دانلود نسخه جدید و کامل نرو Nero v12.5 Platinum HD

جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

دانلود نسخه جدید و کامل نرو Nero v12.5 Platinum HD

  Nero v12.5 Platinum HD

Nero v12.5 Platinum نسخه جدید و کامل نرم افزار نام آشنا و حرفه ای در جهت رایت انواع دیسک های نوری می باشد ، تقریبا تمامی افرادی که با کامپیوتر آشنایی دارند راه و روش رایت دیسک های سخت را می شناسند و عموما از برنامه نرو برای رایت دیسک های سخت استفاده می کنند. زیرا این برنامه بر خلاف برنامه های مشابه امکانات دیگری را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد که به مرور بر امکانات این برنامه نیز افزوده خواهد شد. Nero Multimedia Suite را می توان به جرات بهترین و حرفه ای ترین برنامه در زمینه رایت دیسک های سخت دانست. شما با کنک این برنامه قدرتمند قادر خواهید بود که انواع سی دی و دی وی دی رایت کنید و آنها را در اختیار دیگران قرار دهید. شما می توانید هرگونه فایلی را که مایل باشید از تصاویر و موزیک و ویدیو گرفته تا فایلهای فشرده و ایمیج را توسط این برنامه قدرتمند بدون هیچگونه مشکل رایت کنید. در این نسخه از برنامه امکانات زیادی در اختیار کاربران قرار گرفته است که از جمله آنها می توان به پخش انواع فیلم ها ، ساخت دی وی دی فیلم به همراه منوهای دو بعدی و سه بعدی ، تهیه نسخه پشتیبان , ویرایش و ساخت فیلم های ویدیویی و… اشاره کرد. از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به به اشتراک گذاری فایل ها و آپلود آن ها در سایت هایی مانند Youtube , مدیریت آسان موزیک ها و فیلم ها , ارتباط با انواع موبایل ها و دستگاه های همراه پخش صوت و تصویر , تبدیل فرمت های صوتی و تصویری به یکدیگر , سازگار با فرمت های مختلفدر زمینه های گوناگون , افزایش سرعت هم در نصب و هم در اجرا نسبت به نسخه های قبل و… .

برخی از قابلیت ها:
Blu-ray Disc playback این ابزار این امکان را در اختیار شما می گذارید که بتوانید فایلهای Blu-Ray را با بهترین کیفیت و بصورت سینمایی تماشا کنید و یا اینگونه دیسک ها را رایت کنید.
Wi-Fi and USB Sync با کمک این بخش شما می توانید از طریق وایرلس و USB فایلهای موجود در دستگاه های مختلف مانند گوشی های آندروید همگام سازی کنید و بصورت اتوماتیک دستگاه ها شناخته شوند و بتوان اطلاعات را منتقل کرد.

Integrated Nero MediaBrowser این امکان را برای شما فراهم می کند تا دسترسی سریع و آسان به اطلاعات مانند موسیقی ، عکس ها و فیلم ها و برنامه ها داشته باشید که همه ی این موارد تنها با یک  کلیک امکان پذیر است و حتی می تواند فایلهای مورد نظرتان را تنها با کشیدن و رها کردن وارد برنامه کنید.

Create photo books این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید کارت پستال , تقویم , کتاب تصاویر بسازید و آنها را برای دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و یا آنها را پرینت بگیرید.
Convert DVD-Video* and video files به شما کمک می کند تا بتوانید تمامی ویدیوهایی را که با دستگاه های مختلف مانند گوشی های همراه گرفته اید را به فرمت های دی وی دی و قابل پخش در دستگاه های مختلف تبدیل کنید و از آنها لذت ببرید.

Nero LIVEBackup شما را قادر می سازد تا بتوانید از تمامی اطلاعات مالتی مدیا و فایلهای دیجیتالی خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید و حتی امکان بک آپ گیری از کل سیستم را برای شما فراهم می کند.

Burn long lasting discs با بررسی دقیق دیسک باعث می شود تا طول عمر دیسک های سخت افزایش بیابد و در صورت خش دار شدن شما امکان مشاهده محتویات دیسک را داشته باشید و به اصطلاح طول عمر دیسک شما را افزایش می دهد.

آموزش نصب:
۱- قبل از نصب نرم افزار اینترنت خود را غیر فعال کنید یا از دسترسی نرم افزار به اینترنت به کمک فایروال جلوگیری کنید.
۲- هنگام نصب شماره سریال های زیر را وارد کنید:
۹۰۱E-018M-15P7-825K-U235-TAP6-2094-4CCZ
901E-0190-XL1C-8PML-7P7Z-8H70-CL4Z-X129
3- در ادامه No Thanks را انتخاب کنید.
۴- تیک Automatic Updates را بردارید.
۵- پس از اتمام نصب, نرم افزار را اجرا نکنید.
۶- حال بر روی فایل x86.reg (برای سیستم عامل های ۳۲ بیت) و یا x64.reg (برای سیستم عامل های ۶۴ بیت) واقع در پوشه Patch کلیک کنید.
۷- سپس فایل Patch.exe را کپی کرده و به پوشه ای که نرم افزار را نصب کردید کپی کنید.
۸- بر روی فایل Patch.exe راست کلیک کنید و Run As Administrator را انتخاب نمایید.
۹- نرم افزار را اجرا کنید و از آن استفاده نمایید.
۱۰- نرم افزار را به هیچ عنوان Register نکنید

دانلود از لینک مستقیم
پسورد : ندارد   -   منبع : http://www.lorddownload.com/?p=8363



برچسب‌ها: دانلود نسخه جدید و کامل نرو, Nero 12, دانلود نرو, دانلود نرم افزار نرو, نرم افزار رایت, نرو 12, ,
+ نوشته شده در  سه شنبه 27 فروردين 1392ساعت 14:52  توسط بهمن قرائی مقدم