فروش ده میلیون Galaxy S III در عرض دو ماه

جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

فروش ده میلیون Galaxy S III در عرض دو ماه

 ورود سامسونگ به دنیای گوشی‌های هوشمند که با سیستم عامل آندروید عرضه می‌شوند اتفاق هوشمندانه ای از سوی مدیران آن و خوش یمن برای دوستداران Android بود.این شرکت با عرضه هوشمند کهکشانی خود (Galaxy S) سنگ بنای خانواده ای را بنا گذاشت که ستاره درخشان این شرکت کره ای شوند.پس از موفقیت در عرضه نسل اول و دوم این خانواده باهوش! بسیاری منتظر فرزند سوم این خانواده بودند تا اینکه Galaxy S III  بالاخره در لندن رونمایی و در ماه می به بیش از ۱۴۰ کشور جهان عرضه شد.

galaxy-s3

این گوشی هوشمند و قدرتمند با امکانات و ویژگی‌های خاص خود نه تنها غول بزرگ هوشمندان اندرویدی شد بلکه زنگ خطر را برای رقیب خود یعنی اپل به صدا در آورد. طبق گزارش منتشره از سوی سامسونگ میزان فروش این گوشی نسبت به دو مدل قبلی بسیار بالا بوده و توانسته انتظارات آن‌ها را برآورده سازد.طبق این اخبار سامسونگ در کمتر از دو ماه ده میلیون دستگاه گلکسی S3 به فروش رسانده است که خود رکورد فروش‌های قبلی را جابجا کرده است.

اگر بخواهیم مقایسه ای بین فروش گلکسی اس ۲ و S3 بیندازیم باید گفت مدل قبلی در عرض ۸۵ روز توانسته بود فروش ۵ میلیونی را تجربه کند و برای رسیدن به میزان فروش ده میلیون دستگاه ۵ ماه صبر کرد و حال می‌بینیم برای مدل جدید این مدت به کمتر از دو ماه تقلیل یافته است. میزان پیش فروش گلکسی اس ۳  نیز ۹ میلیون دستگاه اعلام شده بود که در قیاس با مدل قبلی ( سه میلیون دستگاه ) رشد چشمگیری داشته است هرچند هنوز در مقابل اپل که در عرض تنها سه روز چهار میلیون دستگاه آیفون ۴S فروخته است راه بسیار طولانی در پیش دارد و سعی در کمتر کردن این فاصله دارد.



برچسب‌ها: فروش ده میلیون Galaxy S III در عرض دو ماه, ده میلیون Galaxy S III , در عرض دو ماه, Galaxy S III,
+ نوشته شده در  یک شنبه 15 بهمن 1391ساعت 16:18  توسط بهمن قرائی مقدم