جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

دانلود قوی ترین نرم افزار مدلسازی در صنعت Autodesk Inventor Pro V2014

  Autodesk.Inventor.Pro

Autodesk Inventor Professional نرم افزاری قوی با امکان فراگیری ساده برای طراحی و مستند سازی ۲ و ۳ بعدی دارای واسطه کاربری مناسب، خصوصیات و امکانات مفید برای طراحی قطعات صنعتی و حتی کل خط تولید می باشد. اگر شما تولید کننده هستید و یا در کارخانه تولیدی صنعتی کار می کنید و به فکر اصلاح سیستم کاریتان هستید و یا به دنبال ارائه ایده های جدید و درآمد زا برای کارتان هستید با این نرم افزار می توانید به آن برسید. این نرم افزار قابلیت طراحی پروتوتایپ و هر گونه قالبی را دارد و نیز این قابلیت را دارد که تحلیل های مختلفی از طرحتان در محیط نرم افزار انجامدهید.

 

شرکت  Autodesk در سال ۲۰۰۹ نگارش ۱۳ این نرم افزار را عرضه کرد. توانایی این نرم افزار باعث شد که در سال ۲۰۰۶-۲۰۰۷ پرفروشترین نرم افزار مدلینگ در جهان نام بگیرد و از نرم افزارهای معروف دیگر در این زمینه پیشی گیرد.از ورود این نرم افزار در ایران چند سالی میگذرد و علیرغم تاکید کمپانی سازنده این نرم افزار برای استفاده از آن ، متاسفانه بطور بایسته مورد استقبال قرار نگرفت و تقریبا ناشناخته مانده بود تا اینکه در سال ۲۰۰۶ ؛ این نرم افزار همراه با دیگر محصول معروف کمپانی Autodesk یعنی AutoCAD و Mechanical desktop به بازار عرضه شد و از آن تاریخ به بعد Inventor , کم کم جای خود را در میان کاربران این رشته باز کرد. خصوصاً سازگاری کامل این نرم افزار با CAD یکی از علل موفقیت آن بود. چرا که برای شرکت هایی که نقشه های قدیمی خود را با AutoCAD کار کرده بودند عامل سازگاری کامل نرم افزارهای مدلینگ جدید بسیار مهم بود. همچنین پشتیبانی این نرم افزار از نقشه های مدل شده توسط Mechanical Desktop یکی دیگر از عوامل موفقیت آن است.

توضیحات نصب: 
۱) یکی از سریال نامبرهای زیر را به عنوای سریال نصب انتخاب نمایید (دقت داشته باشید که از کپی کردن سریال های نوشته شده زیر خود داری نمایید ! سریال ها را به طور دستی در نرم افزار وارد نمایید و از کپی کردن خودداری نمایید.

۶۶۶-۶۹۶۹۶۹۶۹
۶۶۷-۹۸۹۸۹۸۹۸
۴۰۰-۴۵۴۵۴۵۴۵
۰۶۶-۶۶۶۶۶۶۶۶

۲) در قسمتی که از شما تقاضای Product Key می شود ، کد زیر را وارد نمایید (دقت داشته باشید که از کپی کردن سریال نوشته شده زیر خود داری نمایید ! سریال را به طور دستی در نرم افزار وارد نمایید و از کپی کردن خودداری نمایید.):

۰۰۱E1

3) حال به اتمام نصب بپردازید و نرم افزار را ریستارت نمایید. حال نرم افزار را دوباره که اجرا نمودید ، بر روی گزینه Activate کلیک کنید ، به شما گفته می شود که سریال شما اشتباه است. گزینه Close را انتخاب نمایید و دوباره گزینه Activate را انتخاب نمایید.

۴) حال گزینه “I have an activation code from Autodesk” را انتخاب نمایید.

۵) در همان لحظه ای که در منوی فعال سازی نرم افزار می باشید ، به فولدر Crack مراجعه نموده و با توجه به نسخه نرم افزار خود ، یکی از دو نسخه ۳۲ بیتی و یا ۶۴ بیتی کیجن را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید.

۶) بر روی گزینه “Patch” کلیک کنید تا پیغام “successfully patched” برای شما ظاهر شود.

۷) در پنجره فعال سازی نرم افزار ، به شما یک “Request Code” داده می شود ، آن را دقیقا در کیجن در قسمت “Request” کپی نموده و بر روی گزینه Generate کلیک کنید.

۸ ) حال کد دریافتی از کیجن را در پنجره فعال سازی نرم افزار کپی نمایید و به اجرای نرم افزار بپردازید.

دانلود از لینک مستقیم – (نسخه ۳۲ بیتی)
دانلود از لینک مستقیم – (نسخه ۶۴ بیتی)
پسورد: ندارد - منبع : لرد دانلود



برچسب‌ها: دانلود قوی ترین نرم افزار مدلسازی در صنعت, Autodesk Inventor Pro, اتودسک, مدلسازی در صنعت, نرم افزار مدلسازی در صنعت,
+ نوشته شده در  پنج شنبه 15 فروردين 1392ساعت 12:24  توسط بهمن قرائی مقدم