نرم افزار افزایش سرعت و بهینه سازی سیستم – Perfect Optimizer v5.2

جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

نرم افزار افزایش سرعت و بهینه سازی سیستم – Perfect Optimizer v5.2

  Perfect.Optimizer.v5.2

بهینه سازی یک سیستم رایانه ای و متعلقاتش که بیشتر نرم افزاری می شود نقش بسیار مهمی را در عملکرد هرچه بهتر سیستم ایفا می کند، به شکلی که شاید قبل و بعد از بهینه سازی کاملا مشخص باشد و کارآیی سیستم به صورت محسوسی افزایش یابد. برای بهینه سازی قسمت های مختلف هم می توان از یک نرم افزار استفاده کرد که بتواند تمامی قسمت ها از جمله رجیستری و بقیه منابع سیستم را بهینه سازی کند و یا این که از ابزارهای مجزا برای این کار بهره برد و به طبع طرح استفاده از یک نرم افزار کامل مطمئنا عقلانی تر است. Perefect Optimizer نام نرم افزاری بسیار قدرتمند و مفید است که برای همین منظور طراحی و پیاده سازی شده است. این ابزار کارآمد که قادر است تا بخش های مختلف سیستم را با استفاده از ترفند های خاصی که در آن تعریف شده بهینه و البته از فایل های اضافی پاکسازی نماید. در نظر بگیرید پس مدت نسبتا طولانی ویندوز به صورت وحشتناکی از اطلاعات و فایل های اضافی پر می شود و چاره ی کار را باید در چنین نرم افزارهایی جست و جو کرد ؛ این ابزار این توانایی را دارد که به انتخاب کاربر با سرعت بالا سیستم و بخش های مختلف را اسکن و تمامی فایل های اضافی را حذف کند تا سیستم با سرعت و عملکردی بهتر به کار خود ادامه دهد.
مدیریت Start Up ویندوز ، بهینه سازی اینترنت و کانکشن ها ، حذف فایل های اضافی حاصل از گشت و گذار در اینترنت ، اسکن و پاکسازی و تعمیر فایل های رجیستری ، بهینه سازی هارد دیسک و پارتیشن ها ، تعمیر بخش های مختلف ویندوز ، امکان بهینه سازی پردازنده و حافظه رم به صورت محسوس و موارد بسیار دیگر که تنها در موقع استفاده از نرم افزار Perfect Optimizer کاربر می تواند به آن ها دسترسی پیدا کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Perfect Optimizer:
- بهینه سازی کامل سیستم تنها با یک کلیک
- سرعت بالا در عملکرد نرم افزار
- امکان پاکسازی بخش های مختلف سیستم از اطلاعات اضافی
- قابلیت تعمیر رجیستری
- امکان مدیریت و بهینه سازی اینترنت و کانکشن ها
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- مدیریت آبدیت های ویندوز به صورت حرفه ای
- امکان حذف فایل های اضافی موجود در پارتیشن ها
- مدیریت Start Up ویندوز
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …

دانلود از لینک مستقیم
پسورد: ندارد



برچسب‌ها: نرم افزار افزایش سرعت و بهینه سازی سیستم, Perfect Optimizer, نرم افزار افزایش سرعت, نرم افزار افزایش سرعت کامپیوتر, بهینه سازی کامپیوتر,
+ نوشته شده در  شنبه 19 اسفند 1391ساعت 14:51  توسط بهمن قرائی مقدم