و از یک پایه هم بهره می‌برد. این دستگاه با دو باتری سایز AAA کار می‌کند و قرار است از اواخر ماه نوامبر با قیمت ۸۰ دلار به بازار عرضه شود.                منبع:http://www.2onya.net


برچسب‌ها: رتبه سایت , تعرفه طراحی بنر , طراحی قالب خبری برای وبلاگ , ترجمه قالب ارزان , قالب ارزان , طراحی بنر , طراحی لوگو , قالب , طراحی سایت ارزان , قالب فروشی رز بلاگ , ترجمه قالب میهن بلاگ , طراحی قالب , افزایش رنک , طراحی هدر , تعرفه طراحی قالب , طراحی بنر ارزان , ساخت قالب , رتبه گوگل , قالب فروشی , ترجمه قالب پولی , قالب فروشی بلاگفا , ترجمه قالب , قالب وبلاگ , طراحی قالب وبلاگ , گوگل رنک , افزایش رنك , طراحی بنر وبلاگ , رنک گوگل , بنر , هزینه طراحی بنر , ترجمه قالب بلاگفا , ترجمه قالب وبلاگ , قالب عاشقانه وبلاگ , قیمت طراحی بنر , قالب فروشی میهن بلاگ , پیج رنک گوگل , طراحی لوگو ارزان, تاریخچه کامپیوتر, تاریخچه رایانه, it, کامپیوتر کی درست شد, رایانه کی درست شد, تاریخچه علم کامپیوتر, کامپیوتر خواف, information tecnolojy, فناوری اطلاعات, نرم افزار, سخت افزار, امنیت, اینترنت, آموزش کامپیوتر, کرافیک, آموزش کامپیوتر, آموزش نرم افزار, آموزش سخت افزار, آموزش اینترنت , آموزش اسمبل کامپیوتر, دانلود نرم افزار, دانلود مقاله کامپیوتر, بزرگترین مرکز آموزش کامپیوتر, از سوارکردن تا سوار شدن بر کامپیوتر, , قدیمی ترین کامپیوتر, مهندسی کامپیوتر, مهندسی آی تی, الیاس باکفایت, , تاریخچه کامپیوتر , تاریخچه رایانه , خواف آی تی , خواف آیتی , it , کامپیوتر کی درست شد , رایانه کی درست شد , تاریخچه علم کامپیوتر, آپديت , آنتي ويروس , نود32, جديدترين, رمز براي آپديت نود32 , رمزهاي , بروزرساني نود32, آنتي ويروس nod32 , eset nod32 , nod 32 daily , SER32 , password , آخرين آپديت آنتي ويروس نود32 , آنلاين , آپديت آنلاين nod32 , آپديت مهرماه نود32 , آپديت آبان ماه نود32 , آپديت آذر نود32 , دانلود آپديت آنتي ويروس نود32 , آبديت نود32 , ند32, ويروس کش نود32 , Update nod32 , آپديت ناد32 , eset nod32 , آپديت ويروس کش , ند , چگونگي آپديت , جديدترين آپديت نود32 , ويروس , آپ ديت نود , ناد 32, نود32 , ناد32 , ند32 , آ÷ديت نود32 , آخرين رمزهاي آنتي ويروس نود32 , آخرين بروز رساني آنتي ويروس , آنتي ويروس ناد32 , UPDATE , اپديت ناد32 , آژديت, آپديت شنبه , آپديت يکشنبه , آپديت دوشنبه , آپديت سه شنبه , آپديت چهارشنبه , آپديت پنجشنبه , آپديت جمعه , آپديت روزانه نود32, فروردين , ارديبهشت , خرداد , تير , مرداد , شهريور , مهر , آبان, آذر , دي , بهمن , اسفند , آپديت نود سي و دو , nod32, انجمن وبسایت, انجمن جزیره کامپیوتر, به وبسایت جزیره کامپیوتر خوش آمدید, جزیره کامپیوتر, کامپیوتر, دانلود بازی, نرم افزار, کامپیوتر, آی تی , دانلود هرچی بخوای, دانلود, بازی و نرم افزار, دانلود رایگان , اپدیت نود 32, انتی ویروس, نرم افزار رایت, نرم افزار موبایل, نرم افزار کاربردی , نرم افزار امنیتی, نرم افزار کامپیوتر, دانلود همه چی