چگونه مطالب خود را در فیس بوک، توئیتر و LinkedIn زمانبندی کنیم؟

جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

چگونه مطالب خود را در فیس بوک، توئیتر و LinkedIn زمانبندی کنیم؟

 

چگونه مطالب خود را در فیس بوک، توئیتر و LinkedIn زمانبندی کنیم؟

آیا شما هم جزء آن دسته از کاربرانی هستید که هر روز صفحات شخصی خودتان در شبکه های اجتماعی مختلف مانندفیس بوک، توئیتر و LinkedIn را به روز رسانی می کنید؟ طبیعتا ارسال پست های متنوع در شبکه های اجتماعی مختلف زمان زیادی را از شما خواهد گرفت و همیشه شما وقت کافی برای انجام این کار را نخواهید داشت. مشکل اصلی زمانی است که شما برای مدتی به سفر می روید و طی این مدت صفحات شما در شبکه های اجتماعی آپدیت نمی شوند. مخصوصا اگر ادمین یکی از پیج های محبوب باشید، عدم آپدیت روزانه پیامدهای خوبی برای شما نخواهد داشت. راه حل برطرف کردن این مشکل چیست؟ آیا هزینه ای برای ما دارد؟ در این پست به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

اگر وقت کافی برای به روز رسانی روزانه صفحات شخصی خود در شبکه های اجتماعی مختلف را ندارید و این صفحات از اهمیت بالایی برای شما برخوردار هستند، شما می توانید با زمانبندی مطالب خود حتی زمانی که در سفر هستید و به اینترنت دسترسی ندارید، صفحات خود را در شبکه های اجتماعی به صورت روزانه آپدیت کنید.

شما می توانید برای زمانبندی مطالب و توئیت های خود از ابزارهای آنلاین فراوانی استفاده کنید. هرکدام از این ابزارها ویژگی های مخصوص به خود را دارند که استفاده از برخی از آنها رایگان بوده و برای بهره مندی از برخی دیگر باید هزینه ای را پرداخت کنید. در زیر نمودار این ابزارهای آنلاین را مشاهده می کنید و می توانید تصمیم بگیرید که کدام ابزار برای شما مناسب تر است.

زمانبندی مطالب در شبکه های اجتماعی

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می کنید ابزار Socialoomph دارای ویژگی های بسیاری نسبت به سایر ابزارهای دیگر است. البته هزینه بالایی هم دارد. اگر به دنبال یک ابزار رایگان هستید، می توانید از سایت Tweetdeck استفاده کنید. اما اگر پول کافی برای پرداخت هزینه این ابزارها را دارید به شما سایت های Hoosuite و Seesmic را توصیه می کنم. شخصا به عنوان نویسنده یه سایت آموزشی استفاده از ابزار Seesmic را به سایر نویسندگان پیشنهاد می کنم که تقریبا پاسخگوی بیشتر نیازهای یک بلاگر می باشد.

http://hinetwork.ir



+ نوشته شده در  سه شنبه 19 دی 1391ساعت 20:25  توسط بهمن قرائی مقدم