دانلود بازی Heavy Fire Afghanistan برای PC

جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

دانلود بازی Heavy Fire Afghanistan برای PC

 Heavy Fire Afghanistan محصول استودیوی لهستانی Teyon می باشد که ژانر آن FPS است . بدون نقد بازی قطعا میتوانید حدس بزنید که این بازی از یک داستان کلیشه ای و تکراری تشکیل شده است . اما تمرکز اصلی تیم Teyon بر روی گیم‌پلی بازی و شبیه‌سازی کامل یک جنگ واقعی با حسگر های حرکتی است. البته به نظر نمی‌رسد که بازی آزادی عمل چندانی به گیمر بدهد؛ چرا که سبک آن اکشن ریلی است. Heavy Fire: Afghanistan یک بازی فوق العاده سریع ، و یک تجربه ی اشکن در افغانستان امروز است . شاید یکی از ضعف های این بازی ، گرافیک نسبتاً ضعیف آن باشد که در روزهایی که سایر بازی های رایانه ای با نهایت کیفیت عرضه می شوند ، این بازی بیشترین تمرکز را برروی گیم پلی داشته است و این پلیر است که با بازی کردن آن ، می تواند به این پاسخ دهد که این تیم چقدر در این هدف موفق بوده است . در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی را به همراه لینک های دانلود مشاهده نمایید .

 

| نسخه نهایی و معتبر SKIDROW |

| نسخه ۶۴۰ مگابایتی Black Box به پست اضافه شد |

 

Heavy Fire Afghanistan Cover دانلود بازي Heavy Fire Afghanistan براي PC

 

 

در ۷ اکتبر ۲۰۰۱ توسط نیروهای ایالات متحده آمریکا تحت نام رسمی عملیات بلندمدت آزادی (به انگلیسی: Operation Enduring Freedom) در پی حمله القاعده به رهبری اسامه بن لادن به نیویورک و واشنگتن در ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱ و هشدار جورج دبلیو بوش رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا به گروه طالبان مبنی بر اخراج گروه تروریستی القاعده از افغانستان و رد طالبان از این درخواست آغاز شد. به دنبال خودداری طالبان از پذیرش خواست ایالات متحده آمریکا فرمان حمله به افغانستان در روز ۷ اکتبر سال ۲۰۰۱ صادر شد. بریتانیا از سال ۲۰۰۲ فعالیت‌های نظامی مستقل خویش را آغاز نمود. هدف اصلی این جنگ مبارزه و از بین بردن القاعده، طالبان و حامیان آن بود. تقریبا یک ماه بعد رژیم طالبان سقوط کرد و با برگزاری کنفرانس بُن حامد کرزی به قدرت رسید و در انتخابات ریاست جمهوری افغانستان به مقام ریاست جمهوری برگزیده شد. پس از ترک کردن اتحاد جماهیر شوروی در سال ۱۹۸۹ از خاک افغانستان، دولت به دست مجاهدین در سال ۱۹۹۲ سقوط کرد. بعد از آن، در بین مجاهدین منازعات مختلفی برای گرفتن کنترل قدرت از دست یکدیگر باعث جنگ‌هایی در بین خود آنها شد که سالها به طول انجامید. در سال ۱۹۹۶، طالبان، حرکت اسلامی که در سال ۱۹۹۴ تشکیل شده بود شهر کابل را تسخیر کردند و بیش از ۹۰% کشور را تحت کنترل گرفتند و منطقه‌ی کوچکی را در شمال شرقی برای مجاهدین اختصاص دادند که پایان جنگ‌های داخلی بین مجاهدین و شروع حکومتی نو توسط طالبان برای افغانستان بود .

 

سیستم مورد نیاز :

OS : Windows XP SP3 / Windows Vista / Windows 7

CPU : Intel Pentium D 3.0 GHz / AMD Athlon 64 X2 4400

RAM : 1.5 GB

Graphic : NVIDIA GeForce 8600 GT / ATI Radeon HD 2600 XT with 256 Mb

Hard Disk Space : ~ 7 Gb

 

تصاویر محیط بازی :

Heavy Fire Afghanistan S2 Smal دانلود بازي Heavy Fire Afghanistan براي PC Heavy Fire Afghanistan S1 Smal دانلود بازي Heavy Fire Afghanistan براي PC

Heavy Fire Afghanistan S4 Smal دانلود بازي Heavy Fire Afghanistan براي PC Heavy Fire Afghanistan S3 Smal دانلود بازي Heavy Fire Afghanistan براي PC

Heavy Fire Afghanistan S6 Smal دانلود بازي Heavy Fire Afghanistan براي PC Heavy Fire Afghanistan S5 Smal دانلود بازي Heavy Fire Afghanistan براي PC

برای بزرگنمایی برروی تصاویر کلیک کنید

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید ازاینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازي Heavy Fire Afghanistan براي PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 

download دانلود بازي Heavy Fire Afghanistan براي PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare   Direct Link

 

caution دانلود بازي Heavy Fire Afghanistan براي PC در نسخه ی Black Box تنها همه ی زبان ها به جزء انگلیسی حذف شده اند و سایر موارد همچون ویدئوها و … همانند نسخه ی اصلی می باشند .

 

download دانلود بازي Heavy Fire Afghanistan براي PC دانلود به صورت یک فایل ۶۳۷ مگابایتی :

لینک دانلود :  Rapidshare   Direct Link

منبع:http://www.downloadha.com



+ نوشته شده در  یک شنبه 23 مهر 1391ساعت 15:58  توسط بهمن قرائی مقدم