برترین آنتی ویروس های ۲۰۱۲

جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

برترین آنتی ویروس های ۲۰۱۲

یک رایانه جدید خریداری کردید و سیستم عامل مورد علاقه خود را بر روی آن نصب می کنید. بعد از آن چه خواهید کرد!؟ کدام برنامه دارای اولویت بیشتری برای نصب و راه انداری است؟ اگر این مورد چند سال گذشته پیش می آمد قطعا هر نرم افزار مورد علاقه و نیاز شما می توانست پاسخ به سوال بالا باشد. اما در حال حاضر اولویت اول شما باید یک آنتی ویروس برای امنیت در برابر تهدیدات رایانه باشد.

 

دنیای ویروس ها و بدافزار ها همراه با تمام نرم افزار های مخرب دیگر در حال بزرگ شدن است و به همین دلیل وجود یک آنتی ویروس در یک کامپیوتر ضروری است. البته اینها نمی توانند شما را به طور کامل محافظت کنند، بلکه شدت تأثیر بر افزار را بر روی رایانه شما کاهش می دهد. راه دیگر جلوگیری از دسترسی به اینترنت و سایر راه هایی که نرم افزار ها وارد سیستم می شوند است، که مطمئنا این کار سخت و امکان پذیر نیست. بنابراین، نرم افزار آنتی ویروس در جهان فن آوری محبوب ترین نرم افزار است.

اما یک سوال همچنان پابرجاست. ” کدام یک را باید انتخاب کنم؟ “ تعداد زیادی از نرم افزار های آنتی ویروس با برچسب رایگان و پرداختی وجود دارد. هنگامی که کمی دقیق و عمیق تر به این موضوع نگاه می کنیم، متوجه این اشتباه می شویم که آنتی ویروس های پر خطر ( ریسک ) هم وجود دارند که انواع ویروس ها را تشخیص نمی دهند و یا بعضا بروزرسانی نمی شوند. عدم این بروز رسانی یک مشکل واقعی است، زیرا ویروس ها ممکن است در هر ثانیه خود را تولید کنند. به هر حال، ما در اینجا به معرفی آنتی ویروس های برتر در سال ۲۰۱۲ می پردازیم که می تواند رایانه شما را در مقابل خسارات نرم افزار های مخرب ایمن سازد. ما این آنتی ویروس ها را بر اساس عملکرد و محبوبیت آنها در بین کاربران سراسر وب مرتب کرده ایم.

BitDefender Antivirus 2012

آنتی ویروس بیت دیفندر سال ۲۰۱۲ به عنوان بهترین نرم افزار آنتی ویروس موجود در بازار فناوری اطلاعات در نظر گرفته شده است. با داشتن سرعت باور نکردنی در شناسایی و مسدود کردن مخرب ها بیت دیفندر بهترین آنتی ویروس سال ۲۰۱۲ شده است. اگر به دنبال ضعف در بیت دیفندر هستید، این ضعف در مرحله نصب طولانی آن است. این خطا به سادگی قابل اغماض است در حالی که بحث در مورد ویژگی های خوب بیت دیفندر به عنوان یک آنتی ویروس می باشد. این نرم افزار تشکیل شده از حالت اتوماتیک برای حفاظت از رایانه در سکوت و پشت پرده، و حالت نجات برای مقابله با تهدید ها، حفاظت از داده ها و جلوگیری از سرقت اطلاعات. زمانی که ابزار ضد فیشینگ شامل خصوصیات بیت دیفندر ۲۰۱۲ می شود، کافیست که به عنوان بهترین نرم افزار آنتی ویروس سال ۲۰۱۲ قرار بگیرد. این آنتی ویروس دارای یک نسخه رایگان است تا قبل از خرید نسخه اصلی، آن را امتحان کنید.

McAfee Antivirus 2012

آنتی ویروس بعدی، مک آفی ۲۰۱۲ معروف است. این آنتی ویروس شامل یک مشاور زنده ( Advisor Live ) می باشد که لینک های امنی برای به اشتراک گذاری، رمز نگاری فایل ها و سرعت اسکن خوب ایجاد می کند.این دلیلی برای این است که مک آفی در رده دوم بهترین آنتی ویروس ها قرار بگیرد. همچنین مک آفی از ویژگی های مختلف مانند شبکه سیستم هشدار و مسدود کردن خودکار برخی سایت های خطرناک استفاده می کند. اگرچه مک آفی دارای برخی مسائل امنیتی جزئی است، اما آن چیزی که مک آفی را به در رده بالا قرار می دهد ویژگی های آن مانند رابط کاربری خوب، فیلتر کردن هرزنامه به طور دقیق و کامل و … است.

Kaspersky Antivirus 2012

آنتی ویروس کسپرسکی ۲۰۱۲ هم یک نرم افزار آنتی ویروس خب در بازار حال حاضر است. این یک عملکرد مناسب در سیستم های شخصی و همچنین یک رقیب واقعی برای آنتی ویروس ذکر شده در بالا به حساب می آید. توانایی تعمیر اینترنت اکسپلورر و تنظیمات ویندوز، پاک کردن فعالیت های مرورگر و مرتب کردن سایر داده های خصوصی کسپرسکی را یکی از بهترین ها قرار داده. در مقایسه با نرم افزار های دیگر، در برابر فعالیت های فیشینگ شدت کمتری به خرج می دهد. برخی هم گزارش دادند که بدافزار ها از دید انتی ویروس پنهان ماندند. به جز این معایب کوچک ، کسپرسکی آنتی ویروس قابل اعتماد و امن است که میتواند یک سطح حفاظت را فراهم سازد.

ESET NOD32 Antivirus 2012

آنتی ویروس ESET NOD32 می تواند رقیب خوبی برای تمام نرم افزار های آنتی ویروس باشد، اگر کمی به آن رسیدگی شود و بهبود پیدا کند. دارای ویژگی پاک سازی بد افزار های خوب و همچنین می تواند در حالت امن سیستم اسکن را انجام دهد. اما این نرم افزار فاقد انسجام در مسدود کردن بد افزار هاست و برخی روتکیت ها قادر به شکستن حفاظ امنیتی آن هستند. به هر حال داشتن عملکرد اسکن خوب، NID32 میتواند در رده چهارم قرار بگیرد.

Norton Antivirus 2012

مکان پنجم آنتی ویروس ها به آنتی ویروس Norton داده می شود که شامل یک پاک کننده تروجان خوب و مسدود کردن فعالیت ها می باشد. یکی از اشکالات اصلی آن حفاظت مبتنی بر وب و سرعت آن است. اگر تیم نورتون تلاش کنند و این آنتی ویروس را سریع تر و روان تر کنند، مطمئنا می تواند در رده های بالا قرار بگیرد. به عنوان پنجمین آنتی ویروس، این نرم افزار ارزش خرید و دانلود را دارد.

ما نتیجه گیری این مقاله را با ۵ آنتی ویروس برتر برای استفاده در رایانه برای حفاظت و امنیت سیستم به عهده شما می گذاریم. همه این ها بر اساس نظر شخصی و تجزیه و تحلیل رسمی مرتب شده اند. به نظر شما مفهوم و ویژگی یک نرم افزار آنتی ویروس خوب چیست؟




برچسب‌ها: برترین آنتی ویروس های ۲۰۱۲, برترین آنتی ویروس, برترین آنتی ویروس سال, برترین آنتی ویروس های سال, آنتی ویروس, The best antivirus 2012,
+ نوشته شده در  یک شنبه 8 بهمن 1391ساعت 14:40  توسط بهمن قرائی مقدم