کیس Level 10 GTS، محصول جدید Thermaltake

جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

کیس Level 10 GTS، محصول جدید Thermaltake

 کمپانی  Thermaltake که از کمپانی‌های پیشرو در زمینه ساخت کیس‌های کامپیوتری، محصولات خنک‌کننده و منابع تغذیه به شمار می‌رود، نسخه جدید کیس‌های Level 10 GTS و Level 10 GTS Snow editionکه دارای در کناری شیشه‌ای است را معرفی کرد. این محصول حاصل همکاری این کمپانی و BMW است و این بار در ابعاد کوچک‌تر عرضه شده ولی قابلیت‌های خود را حفظ کرده است.

این دو محصول جدید که در کلاس کیس‌های  Mid-Tower قرار می‌گیرند دارای طراحی خاص کیس Level 10 GT هستند. این محصولات جدید دارای چهار محفظه هارددیسک Easy Swap و پورت‌های USB 3در قسمت جلو بوده و از سیستم مدیریت کابل‌ها (با ۳ سانتی‌متر فضا در سمت راست کیس) و نصب بدون نیاز به ابزار پشتیبانی می‌کنند. در کناری نیز دارای پنجره شیشه‌ای بوده که باعث دیده شدن قطعات داخل کیس می‌شود و نمای زیبایی به سیستم می‌بخشد.

با دارا بودن یک فن بزرگ ۲۰ سانتی متری مجهز به LED آبی رنگ در قسمت جلو و یک فن ۱۲ سانتی متری در قسمت عقب و امکان نصب فن‌هایی دیگر در بالا و پایین کیس، این دو محصول از قدرت تهویه هوای بسیار بالایی بهره‌مندند. این دو کیس کلاس Mid-Tower دارای فضای مناسبی برای نصب قطعات سخت‌افزاری بزرگ بوده و می‌توانند از کارت‌های گرافیکی طویل تا طول ۳۱۵ میلیمتر و خنک‌کننده‌های CPU با ارتفاع ۱۷۵ میلیمتر پشتیبانی کنند و سیستم‌های خنک‌کننده مایع را در خود جای دهند. Level 10 GTS بهره‌مندی از قدرت تهویه مناسب در کنار سیستم های خنک کننده مایع را ممکن می سازد.

 

 



برچسب‌ها: کیس Level 10 GTS, محصول جدید Thermaltake, کیس Level 10 GTS, Level 10, کیس , محصول جدید Thermaltake, Thermaltake,
+ نوشته شده در  پنج شنبه 26 بهمن 1391ساعت 15:43  توسط بهمن قرائی مقدم