پروژه صهیونیستی تبلیغ پپسی روی ماه

جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

پروژه صهیونیستی تبلیغ پپسی روی ماه

 

پپسی
در حالی که از روزهای گذشته این خبر در رسانه ها منتشر می شد و همگی این خبر را به نقل از پایگاه خبری”نیو اند نیوز”(New and News) عنوان می کردند. این پروژه اجرایی نشد.

در خبری که از پایگاه خبری نیو اند نیوز منتشر شده بود آمده:”بالاخره پس از مدتها شرکت پپسی توانست طرح تبلیغاتی خود برای تاباندن لوگوی پپسی بر روی کره ی ماه که با مخالفت سازمان محیط زیست ملل متحد “یو، ان، ئی، پی” مواجه بود را به مرحله ی اجرا برساند. بر اساس این برنامه، اولین پروژه ی آزمایشی تابش نور بر سطح کره ی ماه در تاریخ ۵ ژوئن، (۱۶ خرداد ۱۳۹۱) در منطقه ی خاور میانه که شرایط مناسب تری را برای انجام این کار دارا می باشد، انجام خواهد شد؛ زمان دقیق این این پدیده ی غیر طبیعی و جالب شامگاه شانزدهم خرداد ۹۱ به وقت ایران در ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه است که در سرتاسر ایران نیز به صورت کامل قابل رویت خواهد بود. به طوری که مدت تابش احتمالا تنها حدود ۱۵ دقیقه به طول خواهد انجامید و …”

لازم است عنوان شود که پپسی متعلق به اسرائیل بوده و کلیه درآمدهای این شرکت صرف برپا نگه داشتن رژیم صهیونیستی می شود. کلمه پپسی(PEPSI) مخفف عبارت زیر است:
Pay Each Penny Save Israel
که به معنای«هر پنی که خرج می پردازید ، برای اسرائیل ذخیره می شود.» است. در این که شرکت پپسی دست نشانده مقامات صهیونیستی است هیچ شکی وجود ندارد. حال به بررسی پروژه تاباندن لگوی این شرکت بر روی ماه می پردازیم.

پیش از مطالعه متن متذکر می شویم که مطالب زیر به کمک یک کارشناس مسائل علمی نگاشته شده است.

تاباندن نور به ماه کار دشواری نیست و این به کمک ابزار تاباندن نور های موضعی قوی امکان پذیر است.مثال بارز این نور های موضعی در تئاترها که یک نور به سمت شخص تابانده شده و فقط نقطه حضور شخص را روشن می کند. که به صورت دایره می باشد.

برای این که متوجه شوید این کار(تاباندن نور به آسمان) کاری ساده است، می توانید یک چراغ قوه معمولی قوی را به آسمان بگیرید، مشاهده خواهید کرد که آسمان به واسطه چراغ شما روشن شده است! در حالی که شما با تاباندن این نور فقط ریزگردهای معلق در هوا را روشن کرده اید. پس تاباندن نور به ماه به هیچ عنوان لازم نیست. لازم نیست که پرتوهای نور حتما به ماه برسد. در واقع شرکت پپسی قصد داشته تا به وسیله آن قسمتی از جو زمین را که امتداد آن به ماه می رسد، را روشن کند.

کار تاباندن نور به ماه سال ها پیش نیز انجام می شد ولی این بار این پرتو های نور به خود ماه می رسیدند. در سفر انسان به ماه آینه هایی بر روی این کره نصب شد تا فاصله دقیق ماه تا زمین اندازه گیری شود. به این صورت که نوری از زمین به این آینه ها تابیده می شد و مدت زمان رفت و برگشت این نور محاسبه می شد. در حالی که کار شرکت پپسی رساندن پرتوهای نور به سطح این کره نبود و فقط رسیدن به جو زمین بود.

بررسی مسائل پشت پرده این پروژه

حال قصد داریم تا به مسائل پشت پرده این پروژه صهیونیستی بپردازیم. بعد از آن که متوجه شدیم این کار بسیار ساده و قابل انجام است لازم است تا بدانیم این کار صرفا تبلیغی برای شرکت پپسی نبوده و نیست.

در متن خبر آمده است که تاباندن لگوی این شرکت بر روی ماه به طور آزمایشی در منطقه خاورمیانه انجام می گیرد. منطقه ای حساس بر روی کره زمین. منطقه ای که بیشتر کشورهای آن مسلمان هستند. منطقه ای که ایران در آن قرار دارد.

همان طور که می دانید، این خبر در بسیاری از سایت های خبری و حتی خبرگزاری ها نیز درج شد. حال آن که شرکت پپسی بیش از یک تبلیغ و نه به خواسته خود بلکه به خواسته رژیم صهیونیستی این کار را قصد داشت انجام دهد. این هدف چیزی نبود جز، ایجاد رعب و وحشت در دل مردم!

خیلی از مردم نمی دانند که تاباندن نور بر روی ماه(قسمتی از جو زمین)کاری سهل و ساده است. و فکر می کنند که این کار ملزم به داشتن تکنولوژی بالا و فناوری پیچیده است. و با این کار شرکت پپسی که متعلق به اسرائیل است، مردم به وحشت می افتند که این یک شرکت این کشور توانایی چنین کاری را دارد، دولت آن بسیار قوی خواهد بود.

در واقع این پروژه بخشی از جنگ روانی رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران بود که به حمدالله انجام نشد. در این بین عملکرد ضعیف سایت ها و خبرگزاری ها ملموس است که از این واقعه نه تنها چشم پوشی کردند بلکه به نشر آن نیز پرداختند.

منبع : گروه شهید محمدرضا حقیقی



+ نوشته شده در  پنج شنبه 11 آبان 1391ساعت 10:20  توسط بهمن قرائی مقدم