دانلود NanWick Switch Boot v1.0 - نرم افزار تغییر منوی بوت ویندوز 8 به ویندوز 7

پس از نصب ویندوز 8 با یک منوی بوت ساده ولی زیبای آبی رنگ مواجه خواهید شد که به شما امکان انتخاب سیستم عامل مورد نظرتان را خواهد داد. این منوی بوت با تمامی روش های انتخاب سیستم عامل مثل کیبورد، ماوس و لمس کردن کار می کند. منوی بوت ویندوز 8 همچنین قابلیت دیگری نظیر ریست سیستم، رفرش، تعمیر و دسترسی به خط فرمان را در اختیار شما قرار می دهد.
با همه ی قابلیت های جدیدی که این منوی بوت به همراه خود دارد، ممکن است برای برخی کاربران ناخوشایند باشد. به عنوان مثال اگر توجه کرده باشید، قبل از نمایش منوی بوت اصلی که در آن می توان به انتخاب سیستم عامل مورد نظر پرداخت، یک لودینگ نمایش داده می شود که برای کاربران کم طاقت کمی اعصاب خورد کن خواهد بود. همچنین اگر پس از نمایش منوی بوت اصلی هیچ کاری انجام ندهید (حتی دست به ماوس نزنید)، بدون انتخاب هیچ یک از سیستم عامل های موجود در لیست، کامپیوتر پس از اتمام شمارش معکوس ریست خواهد شد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که مایل به بازگشت به منوی بوت قدیمی ویندوز 7 هستند، بهتر است با استفاده از نرم افزار کوچک و کم حجم NanWick Switch Boot به راحتی این جایگزینی را انجام دهید. تنها کافیست که در صفحه اصلی برنامه روی گزینه Standard / Legacy کلیک کنید تا دوباره به منوی بوت قدیمی را مشاهده کنید. البته اگر از انجام این کار خود پشیمان شدید، می توانید به با کلیک روی گزینه Metro، دوباره منوی بوت ویندوز 8 را در حالت پیش فرض قرار دهید. به محض اینکه روی یکی از این دو گزینه کلیک کنید، تغییرات مورد نظر اعمال خواهد شد.
علاوه بر راحتی کار با این نرم افزار، مزیت دیگر این است که فایل ایمیج مربوط به بوت سیستم عامل نیز دست نخورده باقی خواهد ماند و کل آن فایل جایگزین نخواهد شد. البته لازم به ذکر است که این برنامه تنها در ویندوز 8 قابل استفاده است. بنابراین اگر خواستید دوباره منوی بوت سیستم را تغییر دهید، دوباره باید به ویندوز 8 بازگشته و این برنامه را اجرا کنید.