نرم افزار لانچر و زیباساز میزکار ویندوز – XUS Launcher 2.2.0

جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

نرم افزار لانچر و زیباساز میزکار ویندوز – XUS Launcher 2.2.0

 


نرم افزار لانچر و زیباساز میزکار ویندوز – XUS Launcher 2.2.0Reviewed byمسعود طاهری - لرد دانلودonJan 30Rating:5.0نرم افزار لانچر و زیباساز میزکار ویندوز – XUS Launcher 2.2.0XUS Launcher - این اپلیکیشن ، راه حلی زیبا را برای اجرای برنامه های میزکار شما در پیش رویتان قرار می دهد. این نرم افزار امکاناتی سریع را برای اجرای ابزارهای دلخواه ، در اختیارتان می گذارد ، توسط این برنامه ، مجموعه ای آیکون های اپلیکیشن های کاربردی را به صورت گروهی در میزکار خود داشته باشید ، تا بتوانید در به خوبی از آنان بهره گیرید. امیدواریم لذت ببرید.

XUS Launcher 2.2.0

XUS Launcher  -  این اپلیکیشن ، راه حلی زیبا را برای اجرای برنامه های میزکار شما در پیش رویتان قرار می دهد. این نرم افزار امکاناتی سریع را برای اجرای ابزارهای دلخواه ، در اختیارتان می گذارد ، توسط این برنامه ، مجموعه ای آیکون های اپلیکیشن های کاربردی را به صورت گروهی در میزکار خود داشته باشید ، تا بتوانید در به خوبی از آنان بهره گیرید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود از لینک مستقیم
پسورد: ندارد




برچسب‌ها: نرم افزار لانچر و زیباساز میزکار ویندوز – XUS Launcher, XUS Launcher, نرم افزار لانچر و زیباساز میزکار ویندوز, نرم افزار لانچر ,
+ نوشته شده در  پنج شنبه 12 بهمن 1391ساعت 10:14  توسط بهمن قرائی مقدم