برای کامپیوتر, رایانه, کامپیوتر, لپ تاپ, بنر رایگان, هدر رایگان, گوگل, یاهو, چت, چتروم, بهمن, قرائی مقدم, بهمن قرائی مقدم, تربت حیدریه, کامپیوتر , کرافیک , آموزش اینترنت , آموزش اسمبل کامپیوتر , دانلود مقاله کامپیوتر , بزرگترین مرکز آموزش کامپیوتر , از سوارکردن تا سوار شدن بر کامپیوتر , قدیمی ترین کامپیوتر , مهندسی کامپیوتر , مهندسی آی تی , اخبار کامپیوتر , اخباررایانه , جدیدترین کامپیوتر , بهترین کامپیوتر , رایانه های جدید , سیستم , ویندوز , سیستم عامل , ویندوز8 , ویندوزایت , دانلود ویندوز8 , windows8بهترین ویندوز , ویندوز لپ تاپ , دانلود ويندوز8 , ويندوز8 , ويندوزهشت , download windows8 , download win8 , مشاهيرخواف , قيمت لپ تاپ , انواع لپ تاپ , بهترين لپ تاپ , دانلود درايورلپ تاپ , لپ تاپ دل , لپ تاپ وايو , لپ تاپ سوني , لپ تاپ اچ پي , لپ تاپ هاش پي , لپ تاپ فوجيتسو , لپ تاپ توشيبا , لپ تاپ ايسر , laptop , labtop , labtob , لپتاپ , لب تاب , چه لپ تاپي بخرم , زاهنماي خريد لپ تاپ , راهنماي استفاده از لپ تاپ , راهنماي نگهداري لپ تاپ, دانلود بازي, آموزش تصویری آپدیت آنلاین آنتی ویروس نود 32 , username &password nod32 Antivirus free , آموزش تصویری آپدیت همیشگی آنتی ویروس Eset و Nod32 , آپدیت آنتی ویروس NOD32 , آپدیت آنتی ویروس NOd 32 , آموزش نصب و راه اندازي آنتي ويروس nod با آپ ديت روزانه , آپدیت آنتی ویروس NOD 32 , آموزش تصویری (تعاملی) آپدیت آنتی ویروس نود 32 , آموزش تصویری آپدیت آنتی ویروس نود 32 , آموزش تصویری آپدیت آنتی ویروس Nod32 ( نود32 , ناد32 ) , اموزش تصویری نود 32: آنتی ویروس نود32: آپدیت نود , آموزش آپدیت کردن نود 32 به صورت تصویری , آموزش آپدیت آفلاین آنتی ویروس nod32 بصورت تصویری , آموزش قدم به قدم و تصویری آنتی ویروس نود 32 - Nod32 , آموزش تصویری آپدیت آنلاین نود 32 , آموزش کار با نود 32 , آموزش ویروس یابی نود 32 , آموزش نرم افزار نود32 , آموزش آنتی ویروس nod32 , آموزش تصویری آپدیت آنلاین آنتی ویروس نود , آموزش اسمبل كردن سيستم , دانلود مقالات كامپيوتر , دانلود مقالات آموزش كامپيوتر , دانلود نرم افزار مشاهده شبکه های ماهواره ای فارسی- Afra Soft 2, 2 , مشاهده ماهواره , ماهواره دیدن با اینترنت , مشاهده ی شبکه ماهواره با اینترنت , ماهواره ببینیم , تماشای مستقیم تلویزیون با اینترنت , ماهواره آنلاین , مشاهده آنلاین ماهواره با اینترنت , دانلود نرم افزار مرورگر وب , دانلود ابزار وب گردی , دانلود موزیلا فایرفاکس 11 , دانلود نرم افزار موزیلا , ویکی پدیا, Google, yahoo, gmail, email, انتی ویروس, تربت حیدریه , بنر رایگان, هدر رایگان, Pc-island, پی سی آی لند, ,
+ نوشته شده در  دو شنبه 22 اسفند 1390ساعت 19:10  توسط بهمن قرائی مقدم 

جدیدترین تکنولوژی باور نکردنی کیبورد لیزری(+عکس)


 
جدیدترین تکنولوژی باور نکردنی کیبورد لیزری(+عکس)
 
+ نوشته شده در  دو شنبه 22 اسفند 1390ساعت 19:10  توسط بهمن قرائی مقدم 

صفحه قبل 1 ... 87 88 89 90 91 ... 93 صفحه بعد