دوربین عکاسی Samsung NX300 شاهکار سامسونگ

جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

دوربین عکاسی Samsung NX300 شاهکار سامسونگ

 دوربینی که عکس آن را مشاهده می کنید یک دوربین هوشمند مانند تلفن های همراه اندرویدی نیست و برای عکاسان حرفه ای طراحی شده است. عکس برداری سه بعدی یکی از هنر های این دوربین است که شما می توانید با بالاترین کیفیت یکی از بهترین تجربه های عکس برداری سه بعدی را داشته باشید. کیفیت عکس برداری این دوربین نیز در بالاترین حد موجود یعنی 20.3MP می باشد.

این مدل دوربین با تغییر سنسور دستگاه به مدل 20.3 MP APS-C CMOS جایگزین مدل قبلی یعنی NX210 شده است. همین طور امکانات جانبی نیز به این مدل افزوده شده است که در لذت عکاسی و به اشتراک گذاشتن آن ها که قابل چشم پوشی نیست. صفحه نمایش 3.31 اینچی این دوربین از نوع AMOLED ی باشد که از نوع لمسی می باشد. کیفیت 1080P با 60 فریم بر ثانیه نیز در حالت فیلم برداری این دوربین می باشد. حالت Burst در این دوربین با سرعت 8.6 عکس در ثانیه می تواند تمامی صحنه ها را با کیفیت بالا فریم به فریم عکس برداری کند. 

سرعت دریچه shutter این دوربین 1/6000 ثانیه می باشد. یکی دیگر از امکانات مهم این دستگاه ارتباط مستقل آن با شبکه های بیسیم  می باشد به این صورت که با اتصال آن به شبکه بیسیم خانگی , می توانید عکس ها را مستقیما در اینترنت منتشر کنید. همین طور این دوربین قابلیت برقراری ارتباط با تلفن های هوشمند جهت انتقال تصاویر را نیز داراست.

سامسونگ اعلام کرده است که این دوربین یکی از سریع ترین سیستم های فوکوس اتوماتیک را داراست. این مدل قرار است با قیمت 750$ به همراه یک لنز 20-50mm  و یک نسخه از برنامه Adobe Lightroom عرضه خواهد شد. این در حالیست که برای خرید لنز 2D/3D باید مبلق $499.99 برای آن پرداخت کنید. دوربین در رو رنگ مشکی و سفید و در ماه مارچ امسال عرضه خواهد شد. با توجه به قیمت رقابتی آن می توان فروش خوب این محصول را پیش بینی کرد.

منبع:http://tech.aranian.com



+ نوشته شده در  پنج شنبه 21 دی 1391ساعت 10:13  توسط بهمن قرائی مقدم